Jump to content

*Struntsnack* Volume 1.0

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

hejsan alla filmälskare

ja som ni ser så e jag ny här på forumet

hoppas ni har förståelse för att jag inte kan alla funtionerna på sajten men men..

t.ex har jag fortfarande inte kunnat få in min avatar men jag ger inte upp så lätt :)

jag tänkte beskriva mej själv lite

Kallas som sagt Blondie...för att jag e de också

gillar mycket film av olika sorter men svårt att säga vicken kategori jag gillar bäst,

ja kanske inte föör konstig film då som jag inte förstår mej på

går mycket på bio och det va så jag fick upp ögonen lite för detta forumet, jag har läst här länge innan och känt att det verkar jättekul här inne, men det roligaste lät ändå att folk verkar träffas här på riktigt för jag är väldigt soceal av mej

bor i Stockholm och har just blivit färdig Nagelskulptris

de är ett kul jobb för man träffar jämt en massa människor

annars har jag en söt hund som jag gillar att prommenera med och sen såklart att träffa kompisar på krogen eller hemma på en mysig filmkväll

• Svar 4,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hejsan alla filmälskare

ja som ni ser så e jag ny här på forumet

hoppas ni har förståelse för att jag inte kan alla funtionerna på sajten men men..

t.ex har jag fortfarande inte kunnat få in min avatar men jag ger inte upp så lätt  :)

jag tänkte beskriva mej själv lite

Kallas som sagt Blondie...för att jag e de också

gillar mycket film av olika sorter men svårt att säga vicken kategori jag gillar bäst,

ja kanske inte föör konstig film då som jag inte förstår mej på

går mycket på bio och det va så jag fick upp ögonen lite för detta forumet, jag har läst här länge innan och känt att det verkar jättekul här inne, men det roligaste lät ändå att folk verkar träffas här på riktigt för jag är väldigt soceal av mej

bor i Stockholm och har just blivit färdig Nagelskulptris

de är ett kul jobb för man träffar jämt en massa människor

annars har jag en söt hund som jag gillar att prommenera med och sen såklart att träffa kompisar på krogen eller hemma på en mysig filmkväll

du glömde skriva ditt mobilnr.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...