Moderator Manetheren Skriven 21 Maj, 2008 Moderator Report Share Skriven 21 Maj, 2008 Jaha, jag gjorde ju precis det för ett par inlägg sedan, men blev då stämplad som snuskgubbe. När jag håller fast vid kvinnan i min egen ålder är jag enformig. Hur fan ska du ha det! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 21 Maj, 2008 Report Share Skriven 21 Maj, 2008 Mannes länk = "IMAGES REMOVED AT THE REQUEST OF 20TH CENTURY FOX" haha skojsigt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 21 Maj, 2008 Report Share Skriven 21 Maj, 2008 Jaha, jag gjorde ju precis det för ett par inlägg sedan, men blev då stämplad som snuskgubbe. När jag håller fast vid kvinnan i min egen ålder är jag enformig. Hur fan ska du ha det! Jo men det är ju det som är grejen. Du har bara henne sen dregglar du efter fjortisar juh. Nu kunde du vidga din vy med någon i din ålder. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 21 Maj, 2008 Moderator Report Share Skriven 21 Maj, 2008 Jo, men där platsade väl knappast hon i din länk? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK47 Skriven 15 Juli, 2008 Report Share Skriven 15 Juli, 2008 Läste inte igenom allt men tror att ni missade en mycket vacker kvinna, Juliette Binoche. Även om hon blivit (lite) till åren så blir jag faktiskt svag i benen när jag tittat på henne som relativit ung i Frihet - Den blå filmen. Icke att glömma är också Audrey Tautou som är het sanslöst vacker i Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 15 Juli, 2008 Author Filmstar Report Share Skriven 15 Juli, 2008 Icke att glömma är också Audrey Tautou som är het sanslöst vacker i Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain. På den där bilden ser hon dock freakig ut ! Men annars är hon mycket söt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Skriven 5 Augusti, 2008 Report Share Skriven 5 Augusti, 2008 Några kvinnor jag fantiserar väldigt mycket om nu för tiden... Gwyenet Paltrow Jessica Biel Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Skriven 5 Augusti, 2008 Report Share Skriven 5 Augusti, 2008 ...more....Salma Hayekmmmmmmmm.....Salma Hayek igen :-) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Skriven 5 Augusti, 2008 Report Share Skriven 5 Augusti, 2008 ...och min absoluta favorit bland kvinnor... Julianne Moore Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Skriven 5 Augusti, 2008 Report Share Skriven 5 Augusti, 2008 Den här skönheten glömmer man ju sent EDIT: Jag tog bort den där bilden, Morten, då den blev lite för naken. Jessica Biel ovan är på gränsen, men det återstår att se om den klarar sig. /Manetheren Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK47 Skriven 6 Augusti, 2008 Report Share Skriven 6 Augusti, 2008 Var inte Sandra Bullock jävligt snygg i den andra Speed-rullen? Den med båten? Har för mig att det var något över det vanliga. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 6 Augusti, 2008 Report Share Skriven 6 Augusti, 2008 Var inte Sandra Bullock jävligt snygg i den andra Speed-rullen? Den med båten? Har för mig att det var något över det vanliga. Jag vet att när jag såg den som typ 11-åring så tyckte jag det och Sandra Bullock var väl största andledningen till att jag orkade se filmen . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 16 Augusti, 2008 Report Share Skriven 16 Augusti, 2008 Lizzy Caplan från Cloverfield är ju annars ruskigt vacker; Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Skriven 16 Augusti, 2008 Report Share Skriven 16 Augusti, 2008 Den här skönheten glömmer man ju sent EDIT: Jag tog bort den där bilden, Morten, då den blev lite för naken. Jessica Biel ovan är på gränsen, men det återstår att se om den klarar sig. /Manetheren OK, jag förstår farsan!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
RJC Skriven 7 Mars, 2009 Report Share Skriven 7 Mars, 2009 Mun Geun-yeong Min avatar. Yûko Miyamura Chiaki Kuriyama Kim Yu-mi Meiko Kaji Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.