Jump to content

Fotbollslag?

Achtung

Rekommenderade inlägg

:up: LIVERPOOL :up: tack för käket lorre.. B)

Vassegooo :D

Vi var en match ifrån pengar! FuckingjävlaArsenal förlorade ändå!!! Man.City slog dom alltså... suger hårig... sen hade vi fasen bara 7 rätt eller nått på tipset... Men vi var ju ändå nära på oddset! Hur i helvete kunde Arsenal förlora???

• Svar 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vi var en match ifrån pengar! FuckingjävlaArsenal förlorade ändå!!! Man.City slog dom alltså... suger hårig... sen hade vi fasen bara 7 rätt eller nått på tipset... Men vi var ju ändå nära på oddset! Hur i helvete kunde Arsenal förlora???

För att Arsenal suger precis som all engelsk fotboll :D

jaja det var ju trevligt iaf.. man e ju inte för bortskämd med engelsk fotboll med skitkanalerna man har här.. :P

Hoppas du skojjar Ingo, för engelsk fotboll är den absolut bästa och roligaste att kolla på. :up:

Nej jag tycker engelsk fotboll e astråkig.

Ja, varför se på tråkig engelsk fotboll när det finns Sundsvall :lol::whistling:

Exakt :D

Men du vet lika väl som jag att brinner man för ett lag, som jag gör för giffers och du gör för blåvitt, så kan man ta en tråkig match bara det ger tre poäng.

Och jag skulle aldrig kunna brinna så för ett utländskt lag. Och jag ser hellre spansk fotboll. därför e de juh tur man har tv4 plus

AIK mot SM-Guld! :D

Ja, det skulle bli en sorgens dag för Sverige det... det finns ju ingen i hela fotbollssverige som har ett uns sympatier för AIK om man inte håller på dom. :1eye:

Ja suck det skulle vara jävligt tragiskt om AIK gick och tog sm guld.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...