Jump to content

Killar kolla hit

Recommended Posts

• Replies 767
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jaha, jag gjorde ju precis det för ett par inlägg sedan, men blev då stämplad som snuskgubbe. När jag håller fast vid kvinnan i min egen ålder är jag enformig.

Hur fan ska du ha det! :P

Jo men det är ju det som är grejen. Du har bara henne sen dregglar du efter fjortisar juh. Nu kunde du vidga din vy med någon i din ålder.

• 1 month later...

Läste inte igenom allt men tror att ni missade en mycket vacker kvinna, Juliette Binoche. Även om hon blivit (lite) till åren så blir jag faktiskt svag i benen när jag tittat på henne som relativit ung i Frihet - Den blå filmen.

203_binoche_colours_203x152.jpg

Icke att glömma är också Audrey Tautou som är het sanslöst vacker i Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain.

audrey-tautou-as-the-idealistic-amelie11.jpg

• 3 weeks later...

Den här skönheten glömmer man ju sent

EDIT: Jag tog bort den där bilden, Morten, då den blev lite för naken. Jessica Biel ovan är på gränsen, men det återstår att se om den klarar sig. :) /Manetheren

Var inte Sandra Bullock jävligt snygg i den andra Speed-rullen? Den med båten? Har för mig att det var något över det vanliga. :)

Jag vet att när jag såg den som typ 11-åring så tyckte jag det och Sandra Bullock var väl största andledningen till att jag orkade se filmen :) .

• 2 weeks later...
Den här skönheten glömmer man ju sent

EDIT: Jag tog bort den där bilden, Morten, då den blev lite för naken. Jessica Biel ovan är på gränsen, men det återstår att se om den klarar sig. :) /Manetheren

OK, jag förstår farsan!! :D

• 6 months later...