Ingoman Skriven 25 Februari, 2006 Report Share Skriven 25 Februari, 2006 Nej tror inte den hade nån svensk titel. Vet inte vad det där är för serie men Ed är det väl i alla fall Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 25 Februari, 2006 Filmstar Report Share Skriven 25 Februari, 2006 Vet inte vad det där är för serie men Ed är det väl i alla fall Ja, Ed är med. En serie som går på TV nu för tiden. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 27 Februari, 2006 Author Report Share Skriven 27 Februari, 2006 Han var ju med i ett Miami Vice avsnitt men det ser absolut inte ut som det... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 27 Februari, 2006 Filmstar Report Share Skriven 27 Februari, 2006 Nej, det är inte Miami Vice denna gång. Serien heter L.A. Dragnet och går på TV3. Turen är fri ! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
woozie Skriven 28 Februari, 2006 Report Share Skriven 28 Februari, 2006 Här kommer en lätt bild; Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 28 Februari, 2006 Author Report Share Skriven 28 Februari, 2006 Fassssssen!!! Såg ju reklam för denna igår... Little Britain eller nått sånt heter den tror jag... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
woozie Skriven 28 Februari, 2006 Report Share Skriven 28 Februari, 2006 Jadå, visst är det Little Britain, en av de roligaste serierna någonsin! SVT 2, 20:00, imorgon 1/3. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 28 Februari, 2006 Author Report Share Skriven 28 Februari, 2006 Kör en väldigt svår. Det var en ganska mysig serie: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
fahlis# Skriven 2 Mars, 2006 Report Share Skriven 2 Mars, 2006 Släng upp en ny Lorenzo, verkar inte som att någon kan den Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 2 Mars, 2006 Author Report Share Skriven 2 Mars, 2006 Okej, det var Det ljuva livet i Alaska. Nästa är lite lättare: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 2 Mars, 2006 Report Share Skriven 2 Mars, 2006 Vet inte alls vilken serie det där är. Du såg ju alla 80-tals serier, Lorre. Jag chansar på Pang i Plugget? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 2 Mars, 2006 Author Report Share Skriven 2 Mars, 2006 Vet inte alls vilken serie det där är. Du såg ju alla 80-tals serier, Lorre. Jag chansar på Pang i Plugget? Fel fel fel fel Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 2 Mars, 2006 Report Share Skriven 2 Mars, 2006 Kan det vara Degrassi Junior High, programmet som fick mig att tro att alla kanadensare var efterblivna? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 2 Mars, 2006 Author Report Share Skriven 2 Mars, 2006 Kan det vara Degrassi Junior High, programmet som fick mig att tro att alla kanadensare var efterblivna? Jadå!!! Har för mig att jag fick samma känsla... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 2 Mars, 2006 Report Share Skriven 2 Mars, 2006 Här är en bild från Degrassi-kidsens raka motsats. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.