Lorenzo Lamas Skriven 12 December, 2005 Report Share Skriven 12 December, 2005 Ledsen men jag ser inte vad det är för något... Jag ser bilden men vad det är för nått det vetifaaaan... En plastficka med en kådis i! Jo så är det!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
farmor_gas Skriven 12 December, 2005 Report Share Skriven 12 December, 2005 Hehe jag kan inte säga mer än att det är rätt lätt egentligen det gäller bara att se det. Du kanske inte ska koncentrera dig så mycket på vad det är för något... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 12 December, 2005 Report Share Skriven 12 December, 2005 Jag har massuppfittat hela leken.. fattade inte att man skulle hitta bilden på GOOOOGle... sorry Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 12 December, 2005 Report Share Skriven 12 December, 2005 Be Cool? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
farmor_gas Skriven 12 December, 2005 Report Share Skriven 12 December, 2005 Be Cool? Be Cool är rätt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maggoth Skriven 12 December, 2005 Report Share Skriven 12 December, 2005 Det var en ruskigt läskig vinkel på bilden iaf. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 12 December, 2005 Report Share Skriven 12 December, 2005 Jag såg att det stod Be Cool så att jag chansade och det gick hem. Här kommer nästa: Jag vet inte om den går hem. Kan vara lite för svår. Men jag kan ge en ledtård. Det engelska ordet för säkerhet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 12 December, 2005 Report Share Skriven 12 December, 2005 National Security? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 12 December, 2005 Report Share Skriven 12 December, 2005 gridlock´d Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 12 December, 2005 Filmstar Report Share Skriven 12 December, 2005 Jag tänkte att han såg knäpp ut och därför tänkte jag på American Psycho, men så sökta jag själv på google efter den och hittade inget så då provade jag Psycho och där kom han fram. Och det är ju egentligen fusk att använda Google. Man ska gissa genom att bara titta på bilden, och klura. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
farmor_gas Skriven 12 December, 2005 Report Share Skriven 12 December, 2005 Jag tänkte att han såg knäpp ut och därför tänkte jag på American Psycho, men så sökta jag själv på google efter den och hittade inget så då provade jag Psycho och där kom han fram. Och det är ju egentligen fusk att använda Google. Man ska gissa genom att bara titta på bilden, och klura. Nja det vet jag inte om jag kan hålla med om. I gissa vilken film citatet kommer ifrån tex är det ju helt klart fusk för då får man ju fram vilken film det är, men här måste jag ju faktiskt veta vilken film det är innan jag söker. Alltså kan det ju bara bekräfta mina teorier, och nu var det ju tur att han poppade fram på sida 3. Inte sitter jag och letar igenom kanske 50 sidor eller vad resultatet nu kan vara om man söker på Psycho. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 12 December, 2005 Report Share Skriven 12 December, 2005 Synd, Raaki. Alltså, det är när man har något i säkerhet. Lite klurigt.... En säkerhet Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 12 December, 2005 Report Share Skriven 12 December, 2005 National treasure Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 12 December, 2005 Filmstar Report Share Skriven 12 December, 2005 Nja det vet jag inte om jag kan hålla med om. I gissa vilken film citatet kommer ifrån tex är det ju helt klart fusk för då får man ju fram vilken film det är, men här måste jag ju faktiskt veta vilken film det är innan jag söker. Jo, det är fusk. Rätt sätt är ju att helt enkelt gissa på den film du tror det är. Då får du ju reda på om det är rätt eller fel. Genom att google efter bilder gör du det ju enklare än det är. Precis som att använda IMDb i t ex Ett bildspel om man känner igen en skådis och då söka efter vilka filmer den skådisen har gjort. Tycker jag alltså, man gör ju som man vill förstås. Hartigans bild: Collateral? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 12 December, 2005 Report Share Skriven 12 December, 2005 Ja, jojje. Helt rätt. Du är klurig du. Jag menade när man t e x ska låna pengar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.