Jump to content

Biljetter till Maiden i Globen

Pumbaa

Rekommenderade inlägg

• Svar 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har lite ont om toapapper, Pumbaa. Har hört att du har lite skräppapper liggande.

haha kunde inte sagt det bättre själv.

Tycker snästan synd om er stackare som inte förstår er på bra musik. Men ni kan ju ha era Britney Spears kvällar där Crossroads nöts ut.

Har lite ont om toapapper, Pumbaa. Har hört att du har lite skräppapper liggande.

haha kunde inte sagt det bättre själv.

Tycker snästan synd om er stackare som inte förstår er på bra musik. Men ni kan ju ha era Britney Spears kvällar där Crossroads nöts ut.

Tycker väldigt synd om alla stackare som inte verkar greppa att bra är en definitionsfråga.

:offtopic:

Blev väldigt förvånad i morse då jag öppnade tidningen och såg annonsen för Guns n Roses, var ju ett bra tag sedan dom spelade och sist jag hörde något om Axl så var det ju på någon MTV-tillställning som han sjöng på, med rastaflätor och football-tröja. :lol:

Trodde förövrigt att bandet lämnat honom för gott i och med att dom började spela med Velvet Revolver och vissa påpekade att dom inte ville ha kontakt med Axl igen...

• Filmstar
Någon annan som funderar på GnR? :blink: Kanske någon borde sätta upp en tråd. :)

Du menar "GnR". Det är ju bara Axl Rose som ska hit. Eller ja, de andra har inte sagt nej än, men det är högst troligt att slash & company inte hänger med. Hur kan man då marknadsföra det som "Guns n' Roses", om det bara är sångaren från bandet som ska hit? Rätt roligt faktiskt...

Ser hellre Velvet Revolver live i såna fall.

Någon annan som funderar på GnR? :blink: Kanske någon borde sätta upp en tråd. :)

Du menar "GnR". Det är ju bara Axl Rose som ska hit. Eller ja, de andra har inte sagt nej än, men det är högst troligt att slash & company inte hänger med. Hur kan man då marknadsföra det som "Guns n' Roses", om det bara är sångaren från bandet som ska hit? Rätt roligt faktiskt...

Ser hellre Velvet Revolver live i såna fall.

Han äger tydligen namnet så. Axl Rose Solo Tour skulle låta bättre i mitt tycke. Slash och kompani kommer inte på denna tour kan jag svara med 95% säkerhet.

Flera olika rykten angående skivan, som tydligen ska vara Chinese Democracy som har hävdats fram o tibaks under 10-15 år att den ska släppas...

Jaja, tror att jag går och nappar 2 biljetter imorn iaf.

Maiden? Att man orkar. Bara tonåringar i sina fjortiskrisar som lyssnar på sånt dravvel. :whistling:

Haha ja du har inte varit på en maiden konsert märker jag.

Tycker väldigt synd om alla stackare som inte verkar greppa att bra är en definitionsfråga.

Jaja för eller senare förstår du också... :P

Och håller med Lövet. GnR med bara Axl? GnR var väl nästan mer Slash än Axl egentligen.

Maiden? Att man orkar. Bara tonåringar i sina fjortiskrisar som lyssnar på sånt dravvel. :whistling:

Haha ja du har inte varit på en maiden konsert märker jag.

Ledsen, med risk för att få stryk av min vapendragare Myers på lördag, men jag har faktiskt inte förstått Maidens storhet. Tyckte väll oxå att dom var hyffsade när jag var ung och de släpte Run to the hills bla bla bla... men det var ju längesen(!) Känns inte så färskt just för tillfället, men jag har förtått att ni är en ganska stor skara som fortfarande orkar med dom.

Tacka vet jag lite skön Indochine, eller Saosin, Taking back sunday, The used etc. Broder Daniel går inte heller av för hackor (eller hur Myers! :lol: )

Konstigt att inte band som är exakt identiska (läs Hammerfall) med Maiden blir lika stora? Personligen ser jag inte någon skillnad på dom...

Ledsen, med risk för att få stryk av min vapendragare Myers på lördag, men jag har faktiskt inte förstått Maidens storhet. Tyckte väll oxå att dom var hyffsade när jag var ung och de släpte Run to the hills bla bla bla... men det var ju längesen(!) Känns inte så färskt just för tillfället, men jag har förtått att ni är en ganska stor skara som fortfarande orkar med dom.

Tacka vet jag lite skön Indochine, eller Saosin, Taking back sunday, The used etc. Broder Daniel går inte heller av för hackor (eller hur Myers! :lol: )

Konstigt att inte band som är exakt identiska (läs Hammerfall) med Maiden blir lika stora? Personligen ser jag inte någon skillnad på dom...

Hmm tycker inte Maiden och Hammerfall är identiska. Lite lika stil men långt ifrån identiska.

Jag fastnade för Maiden nånstans i vevan med Somewhere in time och sen dess har jag helt enkelt varit fast. Förutom sejouren med Blaze "brrr" Bailey.

Det som däremot är lite tråkigt med maidens konserter är att alla under turnén är likadana. Dom förändrar sig inte eller kastar om eller så. Men man vet vad man får. Men dom har en grym scenshow och att se Dickinson springa maratonlopp på scenen är riktigt kul. Och den allsång sm blev 2003 under fear of the dark gav mej rysningar.

Håller med dig där LL, maiden och Hammerfall är ungefär samma smörja :lol:

Sen att maiden kör samma upplägg under sina turnéer är väl inte så konstigt, vad jag vet så gör nog alla "mina" band oxå så. Man pallar ju inte göra om så mycket från konsert till konsert, det är ju ändå inte samma människor som är där.

Sen att maiden kör samma upplägg under sina turnéer är väl inte så konstigt, vad jag vet så gör nog alla "mina" band oxå så. Man pallar ju inte göra om så mycket från konsert till konsert, det är ju ändå inte samma människor som är där.

Jo det blir väl lätt så när man har stora scenshower. Men nån låt an man byta ut tycker jag.

Vart faktiskt lite besviken att de int ekunde bjuda på nått extranummer extra i somras efter direktsänningen. Men jag kan ta det då Maiden rockar fett :up:

HOST HOST HACK!!! Tja som man säger ignorance is bliss..

1. Att jämföra Hammerfall å Iron Maiden är som att säga att Äpple å bananer smakar likadant..

2. Iron Maiden är ingen radio smörja som låter likadant som allt annat.. och du hjärntvättas defenetivt inte av dom genom radio.. (inte alls för den delen)

3. Iron Maidens underbara musik växer ju mer du lyssnar på den.. självklart mest i början..

4.Lorenzo ditt stolpskott du vet att jag aldrig skulle slå dig då du är som en bror för mig.. möjligtvis brotta ner dig å mula dig med en saftig snöboll.. jag tror dessutom vi har funnit respekt för varandras musiksmak. å lyssnar mest på sånt båda klarar av när vi umgås.. (vissa undantagsfall inget extremt iaf)

5.Broder Daniel är ok om man jämför med H***n H*******m

6.G'n'R är defenetivt inte dåliga.. men dom kommer aldrig i närheten av Maiden

dessutom är Axl Rose ett jävla ufo vad jag vet.(han e skummare än dileva) så han får du nog lyssna på, på mars eller ngt..

7.okunniga flummare ge er av å snacka dynga i en annan tråd.. Iron Maiden är heligt..

Ps. Jag klarade detta utan en enda smiley :up: Ds

Ps. Jag klarade detta utan en enda smiley :up: Ds

Jag är grymt imponerad över att du försöker ta tag i ditt grova smileyberoende.

Känns jävligt deprimerande att jag med största sannolikhet ej kan gå på maiden den här gången. Snyft.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...