Blondie Skriven 6 Februari, 2005 Report Share Skriven 6 Februari, 2005 hejsan alla filmälskare ja som ni ser så e jag ny här på forumet hoppas ni har förståelse för att jag inte kan alla funtionerna på sajten men men.. t.ex har jag fortfarande inte kunnat få in min avatar men jag ger inte upp så lätt jag tänkte beskriva mej själv lite Kallas som sagt Blondie...för att jag e de också gillar mycket film av olika sorter men svårt att säga vicken kategori jag gillar bäst, ja kanske inte föör konstig film då som jag inte förstår mej på går mycket på bio och det va så jag fick upp ögonen lite för detta forumet, jag har läst här länge innan och känt att det verkar jättekul här inne, men det roligaste lät ändå att folk verkar träffas här på riktigt för jag är väldigt soceal av mej bor i Stockholm och har just blivit färdig Nagelskulptris de är ett kul jobb för man träffar jämt en massa människor annars har jag en söt hund som jag gillar att prommenera med och sen såklart att träffa kompisar på krogen eller hemma på en mysig filmkväll Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 6 Februari, 2005 Report Share Skriven 6 Februari, 2005 Välkommen til Forumet Blondie! Trevligt att du blev medlem då till slut! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 6 Februari, 2005 Report Share Skriven 6 Februari, 2005 Välkommen Blondie! Om du behöver hjälp med avataren så hör av dig, jag kan säkert fixa det. Du kan skicka ett privat meddelande till mig och skriv webbadressen till bilden du vill använda som avatar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 6 Februari, 2005 Report Share Skriven 6 Februari, 2005 hejsan alla filmälskareja som ni ser så e jag ny här på forumet hoppas ni har förståelse för att jag inte kan alla funtionerna på sajten men men.. t.ex har jag fortfarande inte kunnat få in min avatar men jag ger inte upp så lätt jag tänkte beskriva mej själv lite Kallas som sagt Blondie...för att jag e de också gillar mycket film av olika sorter men svårt att säga vicken kategori jag gillar bäst, ja kanske inte föör konstig film då som jag inte förstår mej på går mycket på bio och det va så jag fick upp ögonen lite för detta forumet, jag har läst här länge innan och känt att det verkar jättekul här inne, men det roligaste lät ändå att folk verkar träffas här på riktigt för jag är väldigt soceal av mej bor i Stockholm och har just blivit färdig Nagelskulptris de är ett kul jobb för man träffar jämt en massa människor annars har jag en söt hund som jag gillar att prommenera med och sen såklart att träffa kompisar på krogen eller hemma på en mysig filmkväll <{POST_SNAPBACK}> du glömde skriva ditt mobilnr. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 6 Februari, 2005 Report Share Skriven 6 Februari, 2005 du glömde skriva ditt mobilnr. hahahaha den va bra Skulle med vilja ha det med hihihi Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie Skriven 6 Februari, 2005 Report Share Skriven 6 Februari, 2005 Det är väl klart jag inte kan lägga upp mig telefonnummer på ett forum det vet väl alla Nice try guys Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 6 Februari, 2005 Report Share Skriven 6 Februari, 2005 skoja bara med dig tjejen Det e klart. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie Skriven 6 Februari, 2005 Report Share Skriven 6 Februari, 2005 tack Peo vad gulligt av dig hoppas jag gör rätt nu, om det va såhär du mena http://home.att.net/~hoo9/Gonzalez/angelofnekyia.jpg klippa & klistra har jag faktiskt lärt mig Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 6 Februari, 2005 Report Share Skriven 6 Februari, 2005 Ok, här kommer två bildalternativ. Spara ner till din dator och lägg sen upp bilden som avatar genom att gå till Min kontrollpanel / Personlig profil / Ändra avatarinställningar / Ladda upp en ny bild från din dator Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie Skriven 6 Februari, 2005 Report Share Skriven 6 Februari, 2005 Åh tack Peo va fin det blev och jag e jättenöjd! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 7 Februari, 2005 Report Share Skriven 7 Februari, 2005 Jag har då målat min avatar heeeelt själv... Så den slår ni ALDRIG, hör ni det?? ALDRIG!! Kan förövrigt tilllägga att det är på tok för mycket för mig att läsa ikapp.. Så jag får ge upp Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 7 Februari, 2005 Report Share Skriven 7 Februari, 2005 Den är JÄTTEFIN tokig flicka ! Du kan säkert söka in på Beckis med den..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 7 Februari, 2005 Report Share Skriven 7 Februari, 2005 ae, fan, skulle skriva ett inlägg här men råka skriva det i snälla-tråden.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 7 Februari, 2005 Report Share Skriven 7 Februari, 2005 Jag funderar i att investera i en DV-kamera och nu undrar jag om det finns någon på forumet som vet lite vad för specifikationer en kamera för hemmabruk bör besitta om den ska hålla i ett par år? Jag kan tänka mig att spendera upp till 20000 för kameran... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 8 Februari, 2005 Report Share Skriven 8 Februari, 2005 för 20 000 får du nog en schysst SEMI-professionell kamera lugnt. En schysst "hemma" filma semestrar med amatör-kamera kan du får för runt 8000. Så du får bestämma dig för vad för sorts nivå du vill ha först och sedan vad du vill ha den till. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.