Jump to content

Filmfrågesport

roadwarrior

Rekommenderade inlägg

• Svar 1,5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har inte hunnit kolla, förlåt. Det rätta svaret har kommit från filmlover han skrev för life (det står i kubrick ämnet!!) , men det var dock inte baseboll så det kan jag inte ge rätt för: det var BOXNING som även gav insperation till hans första (jag tror det var första) film.

Jag kan dock ha fel, och om filmlover har invändningar om att baseboll var rätt så kan ni givetvis strunta i min fråga jag skriver nu och så får han ställa en.

Här kommer iallafall min:

I guinnes rekordbok har jag sett mel gibsons namn två gånger, nämn dessa två. Det kan finnas mer än jag vet och det välkomnas också men de två jag tänker på är nog de enda tror jag.

Det är rätt att han fått oscar både som regissör och som skådespelare vilket bara ca 5 andra har gjort (tror robert redford är en av dem).

Det där med träigaste skådisen är jag väldigt skeptiskt till att det står i guniess rekordbok, jag tänkte på något annat.

Men om det står där så får du fortsätta och om inte kan jag nämna svaret senare (tycker dock att keanu reeves är träigare än mel)

• Filmstar
Det där med träigaste skådisen är jag väldigt skeptiskt till att det står i guniess rekordbok, jag tänkte på något annat.

Men om det står där så får du fortsätta och om inte kan jag nämna svaret senare (tycker dock att keanu reeves är träigare än mel)

Det var ett skämt om det inte framgick... :D Jag kan inte svaret. Och Mel är träigast. Han är rena Enten!!

jo jag anade det, men var tvungen att var på den säkra sidan, när jag först skrev idet här forumet så bemöttes jag ganska kraftigt när jag sade att sagan om ringen inte var tidernas bästa film och folk tyckte att jag inte tänkte på andras åsikter,. Det är därför jag blivit lite mer försiktig med vad jag säger.

Om ingen kan svaret snart kommer jag att avslöja svaret och någon annan får ta över frågan den blir öppen, om ingen svara vill säga.

Helt rätt (tillräckligt iallafall!!!! Han är utsedd till modigaste skådisen årgång 1999 i årets rekordbok, han gjorde egna stunt i dödligt vapen men även i mad max som var hans stora genombrott. Svaren är alltså modigaste mannen (för att han gjort egna stunts) och att han fått oscar både som regissör och skådespelare.

Din tur Manetheren

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...