Ingoman 0 Posted February 25, 2006 Report Share Posted February 25, 2006 Nej tror inte den hade nån svensk titel. Vet inte vad det där är för serie men Ed är det väl i alla fall Quote Link to post Share on other sites
Filmstar Czechflash 0 Posted February 25, 2006 Filmstar Report Share Posted February 25, 2006 Vet inte vad det där är för serie men Ed är det väl i alla fall Ja, Ed är med. En serie som går på TV nu för tiden. Quote Link to post Share on other sites
Lorenzo Lamas 0 Posted February 27, 2006 Author Report Share Posted February 27, 2006 Han var ju med i ett Miami Vice avsnitt men det ser absolut inte ut som det... Quote Link to post Share on other sites
Filmstar Czechflash 0 Posted February 27, 2006 Filmstar Report Share Posted February 27, 2006 Nej, det är inte Miami Vice denna gång. Serien heter L.A. Dragnet och går på TV3. Turen är fri ! Quote Link to post Share on other sites
woozie 0 Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 Här kommer en lätt bild; Quote Link to post Share on other sites
Lorenzo Lamas 0 Posted February 28, 2006 Author Report Share Posted February 28, 2006 Fassssssen!!! Såg ju reklam för denna igår... Little Britain eller nått sånt heter den tror jag... Quote Link to post Share on other sites
woozie 0 Posted February 28, 2006 Report Share Posted February 28, 2006 Jadå, visst är det Little Britain, en av de roligaste serierna någonsin! SVT 2, 20:00, imorgon 1/3. Quote Link to post Share on other sites
Lorenzo Lamas 0 Posted February 28, 2006 Author Report Share Posted February 28, 2006 Kör en väldigt svår. Det var en ganska mysig serie: Quote Link to post Share on other sites
fahlis# 0 Posted March 2, 2006 Report Share Posted March 2, 2006 Släng upp en ny Lorenzo, verkar inte som att någon kan den Quote Link to post Share on other sites
Lorenzo Lamas 0 Posted March 2, 2006 Author Report Share Posted March 2, 2006 Okej, det var Det ljuva livet i Alaska. Nästa är lite lättare: Quote Link to post Share on other sites
Hartigan 0 Posted March 2, 2006 Report Share Posted March 2, 2006 Vet inte alls vilken serie det där är. Du såg ju alla 80-tals serier, Lorre. Jag chansar på Pang i Plugget? Quote Link to post Share on other sites
Lorenzo Lamas 0 Posted March 2, 2006 Author Report Share Posted March 2, 2006 Vet inte alls vilken serie det där är. Du såg ju alla 80-tals serier, Lorre. Jag chansar på Pang i Plugget? Fel fel fel fel Quote Link to post Share on other sites
Harry Lime 0 Posted March 2, 2006 Report Share Posted March 2, 2006 Kan det vara Degrassi Junior High, programmet som fick mig att tro att alla kanadensare var efterblivna? Quote Link to post Share on other sites
Lorenzo Lamas 0 Posted March 2, 2006 Author Report Share Posted March 2, 2006 Kan det vara Degrassi Junior High, programmet som fick mig att tro att alla kanadensare var efterblivna? Jadå!!! Har för mig att jag fick samma känsla... Quote Link to post Share on other sites
Harry Lime 0 Posted March 2, 2006 Report Share Posted March 2, 2006 Här är en bild från Degrassi-kidsens raka motsats. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts