Jump to content

Fotbollslag?

Achtung

Rekommenderade inlägg

haha jag håller med till viss del där. Fan vad förbannad man blir. Att några få ska förstöra för alla andra. Tycker det är så tråkigt för alla vet vilka det är i publiken och så men fan ingen vågar säga eller göra något. Var själv på matchen när AIK supportrarna försökte storma plan för 2 år sen, fick vänta i över en timme innan matchen kommer igång och så kvitterar AIK på en feldömd situation. :mad2::down:

• Svar 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Antagligen är det samma folk som åker runt och slåss överallt... sen om det är fotboll eller demonstrationer mot vafansomhelst spelar nog inte så stor roll. Tycker innerst inne att lagen i sig inte ska få ta straff för då kan man hyra in bråkstakar som ställer till det i motståndarens klubbfärger. Vad skulle hända om det sprang in en gulsvart hulligan i en match mellan Häcken och Elfsborg :D Tufft läge...

Antagligen är det samma folk som åker runt och slåss överallt... sen om det är fotboll eller demonstrationer mot vafansomhelst spelar nog inte så stor roll. Tycker innerst inne att lagen i sig inte ska få ta straff för då kan man hyra in bråkstakar som ställer till det i motståndarens klubbfärger. Vad skulle hända om det sprang in en gulsvart hulligan i en match mellan Häcken och Elfsborg :D Tufft läge...

haha sant men jag måste säga att jag tyckte nog Myers såg lite huliganaktig ut i sin kilt.

Hmm minna dock att bajen fansen var här för några år sedan och gjorde bort sig lite. Bla var det en som försökte mucka gräl med nån av oss i Ptronerna men när han inte lyckades med et muckade han gräl med en av sina egna och då vart det fight. haha iq fiskmås.

haha sant men jag måste säga att jag tyckte nog Myers såg lite huliganaktig ut i sin kilt.

Hmm minna dock att bajen fansen var här för några år sedan och gjorde bort sig lite. Bla var det en som försökte mucka gräl med nån av oss i Ptronerna men när han inte lyckades med et muckade han gräl med en av sina egna och då vart det fight. haha iq fiskmås.

Hahah... i Göteborg brukar vi säga IQ Stockholmare... nä skojja bara...

Poängavdrag = ett hån mot allsvenskan.. fyfaen.. stå på er Bajrare!!!!

dock hoppas jag hellre på ett västsvenskt lag som SM vinnare :up:

Håller inte på Bajen men jag tycker åsså att poängavdrag var puckat. man kan tyvärr aldrig skydda sig helt mot idioter.

Blåvitt vinner väl :D

Håller inte på Bajen men jag tycker åsså att poängavdrag var puckat. man kan tyvärr aldrig skydda sig helt mot idioter.

Jag tror mer på Elfsborg faktiskt... Blåvitt brukar alltid fucka upp det på ett eller annat sätt... :P

Jag tror mer på Elfsborg faktiskt... Blåvitt brukar alltid fucka upp det på ett eller annat sätt... :P

Alltid var väl att ta i vill minnas det glada 80-90 talet

Jaha... där ser man. Det spelar nog ingen roll att man tar ett lag till oanade höjder samt spelar final bland skandinaviens bästa lag. I vårt lag får man sparken ändå...

Arne sparkas

Det borde ni ju fira. Karln är ju norrman. an bara bli bättre. Enligt en arbetskollega i gbg så är det just pga norsk tränare som de gått ärv för the angels

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...