Achtung Skriven 25 Februari, 2003 Report Share Skriven 25 Februari, 2003 Håller med om att First Blood är en bra film och han passar bra. Jag gillar first blood men jag stör mig på att han aldrig kan tala rent. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 25 Februari, 2003 Report Share Skriven 25 Februari, 2003 De niro var bättre förr, men jag skulle inte gå så långt och säga att jag tröttnat på honom. Mel gibson tycker jag passar jättebra i dödligt vapen rollen, bruce willis däremot kan ju vara lite påfrestade även om han var min favorit skådis förr Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 25 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 25 Februari, 2003 Mel gibson tycker jag passar jättebra i dödligt vapen rollen, bruce willis däremot kan ju vara lite påfrestade Tycker tvärtom! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 25 Februari, 2003 Report Share Skriven 25 Februari, 2003 jag tycker att både mel och bruce passar mycker bra i sina changrar. De gör sig bra som actionhjältar men det står knappast skrivet Oscar på deras panna Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 25 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 25 Februari, 2003 På tal om Sylvester Stallone och hans "talproblem", så är det något som är medfött...Eller rättare sagt, det hände något vid förlossningen och en nerv klipptes/skars av eller liknande. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 26 Februari, 2003 Report Share Skriven 26 Februari, 2003 På tal om Sylvester Stallone och hans "talproblem", så är det någotsom är medfött...Eller rättare sagt, det hände något vid förlossningen och en nerv klipptes/skars av eller liknande. Intressant, dock påfrestande när han ska gråta *host* first blood *host* Jojje, jag har alltid rätt så du får tyvärr ändra din åsikt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.