Spicoli Skriven 29 Augusti, 2006 Report Share Skriven 29 Augusti, 2006 haha jag håller med till viss del där. Fan vad förbannad man blir. Att några få ska förstöra för alla andra. Tycker det är så tråkigt för alla vet vilka det är i publiken och så men fan ingen vågar säga eller göra något. Var själv på matchen när AIK supportrarna försökte storma plan för 2 år sen, fick vänta i över en timme innan matchen kommer igång och så kvitterar AIK på en feldömd situation. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 29 Augusti, 2006 Report Share Skriven 29 Augusti, 2006 Tycker det är riktigt uselt.. undra hur "riktiga" fans dom är.. eller om dom bara gillar å bråka??? man har ju fått för sig att Bajen har en bra klack annars... det är iaf dom revligaste sthlms fansen jag har mött... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 30 Augusti, 2006 Report Share Skriven 30 Augusti, 2006 Antagligen är det samma folk som åker runt och slåss överallt... sen om det är fotboll eller demonstrationer mot vafansomhelst spelar nog inte så stor roll. Tycker innerst inne att lagen i sig inte ska få ta straff för då kan man hyra in bråkstakar som ställer till det i motståndarens klubbfärger. Vad skulle hända om det sprang in en gulsvart hulligan i en match mellan Häcken och Elfsborg Tufft läge... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 30 Augusti, 2006 Report Share Skriven 30 Augusti, 2006 Antagligen är det samma folk som åker runt och slåss överallt... sen om det är fotboll eller demonstrationer mot vafansomhelst spelar nog inte så stor roll. Tycker innerst inne att lagen i sig inte ska få ta straff för då kan man hyra in bråkstakar som ställer till det i motståndarens klubbfärger. Vad skulle hända om det sprang in en gulsvart hulligan i en match mellan Häcken och Elfsborg Tufft läge... haha sant men jag måste säga att jag tyckte nog Myers såg lite huliganaktig ut i sin kilt. Hmm minna dock att bajen fansen var här för några år sedan och gjorde bort sig lite. Bla var det en som försökte mucka gräl med nån av oss i Ptronerna men när han inte lyckades med et muckade han gräl med en av sina egna och då vart det fight. haha iq fiskmås. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 30 Augusti, 2006 Report Share Skriven 30 Augusti, 2006 haha sant men jag måste säga att jag tyckte nog Myers såg lite huliganaktig ut i sin kilt. Hmm minna dock att bajen fansen var här för några år sedan och gjorde bort sig lite. Bla var det en som försökte mucka gräl med nån av oss i Ptronerna men när han inte lyckades med et muckade han gräl med en av sina egna och då vart det fight. haha iq fiskmås. Hahah... i Göteborg brukar vi säga IQ Stockholmare... nä skojja bara... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 30 Augusti, 2006 Report Share Skriven 30 Augusti, 2006 nej nej Lorre.. fiskmås = stockholmare.. dom bara skriker å skitar ner!!!! det är ju dock inte riktigt sant då jag känner flertalet stockholmare som är riktigt trevliga.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 2 September, 2006 Report Share Skriven 2 September, 2006 Poängavdrag = ett hån mot allsvenskan.. fyfaen.. stå på er Bajrare!!!! dock hoppas jag hellre på ett västsvenskt lag som SM vinnare Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 2 September, 2006 Report Share Skriven 2 September, 2006 Poängavdrag = ett hån mot allsvenskan.. fyfaen.. stå på er Bajrare!!!!dock hoppas jag hellre på ett västsvenskt lag som SM vinnare Håller inte på Bajen men jag tycker åsså att poängavdrag var puckat. man kan tyvärr aldrig skydda sig helt mot idioter. Blåvitt vinner väl Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 2 September, 2006 Report Share Skriven 2 September, 2006 Poängavdrag = ett hån mot allsvenskan.. fyfaen.. stå på er Bajrare!!!! dock hoppas jag hellre på ett västsvenskt lag som SM vinnare Håller inte på Bajen men jag tycker åsså att poängavdrag var puckat. man kan tyvärr aldrig skydda sig helt mot idioter. Blåvitt vinner väl Jag tror mer på Elfsborg faktiskt... Blåvitt brukar alltid fucka upp det på ett eller annat sätt... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 2 September, 2006 Report Share Skriven 2 September, 2006 Poängavdrag = ett hån mot allsvenskan.. fyfaen.. stå på er Bajrare!!!! dock hoppas jag hellre på ett västsvenskt lag som SM vinnare Håller inte på Bajen men jag tycker åsså att poängavdrag var puckat. man kan tyvärr aldrig skydda sig helt mot idioter. Blåvitt vinner väl Jag tror mer på Elfsborg faktiskt... Blåvitt brukar alltid fucka upp det på ett eller annat sätt... Alltid var väl att ta i vill minnas det glada 80-90 talet Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 3 September, 2006 Report Share Skriven 3 September, 2006 jo visst men dom senaste åren menar jag.. nu känns det mer som att dom får förlita sig på att andra lag slår lag som ligger över blåvitt i tabellen.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 4 September, 2006 Report Share Skriven 4 September, 2006 jo visst men dom senaste åren menar jag.. nu känns det mer som att dom får förlita sig på att andra lag slår lag som ligger över blåvitt i tabellen.. True... Tråkigt att vi pissar till det i matcher som vi borde vinna så det ALLTID ska hänga på någon annan i slutändan... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 7 September, 2006 Report Share Skriven 7 September, 2006 Jaha... där ser man. Det spelar nog ingen roll att man tar ett lag till oanade höjder samt spelar final bland skandinaviens bästa lag. I vårt lag får man sparken ändå... Arne sparkas Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 7 September, 2006 Report Share Skriven 7 September, 2006 Jaha... där ser man. Det spelar nog ingen roll att man tar ett lag till oanade höjder samt spelar final bland skandinaviens bästa lag. I vårt lag får man sparken ändå... Arne sparkas Det borde ni ju fira. Karln är ju norrman. an bara bli bättre. Enligt en arbetskollega i gbg så är det just pga norsk tränare som de gått ärv för the angels Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 7 September, 2006 Report Share Skriven 7 September, 2006 Yepp hörde att Häcken skall sälja Lundin till BlowIt!! för 5 miljoner!!! *vaknar kliar sig i skrevet å somnar om* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.