GTH Skriven 26 Februari, 2003 Report Share Skriven 26 Februari, 2003 Finns det någon här på forumet som tittar på anime? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
malle Skriven 26 Februari, 2003 Report Share Skriven 26 Februari, 2003 ne..va e de.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTH Skriven 26 Februari, 2003 Author Report Share Skriven 26 Februari, 2003 japansk animerad film Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXt Skriven 26 Februari, 2003 Report Share Skriven 26 Februari, 2003 ne..va e de.. Anime är japansk tecknad film. Förknippa det inte med disney eller nått. Anime är inte bara barnfilm. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 26 Februari, 2003 Report Share Skriven 26 Februari, 2003 Har säkert sett det ett par gånger... räknas Sailor Moon dit?????? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTH Skriven 26 Februari, 2003 Author Report Share Skriven 26 Februari, 2003 Ja, eftersom det är animerat och kommer från japan Även om det är en barn/ungdomsserie som inte är något direkt att ha Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 26 Februari, 2003 Report Share Skriven 26 Februari, 2003 Pokemon o Digimon då e det oxå anime???? Ledsen men jag e nog inte mycket för tecknat, förutom Disney... Tittar hellre på en skräckfilm.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXt Skriven 26 Februari, 2003 Report Share Skriven 26 Februari, 2003 Har säkert sett det ett par gånger... räknas Sailor Moon dit?????? Ehh, sailor moon är mycket flummig... Biffögon^ni Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXt Skriven 26 Februari, 2003 Report Share Skriven 26 Februari, 2003 Digimon och Pokemon är också anime. Man känner igen anime på dom speciella ögonen. Nu är det så att digimon och pokemon är typisk barn anime. Jag rekommenderar Jin Roh och Rurouni Kenshin OVA. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTH Skriven 26 Februari, 2003 Author Report Share Skriven 26 Februari, 2003 Jo... men anime behöver inte ha speciella ögon eller något sånt... anime är rent tekniskt japansk animerad film... inte något speciellt sätt att rita ögon på. Men är det någon som sett någon vuxenfilm/serie? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 26 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 26 Februari, 2003 Eftersom det inte är så lätt att få tag på om man inte verkligen vill så har jag inte sett så mycket. Men, jag gillar anime, det vet jag. Häftiga miljöer, bra tecknat, annorlunda, spännande historier. Jag har som sagt sett Vampire Hunter D: Bloodlust (på bio dessutom). Sen visade SVT för rätt så länge sen en serie som hette Aeon Flux. Enligt IMDb gjord av Peter Chung från Hong Kong. Vet inte om det klassificeras som anime men det är lite samma stil, väl? Visas på MTV nu tror jag. Apropå MTV, så har det ju blivit/varit populärt på senaste tiden att göra musikvideor i anime-stil. Bl a Daft Punk och Wamdue Project. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXt Skriven 26 Februari, 2003 Report Share Skriven 26 Februari, 2003 Ja, det är lite synd att det inte går mycket på tv. Dom hade visst visad Ghost in the Shell på tv1000 för några år sedan. Om man ska ha tag i någon bra anime så måste man importera från amerika. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTH Skriven 26 Februari, 2003 Author Report Share Skriven 26 Februari, 2003 Det går väl att få tag på i diverse online-butiker... det brukar vara hyfsat dyrt dock <_> Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXt Skriven 26 Februari, 2003 Report Share Skriven 26 Februari, 2003 Det går väl att få tag på i diverse online-butiker... det brukar vara hyfsat dyrt dock Mja, inte nödvändigtvis. Endel ny anime kan vara dyr däremot... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
malle Skriven 26 Februari, 2003 Report Share Skriven 26 Februari, 2003 ne..va e de.. Anime är japansk tecknad film. Förknippa det inte med disney eller nått. Anime är inte bara barnfilm. aha, okej... jag tror inte ja sett de... fast de e inte som sailermon eller? går e på tv:e ... jag fattar ingenting.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.