Jump to content

Hero

johnnyp

Rekommenderade inlägg

• Svar 34
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Filmstar
Från Peos recension: Originalversionen ska vara cirka 20 minuter längre och kommer senare på DVD. Den längre versionen ansågs vara för lång för bio främst i USA. Kanske är det därför som berättelsen blir lite hackig emellanåt.

Sånt här blir man ju helt galen av! :mad2:

I och för sig har jag sett varken bio- eller DVD-version så man kanske ska vänta med att måla fan på väggen, men...

efter att ha läst och sett trailers med den så känner jag hur jag får gåshud bara jag hör någon nämna denna film. Den verkar vara en väldigt bra, vacker film med otroligt många likheter med Crouching Tiger, då jag misstänker att regissören (som gjort båda filmerna) har skapat många likeheter. Ett mycket stort plus är att Jet Li kommer att ha huvudrollen i filmen vilket är mycket bra. Någon här som sett den ännu? Var den i sådana fall bra?

//filmis

• Filmstar

Jag ska faktiskt se den idag...Har inga förväntningar direkt,

men jag återkommer om vad jag tyckte. Skulle egentligen

gått på en annan film, men det blir imorgon istället...

En så kallad "sleeper" som jag hoppas mycket på.

Jag återkommer i andra trådar om vilken film och vad jag

tyckte om den när jag sett den.

Ändrad av Czechflash

• Filmstar

Jag såg Hero igår och... jag måste säga att jag blev besviken. Förmodligen beror det till stor del på de till absurditet uppskruvade förväntningarna, men faktum är att samma magiska känsla som när jag såg CTHD inte infann sig (hos mig) i biosalongen igår. Betyget pendlar mellan 3 och 4 av 5. Återkommer senare med lite mer tankar.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...