Ingoman Skriven 7 September, 2006 Report Share Skriven 7 September, 2006 Fan förlust mot TFF tyvärr. Hade suttit skönt med en seger så vi tagit oss över det där förbannade strecket. Viktig match mot Assyriska nu¨på måndag Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 8 September, 2006 Report Share Skriven 8 September, 2006 Yepp hörde att Häcken skall sälja Lundin till BlowIt!! för 5 miljoner!!!*vaknar kliar sig i skrevet å somnar om* Jaaa... tar vi tillbaka honom igen så lägger jag ner mitt fotbollsintresse... det var ju för faaan han var med och förstörde allt som tidigare tränare byggt upp.. MesLundin... Näää... tror att det blir Torbjörn Nilsson som tar över Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 8 September, 2006 Report Share Skriven 8 September, 2006 TFF mot allsvenskan! Missade tyvärr gårdagens match, fadern fyllde år och jag var tvungen att infinna mig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 8 September, 2006 Report Share Skriven 8 September, 2006 TFF mot allsvenskan! Missade tyvärr gårdagens match, fadern fyllde år och jag var tvungen att infinna mig. TFF suck. Laget leder SE och har 1700 pers på matchen. Ett riktigt publiklag vill jag säga. Vill inte ha nå mer jävla skånelag i AS Vi har inte grymma publiksiffror. Men förra matchen var det drygt 2000 och då är vi ett bottenlag plus att vi haft värsta ovädret i mannaminne hela dan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 8 September, 2006 Report Share Skriven 8 September, 2006 Orka bry sig om Superettan och Allsvenskan.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 8 September, 2006 Report Share Skriven 8 September, 2006 Orka bry sig om Superettan och Allsvenskan.... Hmmmm Imorgon ska man gå och se Skånederbyt mellan MFF och HIF. Det ser man fram emot Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 8 September, 2006 Report Share Skriven 8 September, 2006 Å på tisdag då jäblar smäller det!!!!! Häcken tar emot Blooowitt!! hemma!! å verkligen hemma denna gång då matchen faktiskt spelas på Rambergsvallen!!! en 3 poängare som häcken behöver och även skulle tysta många kaxiga "änglar"... finns buntvis där jag arbetar!!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 13 September, 2006 Report Share Skriven 13 September, 2006 JAAAAA!!! Nu har vi häng på toppen. Tre poäng efter. Gött att GAIS slog DIF oxå! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 13 September, 2006 Report Share Skriven 13 September, 2006 JAAAAA!!! Nu har vi häng på toppen. Tre poäng efter. Gött att GAIS slog DIF oxå! Nu bli re SM GULD Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 13 September, 2006 Report Share Skriven 13 September, 2006 JAAAAA!!! Nu har vi häng på toppen. Tre poäng efter. Gött att GAIS slog DIF oxå! Nu bli re SM GULD Man kan ju alltid hoppas... om vi får Torbjörn Nilsson eller Svennis som tränare så kan det bli många glansdagar på Ullevi i många år framöver! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 13 September, 2006 Report Share Skriven 13 September, 2006 superettan nästa!!! det verkar dessutom som att våran tränare sitter säkert!!.. dock hörde jag något liknande från ÖIS veckan inan Zoran fick foten!!! yahapp.. AIK borta å Elfsborg hemma!! det känns som 6 säkra... I R*VEN!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 14 September, 2006 Report Share Skriven 14 September, 2006 superettan nästa!!! det verkar dessutom som att våran tränare sitter säkert!!.. dock hörde jag något liknande från ÖIS veckan inan Zoran fick foten!!! yahapp.. AIK borta å Elfsborg hemma!! det känns som 6 säkra... I R*VEN!!!! ... hoppet är det sista som överger en Myers! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 14 September, 2006 Report Share Skriven 14 September, 2006 superettan nästa!!! det verkar dessutom som att våran tränare sitter säkert!!.. dock hörde jag något liknande från ÖIS veckan inan Zoran fick foten!!! yahapp.. AIK borta å Elfsborg hemma!! det känns som 6 säkra... I R*VEN!!!! ... hoppet är det sista som överger en Myers! Annars ser jag fram emot att få spöa Häcken nästa år. Om vi nu bara håller oss kvar själva Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 15 September, 2006 Report Share Skriven 15 September, 2006 superettan nästa!!! det verkar dessutom som att våran tränare sitter säkert!!.. dock hörde jag något liknande från ÖIS veckan inan Zoran fick foten!!! yahapp.. AIK borta å Elfsborg hemma!! det känns som 6 säkra... I R*VEN!!!! ... hoppet är det sista som överger en Myers! Annars ser jag fram emot att få spöa Häcken nästa år. Om vi nu bara håller oss kvar själva hahahaha.. hur långt ner tror du Häcken kan sjunka egentligen??? bara för att vi i 2 nästa matcher har två tuffa lag behöver det inte betyda förlust.. allt från underskattning till mirakel kan inträffa!!! det är sant Lorre hoppet är det sissta som överger oss.. å jag ser en gnutta ljus i tunneln.. hoppas bara inte det är tåget!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 15 September, 2006 Report Share Skriven 15 September, 2006 Alltså, stannar ni på kvalplats är ni kvar. Det är jag helt övertygad om! Sen pågår ju helt serriösa diskusioner om att utöka Allsvenskan med några lag. Vet inte om det blir till nästa år dock men det är på gång! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.