Lamorion Skriven 9 Februari, 2003 Report Share Skriven 9 Februari, 2003 jag röstade själv på jim carrey för han är en komiker ända ut i fingerspetsarna.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 9 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 9 Februari, 2003 Jim Carrey är visserligen väldigt bra med alla sina grimaser som han gör, men min absoluta favorit måste vara Martin Lawrence (Bad Boys, Blue Streak). Han är verkligen underbar och är naturligt rolig. Mycket kul! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 9 Februari, 2003 Report Share Skriven 9 Februari, 2003 valde jim...han e helt klart bäst.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovän Skriven 9 Februari, 2003 Report Share Skriven 9 Februari, 2003 jag valde john cleese. någon motivering till detta behövs inte, det är bara att titta på monty python så förstår man varför. ('the black knight' i filmen holy grail är ju nåt av det roligaste som finns.. och fransmännen ... "I fart in your general direction!") jag gillar också charlie chaplin i hans långfilmer (diktatorn är ju ett mästerverk!) men hans snubbelsketcher är jag inte så förtjust i. jim carrey, också mycket rolig, fast han kan ibland bli lite för mycket tycker jag. men dum & dummare och ace ventura.. ja jävlar. humor humor. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 9 Februari, 2003 Report Share Skriven 9 Februari, 2003 Jim Carrey valde jag, tycker att han är väldigt bra, men har ej kunnat se den är filmen som han gjorde, en drama tror jag... Tror inte jag skulle kunna se honom i en sådan roll.... Men Ben Stiller är också väldigt bra måste jag får säga... gillar honom i Zoolander... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 9 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 9 Februari, 2003 Mycket intressant fråga faktiskt... Jag röstade på Ben Stiller eftersom han inte överdriver utan är naturligt rolig...Ok, visst överdriver han också, men inte i samma stil som t.ex. Jim Carrey (som är en ren komiker). En annan jag verkligen gillar är Gene Wilder som är riktigt bra, bl.a. i Young Frankenstein (Det våras för Frankenstein). Måste nog fundera lite, för det finns många bra... PS: Helan och Halvan är inte heller helt fel Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lamorion Skriven 9 Februari, 2003 Author Report Share Skriven 9 Februari, 2003 en som inte passade på listan men som börjat bli väldigt rolig är Robert De Niro..han var underbar i Släkten är värst..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 9 Februari, 2003 Report Share Skriven 9 Februari, 2003 Håller med...i showtime var han ganska rolig där med.. Han har inte den där naturliga komedi 'gnistan' om man säger så..nej, jag föredrar honom i maffiafilmer och liknande.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 9 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 9 Februari, 2003 De Niro är rolig i Midnight Run ('88). Bra och rolig film. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 9 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 9 Februari, 2003 Jojje Håller med, han är bra och rolig i Midnight Run som också är en bra film. Han har en lite råare humor eftersom man oftast förknippar honom med maffiaroller och "bad guys". Men bra är det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 9 Februari, 2003 Report Share Skriven 9 Februari, 2003 Står mellan john cleese och jim carrey, men det blev john cleese när jag plötsligt kom och tänka på monty python som jag tycker är världens roligaste komikergrupp. Jim carrey kan det tyvärr bli för mycket av, men john cleese tycker jag är naturligt rolig utan att ställa till en massa grimaser. Älskar cleese engelska uttal. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 9 Februari, 2003 Report Share Skriven 9 Februari, 2003 john cleese utan tvekan han har medverkat i världens roligaste film(MP and the holy grail) och har filmhistoriens roligaste citat : Burn her. She turned me into a newt!... I got better. Han har förutom det medverkat i alla andra roliga Monty Pythonfilmer samt fawlty towers och En fisk som heter wanda(som också är suverän). Enda person som skulle kunna slåss om titeln är Michael Palin. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 9 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 9 Februari, 2003 Håller med om att John Cleese är grym, speciellt i Fawlty Towers. Dock har jag aldrig varit förtjust i Monthy Python, men han är bra. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 10 Februari, 2003 Report Share Skriven 10 Februari, 2003 Valde Jim Carrey. Helt enkelt en underbar komiker... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 10 Februari, 2003 Report Share Skriven 10 Februari, 2003 Jag tycker till skillnad från många andra att monty pyton är tråkig.... Men konstigt nog älskar jag life of brian...när de gömmer sig under lampskärmar när romarna kom in... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.