Lorenzo Lamas Skriven 27 Augusti, 2006 Report Share Skriven 27 Augusti, 2006 LIVERPOOL tack för käket lorre.. Vassegooo Vi var en match ifrån pengar! FuckingjävlaArsenal förlorade ändå!!! Man.City slog dom alltså... suger hårig... sen hade vi fasen bara 7 rätt eller nått på tipset... Men vi var ju ändå nära på oddset! Hur i helvete kunde Arsenal förlora??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 27 Augusti, 2006 Report Share Skriven 27 Augusti, 2006 LIVERPOOL tack för käket lorre.. Vassegooo Vi var en match ifrån pengar! FuckingjävlaArsenal förlorade ändå!!! Man.City slog dom alltså... suger hårig... sen hade vi fasen bara 7 rätt eller nått på tipset... Men vi var ju ändå nära på oddset! Hur i helvete kunde Arsenal förlora??? För att Arsenal suger precis som all engelsk fotboll Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 27 Augusti, 2006 Report Share Skriven 27 Augusti, 2006 Hoppas du skojjar Ingo, för engelsk fotboll är den absolut bästa och roligaste att kolla på. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 27 Augusti, 2006 Report Share Skriven 27 Augusti, 2006 LIVERPOOL tack för käket lorre.. Vassegooo Vi var en match ifrån pengar! FuckingjävlaArsenal förlorade ändå!!! Man.City slog dom alltså... suger hårig... sen hade vi fasen bara 7 rätt eller nått på tipset... Men vi var ju ändå nära på oddset! Hur i helvete kunde Arsenal förlora??? jaja det var ju trevligt iaf.. man e ju inte för bortskämd med engelsk fotboll med skitkanalerna man har här.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 27 Augusti, 2006 Report Share Skriven 27 Augusti, 2006 Hoppas du skojjar Ingo, för engelsk fotboll är den absolut bästa och roligaste att kolla på. Nej jag tycker engelsk fotboll e astråkig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 27 Augusti, 2006 Report Share Skriven 27 Augusti, 2006 Hoppas du skojjar Ingo, för engelsk fotboll är den absolut bästa och roligaste att kolla på. Nej jag tycker engelsk fotboll e astråkig. Ja, varför se på tråkig engelsk fotboll när det finns Sundsvall Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 27 Augusti, 2006 Report Share Skriven 27 Augusti, 2006 Hoppas du skojjar Ingo, för engelsk fotboll är den absolut bästa och roligaste att kolla på. Nej jag tycker engelsk fotboll e astråkig. Ja, varför se på tråkig engelsk fotboll när det finns Sundsvall Exakt Men du vet lika väl som jag att brinner man för ett lag, som jag gör för giffers och du gör för blåvitt, så kan man ta en tråkig match bara det ger tre poäng. Och jag skulle aldrig kunna brinna så för ett utländskt lag. Och jag ser hellre spansk fotboll. därför e de juh tur man har tv4 plus Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 27 Augusti, 2006 Report Share Skriven 27 Augusti, 2006 2 - 2 borta mot Halmstad.. inget drömresultat.. dock var det häcken som vände underläge.. hörde dessutom att Olofsson stänkte in häckens första mål.. han har gjort mål i båda matcherna nu sen han kom tillbaks från skada.. ser lovande ut.. Robert Mambo Mumba gjorde 2 - 2 målet för häcken Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 27 Augusti, 2006 Report Share Skriven 27 Augusti, 2006 AIK mot SM-Guld! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 28 Augusti, 2006 Report Share Skriven 28 Augusti, 2006 AIK mot SM-Guld! Ja, det skulle bli en sorgens dag för Sverige det... det finns ju ingen i hela fotbollssverige som har ett uns sympatier för AIK om man inte håller på dom. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 28 Augusti, 2006 Report Share Skriven 28 Augusti, 2006 AIK mot SM-Guld! Ja, det skulle bli en sorgens dag för Sverige det... det finns ju ingen i hela fotbollssverige som har ett uns sympatier för AIK om man inte håller på dom. Ja suck det skulle vara jävligt tragiskt om AIK gick och tog sm guld. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 28 Augusti, 2006 Report Share Skriven 28 Augusti, 2006 Yepp det hjälper dom inte ens att dom har gulsvart... ser hellre Elfsborg som segrare isåfall.. eller blåvitt..... nu när häcken inte direkt är med å fajtas menar jag.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 28 Augusti, 2006 Report Share Skriven 28 Augusti, 2006 Jaaaa 2-1 seger. i en match som vart tvungen att avbrytas ett tag pga strömavbrott då det åskar utav bara h-vete här Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 28 Augusti, 2006 Report Share Skriven 28 Augusti, 2006 Vilka jävla nötter på Söderstadion. Blir förbaskat arg. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 29 Augusti, 2006 Report Share Skriven 29 Augusti, 2006 Är du förvånad? Det är stockholmare vi har att göra med... Personligen tycker jag att hela Stockholm som fotbollsstad ska få ta ett straff och degradera alla lag som kommer därifrån till tvåan, eller trean kanske Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.