Ingoman Skriven 15 September, 2006 Report Share Skriven 15 September, 2006 Alltså, stannar ni på kvalplats är ni kvar. Det är jag helt övertygad om! Sen pågår ju helt serriösa diskusioner om att utöka Allsvenskan med några lag. Vet inte om det blir till nästa år dock men det är på gång!. Nej det handlar om 2008 som jag förstått det. Domdiskuterar just nu hur AS ska utökas. Så man kan ha ett fint läge nästa år att ta sig upp. Men vi måste ju först se till att hålla oss kvar i SE och som vi spelade mot assyriska så är den chansen inte stor. Faaaan vad vi sög. Fan Myers ni slåss i alla fall om att få kvala i högsta serien vi gör det i serien under för helvete. Det är mycket värre för mej. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 15 September, 2006 Report Share Skriven 15 September, 2006 Jag lider med dig.. hoppas ni klarar er kvar... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 18 September, 2006 Report Share Skriven 18 September, 2006 1 - 3 borta för Giffarna.. undra varför ingo inte är här å sölar med champange??? Grattis Ingo!!! själv torskade vi mot AIK borta med 1 - 0 inte så oväntat.. en ljusning dock var att Krickan såg stabilare ut än vad han gjort på länge i kassen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 18 September, 2006 Report Share Skriven 18 September, 2006 1 - 3 borta för Giffarna.. undra varför ingo inte är här å sölar med champange???Grattis Ingo!!! själv torskade vi mot AIK borta med 1 - 0 inte så oväntat.. en ljusning dock var att Krickan såg stabilare ut än vad han gjort på länge i kassen Jo det kändes jääävligt gött. Men jag vill inte fira än. För resultaten idag måste gå vår väg åsså annars e vi tillbaka därvi var innan omgången. Men det var en viiiktigt och skön seger. Måste säga att Nordling lyckats jävligt bra med AIK. även om jag starkt ogillar dom. Men han är bevisligen en duktig tränare och det var synd att aik tog han från oss. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 18 September, 2006 Report Share Skriven 18 September, 2006 Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaw!!! UJS slog ICA bananerna med 3 - 2 = Häcken på nedflyttningsplats... Nästa match (nu på onsdag) har vi Elfsborg hemma.. UJS möter Öster (känns som att UJS kommer rycka här nu) deppigt värre!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 19 September, 2006 Report Share Skriven 19 September, 2006 Fanihelvete! Hur kan vi vara så jävla dåliga mot b-gäng... Jaja, det blir väll inget guld i år heller dårå... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 20 September, 2006 Report Share Skriven 20 September, 2006 WOOHOO!! Svartgult derby, ovanligt och jäkligt frustrerande att se underbara Elfsborg behöva spela i rödvita kläder. Men är de sämre för det? Tror inte det!! Jag är ledsen att behöva säga det, MM, men ditt lag ser inte ut att gå en ljus framtid till mötes. Helt underbart att se den här matchen live. Gulliganerna (IF Elfsborgs hejarklack) lät tjugo gånger mer än Getingarna (Häckens hejarklack), Ichizaki måste in i landslaget, Mathias Svensson lika så, och vad skulle vi göra utan Sjöhage och Häckens vackra självmål? V I Ä L S K A R E L F S B O R G ! ! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 21 September, 2006 Report Share Skriven 21 September, 2006 Trelleborg-Degerfors 1-0 (1-0) Nu ska det mycket till om vi inte tar oss upp igen! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 21 September, 2006 Report Share Skriven 21 September, 2006 Fan, Bajen kunde inte vinna, man kunde göra 5 mål men ändå blev det 3-3. Nej, det här blev verkligen inte vår säsong. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 22 September, 2006 Report Share Skriven 22 September, 2006 Öster slog UJS... nu är det (bara) å börja klättra igen... Pumbaa att vi är få från början spelar in.. sen att många sviker när det går dåligt e tråkigt men på ett sätt förståligt... (även om jag själv aldrig kommer svika dom) för övrigt.. är du medgångssuporter??? då jag ALDRIG sett dig skriva ngt här inan... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 22 September, 2006 Report Share Skriven 22 September, 2006 MM: Eftersom Elfsborg har vunnit/spelat lika ungefär sju matcher i rad eller något sådant så hade det inte spelat någon roll om jag var medgångssupporter eller inte. Dock är jag inte bara medgångssupporter utan supporter på heltid och fullt ut. Att jag inte skrivit här innan är bara beroende på att jag inte orkat Dessutom är detta första matchen på rätt länge jag ser på plats med Elfsborg då jag inte haft tid annars. Jasså du är Geting? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 22 September, 2006 Report Share Skriven 22 September, 2006 MM: Eftersom Elfsborg har vunnit/spelat lika ungefär sju matcher i rad eller något sådant så hade det inte spelat någon roll om jag var medgångssupporter eller inte. Dock är jag inte bara medgångssupporter utan supporter på heltid och fullt ut. Att jag inte skrivit här innan är bara beroende på att jag inte orkat Dessutom är detta första matchen på rätt länge jag ser på plats med Elfsborg då jag inte haft tid annars. Jasså du är Geting? jajaja det brukar låta så från just medgångssupportrar. själv är jag stenhård supproter av giffers men det är förjävla tufft då det inte alls gått bra för oss iår. Tyvärr har min kondition satt stopp för att gå på matcher. men har lyckats gå på två och sett två på tv:n. Det tär på en att inte orka gå må jag säga. Man vill ju stå där och stötta laget i vått och torrt. Men vafan gör man när man har tillräckligt kämpigt att ta sig uppför ttrappen till lägenheten. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 22 September, 2006 Report Share Skriven 22 September, 2006 MM: Eftersom Elfsborg har vunnit/spelat lika ungefär sju matcher i rad eller något sådant så hade det inte spelat någon roll om jag var medgångssupporter eller inte. Dock är jag inte bara medgångssupporter utan supporter på heltid och fullt ut. Att jag inte skrivit här innan är bara beroende på att jag inte orkat Dessutom är detta första matchen på rätt länge jag ser på plats med Elfsborg då jag inte haft tid annars. Jasså du är Geting? Hahahaha.. det var den lamaste ursäkt jag hört... yepp jag e geting.. trodde det framgick i mina inlägg här... dock tycker jag av dom lagen som ligger i top att Elfsborg borde vinna.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 23 September, 2006 Report Share Skriven 23 September, 2006 Hahahaha.. det var den lamaste ursäkt jag hört... yepp jag e geting.. trodde det framgick i mina inlägg här... dock tycker jag av dom lagen som ligger i top att Elfsborg borde vinna.. Vad då lam? Okej, då är det möjligt att jag såg dig på matchen. Var du den som stod på hejarklacksläktaren? Klart att Elfsborg borde vinna, där har du rätt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 23 September, 2006 Report Share Skriven 23 September, 2006 Fan, Bajen kunde inte vinna, man kunde göra 5 mål men ändå blev det 3-3. Nej, det här blev verkligen inte vår säsong. Hörde/läste att vi skulle haft en straff på övertid men domaren inte våga blåsa... stämmer det? Blåvitt skulle bara vunnit den matchen, ni borde tacka för den poängen ni fick Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.