Filmstar Greenleaf Skriven 31 Augusti, 2004 Filmstar Report Share Skriven 31 Augusti, 2004 Och vad jag hört så har väl Greenleafs magiska välkomnstbrev helt försvunnit i glömskan(?). Där stod det en hel del 'vetenskapliga' förklaring till varför man kan känna sig lite ute och hur man gör i början Du kan ju ta upp det med proffessorn Grön om du fortfarande är förvirrad. Den finns fortfarande kvar på bio.nu feedback avdelningen (Näst högst upp där): Klicka här Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 31 Augusti, 2004 Report Share Skriven 31 Augusti, 2004 nostalgiskt. men vad hände med PMet man fick? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 31 Augusti, 2004 Report Share Skriven 31 Augusti, 2004 Ni är ett väldigt slutet gäng här, bara så att ni vet. Jahmen så blir det alltid när man varit på en plats tillsammans med folk väldigt länge. Det är bara naturligt. Och vad jag hört så har väl Greenleafs magiska välkomnstbrev helt försvunnit i glömskan(?). Där stod det en hel del 'vetenskapliga' förklaring till varför man kan känna sig lite ute och hur man gör i början Du kan ju ta upp det med proffessorn Grön om du fortfarande är förvirrad. Jag tycker faktiskt det inte är så konstigt att vi är ett slutet gäng. Många av oss har varit ihop väldigt länge och vi är inte speciellt många här osm är aktiva ofta. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 31 Augusti, 2004 Report Share Skriven 31 Augusti, 2004 Många av oss har varit ihop väldigt länge och vi är inte speciellt många här osm är aktiva ofta. mja, jag är ju inte direkt "aktiv" utanför forumet. men jag håller med dig om att vi har varit ihop länge nu. du å ja roadie...vi e så här ---> X Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 31 Augusti, 2004 Filmstar Report Share Skriven 31 Augusti, 2004 nostalgiskt.men vad hände med PMet man fick? VälkomnsPM:et som jag skickade ut? Skickade inte så många såna, tror jag. Fick du ett sånt av mig? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 31 Augusti, 2004 Report Share Skriven 31 Augusti, 2004 Just PM vet jag inte om det behövs, även om det nog är trevligt. Men på nåt sätt tycker jag att alla nya medlemmar ska få läsa nybörjarguiden när man blir medlem. Och då menar jag inte som nåt slags "avtal", nåt sånt som man bara klickar "ja" på utan att läsa. Jag menar mer som en slags rekommendation. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 31 Augusti, 2004 Report Share Skriven 31 Augusti, 2004 nostalgiskt.men vad hände med PMet man fick? VälkomnsPM:et som jag skickade ut? Skickade inte så många såna, tror jag. Fick du ett sånt av mig? Jora. Det var på tiden innan ni insåg hur genialiskt retsam jag var Jag minns att jag ignorerade det då jag trodde det var ett sådant där automatiskt brev man får när man skapar ett konto på ett forum eller community. Men sedan fattade jag att den där Gandalf-figuren var helt 'verklig' och spenderade tiden med att skriva en hel del saker på ren fritid. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stonewald Skriven 1 September, 2004 Report Share Skriven 1 September, 2004 Vad lever de flesta av er i för värld. Jag blir nästa personligen förolämpad då jag själv i unga där verkligen blivit illa behandlar av jämnåriga, mobbad. Och det känns verkligen verkligen sjukt att en hel drös av folk här uppenbarligen inte kan skilja på det och de väldigt nedtonade versionen som inte ska tas på blodigt allvar, här! Jag förstår precis vad du menar. Been there too. Aldrig fysiskt misshandlad, men högstadietiden var rejält svår. Med den vetskapen förstår jag att du reagerar så här. Kan verka lite löjligt att hetsa upp sig över såna här bagateller, och jag måste erkänna att jag aldrig reagerat på dem förrens det började tas upp på det här sättet. Vill bara säga att jag reste mig ur mitt elände starkare än förut, och jag hoppas du gjorde det också. Ungefär vid den här tiden började jag träna, och det har hjälp mig väldigt mycket. Nu ser jag tillbaka på den tiden och måste erkänna att jag tycker mest synd om mobbarna, även om det är svårt ibland. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 1 September, 2004 Report Share Skriven 1 September, 2004 Jag har en loge på SVT och de jobbar nog i konsum eller pressbyrån, så jag gråter inga tårar direkt nehj Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 2 September, 2004 Report Share Skriven 2 September, 2004 Catfight !? Hi,Hi DÄR satt den !!! Oj självaste Czechflash går in i Off-topic! Haha Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 2 September, 2004 Report Share Skriven 2 September, 2004 Catfight !? Hi,Hi DÄR satt den !!! Oj självaste Czechflash går in i Off-topic! Haha Tihi...det är historiskt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 30 September, 2004 Report Share Skriven 30 September, 2004 hm, killen tycker alltså det är jobbigt att bli kallad bög på ett forum. hallå: jag har aldrig på ett negativt sätt blivit kallad för bög, men jag är väldigt mycket bög. och är också lika mycket människa. Ja, men du inser väl själv att det inte är så trevligt att offentligt bli kallad för bög, jobbig ect. Du borde veta det, du som alltid tjatar om hur mobbad du blev i grundskolan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 5 Maj, 2005 Report Share Skriven 5 Maj, 2005 Naturligtvis inte! Lucas hade redan på den tiden blivit besmittad av Spielbergs då faktiskt bra giriga Hollywood projekt vilket man kan se fysiskt om man studerar "Herr Judes näsa för pengar". gäsp!!! varför ska man behöva blandas sig med sjukt dumma idiiter....märkligare att man inte modererar bort sånt jävla bull. själv tycker jag araber är smutsiga i huvudet... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 5 Maj, 2005 Filmstar Report Share Skriven 5 Maj, 2005 Naturligtvis inte! Lucas hade redan på den tiden blivit besmittad av Spielbergs då faktiskt bra giriga Hollywood projekt vilket man kan se fysiskt om man studerar "Herr Judes näsa för pengar". gäsp!!! varför ska man behöva blandas sig med sjukt dumma idiiter....märkligare att man inte modererar bort sånt jävla bull. själv tycker jag araber är smutsiga i huvudet... <{POST_SNAPBACK}> Jag tog bort det där nu. Syncrotron har blivit tillsagd förut om att inte använda sånt språk och han blev bannad i en vecka också. Men jag kan ju alltid göra som ett av hans tidigare inlägg och byta ut fula ord mot det betydligt trevligare ordet glass Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowfax Skriven 14 Maj, 2005 Report Share Skriven 14 Maj, 2005 Ni är för roliga Suttit och skrattat genom hela forumet, hur kan ni ens komma på sån skit? Ni bara klagar o klagar, vad sägs om att vara lite glada för en gångs skull? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.