Jump to content

Världens sämsta film

Yamato

Rekommenderade inlägg

• Svar 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

samma dvd-samling finns även på webhallen.com

jag har fått en trasig dvd av discshop en gång så jag är lite varsamma med dom, dessutom så slipper man frakt om man köper av webhallen här i stockholm.

Jag fick också en trasig DVD (sprucket omslag) av discshop en gång. Sånt känns ju surt :angry: Jag ska kolla upp webbhallen.com, om dom har samma filmer + att man slipper porto i sthlm så finns det ju ingen anledning att hänga fast vid discshop. Tack för tipset!

[ Nemesis är ju jättebra! Jag har sett den säkert 5 ggr och haft lika kul varje gång. .

Du kan inte vara normal...

Den som tycker att Nemesis är en underhållande film måste ha den sämsta filmsmaken någonsin. Hela filmen e så otroligt seg!!!

Slutstriden är så dåligt gjord och så tråkig!!!

USCH!!! Hata nemesis!!

Ändrad av Hawa!i

[ Nemesis är ju jättebra! Jag har sett den säkert 5 ggr och haft lika kul varje gång. .

Den som tycker att Nemesis är en underhållande film måste ha den sämsta filmsmaken någonsin. Hela filmen e så otroligt seg!!!

USCH!!! Hata nemesis!!

Kan jag inte vara normal? Det vet jag inte, men med lite ansträngning så kan jag verka rätt normal :ph34r:

Jag tänker dock inte debattera Nemesis. Den är liksom inte debatt-underlag. Vill bara framhärda i att det är kul med stop-motion. :nerd:

USCH!!! Hata nemesis!!

Tja det där var nog det dummaste jag läst idag.

Vad normal är kan diskuteras länge, men vad hövligt hyfs är de vet de flesta.

• Moderator

Såg, som jag skrev i annan tråd, Not another teen movie för en tid sen. Eller såg, jag såg fram till att toaletten ramlat ner genom taket och sprutade skit överallt!

Gav upp efter det. En parodi kan vara intelligen och träffsäker, det finns många exempel på det. Mel Brooks har varit en mästare på detta. NATM var bara en orgie i sandlådehumor.

*Bugar sig och lämnar scenen åt vänster*

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skulle vara konstnärlig en kväll så jag gick och hyrde "Pansarkryssaren

Potemkin " En drygt 3 timmar lång svart/vit rysk stumfilm !?!?!

Somnade efter 40 minuter !

Bra film för folk med sömnproblem .....

Hmmmm den pansarkryssaren potemkin jag såg från 1925 var endast 1.25.....3 timmar känns som ganska fel.....

Och sedan är den inte dålig heller!

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...