Jump to content
Sign in to follow this  
Ralle-San

Hur förvarar ni era DVD-filmer?

Recommended Posts

Jag har sett denna typ av tråd i andra forum och tycker den är skit rolig för att kunna se hur andra medlemar förvarar sina dvd-filmer.

Ta kort på samlingen och sätt in dom här och skriv gärna en rad om eran samling med.

Regler: Jag tycker vi gör som Filmlist tråden med regler att man bara postar ett inlägg och sen updaterar med nya bilder när man vill.

Allt snack kan man ju vända sig till denna tråd Filmlist - kommentar tråden eller Snygga/Limiterade Utgåvor... Hoppas ni håller med om detta.

imagesgalleri2323542

Ny skryttråd. :whistling:

Nej, men allvarligt. Jag ska nog kunna ta en bild förr eller senare. Men räkna med minst två bilder, eftersom samlingen är lite uppdelad, bl.a. med musik-DVD:er för sig.

Bild kommer senare i detta inlägg, som sagt.

Har också sett liknande trådar i andra forum och har spenderat ganska lång tid med att titta igenom allas bilder. Det var från en sådan tråd jag fick tips om en speciell hylla som jag köpte kort därefter.

Hade problem med att få rätt på storleken på bildfilerna så jag slog ihop alla tre till en bild.

Namnl.jpg

Det var tänkt att bara ha Keep-Case i den stora hyllan men till slut fick jag för många boxar B)

Boxen bredvid Schindler's List är Datorspelet World of Warcraft som inte passade in någon annanstans.

Efter Ralle-Sans önskemål kör vi enbart bilder i den här tråden. Kommentarer på andras bilder eller frågor tar vi i trådarna som han hänvisar till i första inlägget av den här tråden.

Har filmerna i fyra hyllor och sedan har jag fått stapla ovanpå dem eftersom jag har så många nu :P Man vill bara ha fler och fler... :D

Bra tråd, Ralle!!

dvd_4.jpg

FILM.gif

Just nu ser det ut så här, inte så ordnat med andra ord. Men jag flyttar efter nyår och efter flytten ska det bli ordning på samlingen.

Har tagit ett par nya bilder på samlingen. Kan kan vänta tills jag flyttar så man kan få lite ordning, har det lite för trångt i min etta för stunden.

Filmsamling_dec_05.jpg

Speciella_Utgavor.jpg

Min samling. Ska sortera dem i alfabatesik ordning tids nog också. Men orkade inte göra det nu. Fast detta är bara DVD samlingen. Videofilmerna hamnade på vinden.

PICT0012jj.JPG

Köpte ny hylla idag. Den är 202 cm hög så att jag kunde inte få med hela med bra bild nu :P Hör kommer en del av den.

Den här har jag vid sidan om de andra 4 dvd-ställen.

luke_dvd.2.jpg

Får ta och ursäkta för eventuella mörka bilder då ljuset inte var det bästa och har inte lärt mig använda blixten ännu...

En överblick av den större delen av samlingen:

IMG_0035.JPG

Boxar och tv-serier:

IMG_0037.JPG

Favoriter samt några andra boxar:

boxar.JPG

Dammar av denna tråden lite med två bilder från min nya lägenhet. Ganska nöjd faktsikt:

113369.jpg

113372.jpg

Japp, jag slänger in en bild jag med. :D Inte den mest väl organiserade samlingen, men ska fina till den litegrann och röjja ut alla vhs-band bla.

kopiaavbild080ko5.jpg