Achtung Skriven 16 Februari, 2003 Report Share Skriven 16 Februari, 2003 Vilket fotbollslag hejar ni på? Eller gillar ni inte fotboll? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 16 Februari, 2003 Report Share Skriven 16 Februari, 2003 hehe detta måste jag bara få svara på, IFK Göteborg skall det vara för att jag skall kolla på fotboll, endast handboll som gäller annars Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 17 Februari, 2003 Report Share Skriven 17 Februari, 2003 Är väl inte favoritsport när det gäller klubblag (vm och liknande är dock intressant), skulle vara ifk göteborg i sådana fall. Hv 71 gäller självklart i ishockey, trots ENORMA motgångar på senaste tiden Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 17 Februari, 2003 Report Share Skriven 17 Februari, 2003 Jag hatar fotboll......... Hoppas att det inte gör något... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 17 Februari, 2003 Report Share Skriven 17 Februari, 2003 med min göteborgsanda kan jag med säkerhet konstantera att IFK Göteborg är bäst, och Örgryte.. ursäkta för att jag inte lägger i nån bild men orkar inte med att söka just nu..senare. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 17 Februari, 2003 Report Share Skriven 17 Februari, 2003 Det finns bara ett lag, och de e så JÄVLA BRA!!! 4 - 0 mot caféet kanske inte säger så mycket men i år kommer vi!! Ska kanske åka ner till götet och heja lite i år Se upp där nere (ni kommer inte ha en chans) Gnaget e mer än ett lag... Det e en kultur och religion!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 17 Februari, 2003 Author Report Share Skriven 17 Februari, 2003 Min spådom för allsvenskan 2003 är att Markus Rosenberg vinner skytteligan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 17 Februari, 2003 Report Share Skriven 17 Februari, 2003 Vem är det? Har aldrig hört det förut! hursomhelst: Min tabell = 1 AIK 2 Malmö FF 3 Halmstad 4 Djurgården 5 Örgryte 6 Sundsvall 7 Öster 8 IFK göteborg 9 Helsingborg 10 Hammarby 11 Landskrona 12 Enköping 13 Elfsborg 14 Örebro AIK - Utan skador så vinner dem MFF - Ijeh skadad, kommer igång när han e bra men går ej hela vägen Halmstad - kommer att var riktigt bra i år Dif - Klarar sig inte utan Rehn! Zoran lucic utvisad minst fem gånger under året Örgryte - Ligger alltid med där uppe, mycket pga hamren! Sundsvall - När det e kallt så kan sundsvall ta poäng - Det e alltid kallt i Sverige! Öster - bra lag IFK göreborg - En uppvärmningssäsong Helsingborg - Ska vara glada om de kommer så här långt upp med pengaproblem! Hammarby - ingen hermansson inga mål! Landskrona - Har kvar sitt lag men e mätta på framgång! Enköping - Ligger såpass nära sthlm så de måste stanna så att mthcerna e nära Elfsborg - Drugge och vad de nu heter... Går aldrig! Örebro - Det är deras tur nu! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 17 Februari, 2003 Moderator Report Share Skriven 17 Februari, 2003 Ehh... få se nu... fotboll, är det sporten man utövar med eller utan klubba? *Bugar sig och lämnar scenen åt vänster* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 17 Februari, 2003 Report Share Skriven 17 Februari, 2003 fotboll är den sporten man utövar med racket.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Skriven 19 Februari, 2003 Report Share Skriven 19 Februari, 2003 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 19 Februari, 2003 Author Report Share Skriven 19 Februari, 2003 Jag bara säger det nu. Sen så får ni se om det stämmer men jag tror på Rosenberg av följande orsaker: > Han spelar i ett topplag vilket är en förutsättning för att bli skyttekung. > Han spelar bredvid Niklas Skoog, och det var en förutsättning för att Ijeh blev skyttekung förra året. > Han var tippad som Zlatans ersättare redan 2001 och fick spela ett par matcher och lyckades ganska bra men sen så började Ijeh och skoog storspela så han fick aldrig nån chans men nu är han äldre. > Han är en utpräglad målskytt. > Han var mff's bästa spelare de sista matcherna förra året. > Han öser in med mål på träningsmatcherna mot danska storlag som FCK. --- Tabellen är svårtippad, alla experter säger mff och dif men alla experter har haft fel de senaste 10 säsongerna. Själv så tror jag inte på dif. Topplagen 2003 blir mff, hbk, öis, aik. AIK är tveksamt. De har liksom förra säsongen ett bra lag men saknar stabilitet och den stora frågan är ju om Money får stanna till premiären. HBK imponerade förra året men man blir ju tveksam när man hör att de vill kalla in fedel. DIF blir årets favoritfall men krigar sig till en ärorik 4:e 5:e plats på hösten. MFF saknar Ijeh men han hade knappast kunnat upprepa förra året. 2002 var han okänd, 2003 är han punktmarkerad. Han kan nog få svårt att ta en plats om inte prahl går över till 433. Elfsborg hade ett oerfaret och ungt lag förra året. I år är de äldre. Landskrona är i allsvenskan för att stanna. En ett år äldre farnerud är nog tillrräckligt för mittenplacering. Den här bilden är hämtad från blådårar 2:s hemsida. Därmed filmanknytning. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 21 Februari, 2003 Report Share Skriven 21 Februari, 2003 Precis så (med dif som favoritfall) tror jag också att det kommer att bli eller iallafall hoppas jag det. Zoran Lucic ska tydligen stuckit ut tungan och sagt att allsvenskan inte är någon utmaning fördjurgården. Med all respekt, Zoran, du är en bra tränare men du kommer att få äta upp dina ord! Djurgården ska inte förvänta sig för mycket av säsongen. Hammarby blir kanske ett riktigt Magplask!! Såg att fjortoft var skadad med en drös spelar bl a Markstet. De får det väl svårt som vanligt!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 19 Mars, 2003 Author Report Share Skriven 19 Mars, 2003 (ändrad) Nu ska ni slå på tv3 om ni vill se Zlatan spela fotboll. Gör det! EDIT: Det var en bra och spännande match. Otroligt att Ajax kan gå till kvart med så orutinerat lag. Ändrad 19 Mars, 2003 av Achtung Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 19 Mars, 2003 Report Share Skriven 19 Mars, 2003 (ändrad) Ja det var riktigt bra! Arsenal åkte ut igen, de får hålla sig till dubbeln år efter år, internationella kupper rår de inte på. Tänk om inte malmö haft zlatan! Citerat honom själv: "Det är klart som fan det går bra när de fick så mycket pengar för mig". Ni vore inte mycket utan honom Ändrad 19 Mars, 2003 av Zoodiack Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.