Night rider Skriven 10 April, 2003 Report Share Skriven 10 April, 2003 Jag är 14 år gammal och älskar att se på film. Jag skulle vilja ha någon att dikutera alla nya och gamla filmer med. Min favorit genre är science fiction thrillrar. Svara snälla! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 10 April, 2003 Report Share Skriven 10 April, 2003 Kul changerfavorit. Sci-fi som i rymdfilmer eller Sci-fi som i fiktionela berättelser baserad på vetenskapliga teorier? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Night rider Skriven 10 April, 2003 Author Report Share Skriven 10 April, 2003 Både och Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 10 April, 2003 Report Share Skriven 10 April, 2003 sw33t. favorit? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Night rider Skriven 10 April, 2003 Author Report Share Skriven 10 April, 2003 Hmm... Några bra filmer är Sphere, Contact, Signs Jag tycker i stort sett om filmer som handlar om saker större än människan. Förresten vill du mejla lite med mig då och då om film? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 10 April, 2003 Report Share Skriven 10 April, 2003 Jag hoppas att du sett Event Horizone? http://us.imdb.com/Title?0119081 du kan skicka pms på den här sidan, alltså meddelane direkt till mig, till att börja med. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 10 April, 2003 Report Share Skriven 10 April, 2003 Gillade Event Horizont. Kan man få pms av bio.nu? Det skulle förklara den förminskade aktiviteten på senaste tiden. På tal om bra sci-fi så gillade jag verkligen minority report Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 10 April, 2003 Report Share Skriven 10 April, 2003 HAHA, oj achtung, den satt bra den.... Oki back to the ämne... minority report.. har bara sett bitar av den, ödet vill inte att jag skall se denna film... Men det jag har sett så gillar jag den... SKALL sätta mig och titta på den från början till slut........... nån gång... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 10 April, 2003 Report Share Skriven 10 April, 2003 Annan nämnvärd sci-fi är ju Femte Elementet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 10 April, 2003 Report Share Skriven 10 April, 2003 Resident Evil är ju en bra film inom changern.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 11 April, 2003 Report Share Skriven 11 April, 2003 Hmm... Några bra filmer är Sphere, Contact, Signs Jag tycker i stort sett om filmer som handlar om saker större än människan. Förresten vill du mejla lite med mig då och då om film? Sphere är nog en av de skummaste filmer jag nånsin sett. Otroooooligt jobbig men ganska spännande. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 11 April, 2003 Report Share Skriven 11 April, 2003 Såg Signs för bara ett par veckor sedan och tyckte att den var jättebra, helt klart. Räknas Mortal Kombat till Sci- fi ? Tycker annars att de är rätt roliga, gillade dock inte den sista. Mortal Kombat - final battle Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 12 April, 2003 Report Share Skriven 12 April, 2003 Har sett en Mortal Combat film och det blir nog den enda, den sög hårt, men alla är ju olika Ligger också ganska mycket på sci fi och Thriller sidan night rider. Behöver dock inte vara rymd och liknande jag gillar övernaturliga inslag även om det inte är aliens. Donnie Darko är ett exempel, sådana filmer gillar jag, där det finns en övernaturlig krydda som sätter igång tankeverksamheten. Lite kul dock att be att få diskutera film med någon på ett film forum.....jag skämtade lite där hoppas ingen tog illa upp Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 12 April, 2003 Filmstar Report Share Skriven 12 April, 2003 Jag kan iof förstå det - det har ju varit lite dött på senare tid... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 12 April, 2003 Report Share Skriven 12 April, 2003 Jo i och för sig, blev dock ett riktigt lyft när både night rider och den andra killen/tjejen kom in (kom inte ihåg vad denna hette , tror de var två iallafall) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.