Jump to content
nyving

Bästa skådespelaren i Två tornen?

Recommended Posts

Vilken tycker du gjorde den bästa rollprestationen i Sagan om de två tornen?

Jag tycker att Ian McKellen, Christopher Lee, var bra (som alltid) och jag måste säga att Sean Astin (Sam) var så bra!

Brad Dourif i rollen som Grima var också mycket bra!

Andy serkins var lysande trots att han inte syntes! Ian Mckellen är enligt mej inte lika bra i den här filmen (om än lysande). Gimli är den som går upp i topp och är riktigt rolig. Miranda Otto och Sean Astin lyckas också väl.

Jag håller med Zoodiack om att Andy Serkis och John Rhys Davies (Gimli) var väldigt bra i filmen, men ingen av er har nämnt Bernard Hill.

Han spelade Theoden, och jag tyckte att han gjorde en väldigt bra prestation i filmen.

Bästa rollen tillsammans med Serkis.

Christopher Lee gör jobbet bra som vanligt och de andra skådespelarna har ändå lyckats bra även i denna film.

Fortsätt så!

Bernard Hill imponerade. Hans scen vid sonens grav var väldigt bra. Andy Serkis, visst, även om jag tror att det är lättare att spela Gollum än Gandalf. Sean Astin gjorde den svagaste insatsen i första filmen, han var inte överygande här heller. Hade svårt att få någon uppfattning i övrigt, karaktärerna fick inte så mycket plats.

*Bugar sig och lämnar scenen åt vänster*

jag tycker att så klart Andy Serkins gjorde bästa prestationen tillsammans med Ian Mckellen. Bästa scenerna med dem är när Gollum pratar med Sméagol och Sméagol vinner.

Sen Gandalf när inte han får ha sin stav med sig in och han försöker låte som en ledsen hund.

Jag tycker att Legolas så klart var bäst, men han som spelade Gollum, var också bra.....Har sett filmen tre gånger, den blir bara bättre och bättre för varje gång! Och Gimli var skit bra, speciellt vid Helms klyfta!

tycker också att Elijah gjorde ett bra jobb i tt, bättre än i fotr. Sam är väldigt bra och gollum lysande. Miranda Otto och Brad Dourif var också bra.

Orlando Bloom så klart (Legolas) annars va Andy (gollum ) helt klart jättebra... Och Viggo (Aragon) va inte så dålig han heller :wub: Legolas 4-ever :wub:

Den absolut bästa skådespelaren är helt klart jJohn Rhys-Davies, (de som inte vet han spelar Gimli och lavskägges röst) Har nog inte träffat nån som gör en så bra röst till ett träd..'

Fast sen så är juh faktiskt även resten av skådisarna i filmen väldeigt bra på sitt egna sätt... :D

Kom å tänka på en sak... När Gandalf står i sånt pass ljus att man inte kan se honom så har man väl blandat Christopher Lee och Ian Mcellens röster så att man inte ska veta vem det är eller är det jag som har vax i öronen:)