Yamato Skriven 4 April, 2003 Report Share Skriven 4 April, 2003 Plan 9 from Outer Space är utnämnd till världens sämsta film. Måste bara ses. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Override Skriven 4 April, 2003 Report Share Skriven 4 April, 2003 Är man intresserad kan jag rekommendera Tim Burtons dramakomedi "Ed Wood" om regissören med samma namn. Ed Wood ligger bakom många "tvivelaktiga" produktioner, kanske mest känd är just "Plan 9 from Outer Space". Jag vet inte hur trogen filmen är Ed Woods riktiga liv, men en skön komedi är det i vilket fall som helst. Om jag inte missminner mig visade SVT "Plan 9 from Outer Space" för bara något år sedan. "Ed Wood" finns att hyra i välsorterade videobutiker. Kolla upp regissören Ed Wood här, filmen "Ed Wood" här och "Plan 9 from Outer Space" här. Den sämsta film jag själv sett i filmväg är förmodligen "Manos, the Hands of Fate". Måste dock påpeka att nyproduktionen "The Tuxedo" inte landar långt därifrån. Riktigt skräp. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mad_DoG Skriven 4 April, 2003 Report Share Skriven 4 April, 2003 Starship Troopers tycker jag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnnyp Skriven 4 April, 2003 Report Share Skriven 4 April, 2003 Tycker dock inte att The Tuxedo borde nämnas som en av de sämsta någonsin. J C Van Damme´s Inferno e så dårlig att den blir "rolig"... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 5 April, 2003 Report Share Skriven 5 April, 2003 världens dåligaste film ska inte vara det minsta underhållande. Något i stil med "huset som gud glömde"... men pratar vi filmer som kan få en av flina för att de är så dåliga men ändå vara rejält dåliga, då skulle jag säga bla. Boogeyman. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitoCorleone Skriven 6 April, 2003 Report Share Skriven 6 April, 2003 Kanske inte dåligast med lungt en ut av dom är "Gudarna måste vara tokiga - filmerna" Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Night rider Skriven 10 April, 2003 Report Share Skriven 10 April, 2003 Om ni vill ha dåliga filmer kan jag skriva en hel sida med exempel. En sak att tänka på är att det går kanske 1000 skitfilmer på varje bra film. De sämsta filmerna kommer inte till Sverige och släpps väl knappt i staterna. Det är något att fundera på! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 26 Augusti, 2003 Filmstar Report Share Skriven 26 Augusti, 2003 (ändrad) Har inte sett den, men denna film känns som en stark utmanare. Ändrad 26 Augusti, 2003 av Jojje Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 26 Augusti, 2003 Report Share Skriven 26 Augusti, 2003 amerikanska titeln var ju guld.. thunderpants! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 27 Augusti, 2003 Report Share Skriven 27 Augusti, 2003 E det ingen som har sett Nemesis. En segare och tråkigare och mer sämre gjord film får man leta länge efter.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
topsy Skriven 27 Augusti, 2003 Report Share Skriven 27 Augusti, 2003 (ändrad) Gudarna måste vara tokiga är BRA. Samla dig mister_torture. Du skämmer ut oss. Ändrad 27 Augusti, 2003 av topsy Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 27 Augusti, 2003 Filmstar Report Share Skriven 27 Augusti, 2003 E det ingen som har sett Nemesis.En segare och tråkigare och mer sämre gjord film får man leta länge efter.. Du menar Star Trek Nemesis? Nja, det var väl ingen höjdare men jag tyckte ändå den nådde upp till 3-/5. Kan bero på att jag alltid älskat Star Trek, så jag har svårt att såga den. Tycker att Patrick Stewart är sevärd också. Nu är jag dock beredd att för första gången såga nåt som har med Star Trek att göra. Det är den nya TV-serien Enterprise. Tidigare Star Trek-serier har alltid haft en skön känsla, i originalseriens anda, även om Voyager blev alldeles för smetig med fokus på larviga kärlekshistorier mot slutet. Den nya Enterprise tycker jag är genomusel, smetig och larvig, med fokus på ointressanta personer i besättningen, och med en okarismatisk kapten. För er som kan er Star Trek så är ju vulcans såna som trycker ner sina känslor och istället litar till logiken. Däremot har de i tidigare serier (Spock, Tuvok) haft en torr (och rätt rolig) humor. Den vulcan som är med i Enterprise har inte nån humor överhuvudtaget. Hon är en själlös robot som är helt ointressant. Blä. Lägg ner säger jag. Oj då, det blev en liten utläggning. Har legat och grott ett tag. Behövde tydligen komma ut. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 27 Augusti, 2003 Report Share Skriven 27 Augusti, 2003 Jag tror inte hawa!i menar star trek utan en film som bara heter nemesis som är extremt dåligt gjord och hur lång tråkig som helst Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 27 Augusti, 2003 Filmstar Report Share Skriven 27 Augusti, 2003 Jag tror inte hawa!i menar star trek utan en film som bara heter nemesis som är extremt dåligt gjord och hur lång tråkig som helst Aha, OK. Då är den väl den här Nemesis då. Den har jag inte sett (och behöver väl inte göra det heller ). Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 27 Augusti, 2003 Report Share Skriven 27 Augusti, 2003 Precis den nemisis är det...... och ödsla inte din tid med att se den för den är typ sämst Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.