Jump to content

Minnesvärda Citat

Batuss

Rekommenderade inlägg

• Svar 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Jag är grymt imponerad av Ralle-San's filmkunskaper.....jag har fått inytycket av att han kan mest om film i hela forumet.

Du börjar nästan bli något av min idol Ralle rolleyes.gif tongue.gif

Glömmer aldrig detta citat jag fick av New Day för ett tags sen i Säg något snällt tråden. :up:

• 2 months later...
  • Filmstar
Sydkoreansk filmfestival var det på Grand icke att förglömma. Såg bl a Memories of Murder med Czech och Darth Vader.

Råkade se det här när jag letade efter en film. Det fick mig att skratta då jag klart och tydligt kommer ihåg "Darth Vader", som har blivit lite av en kultfigur efter det att han dök upp på föreställningen :up:

• 3 months later...

Det roligaste på länge i forumet:

JAG TYCKER INTE ATT DET HÄR ÄR EN RECENSION! DET RÄCKER INTE ATT SÄGA ATT NÅGONTING SUGER! TITTA PÅ DE AMERIKANSKA RECENSIONER SOM ÄR SÅ VÄL-SKRIVEN AV UPPENBART KUNNIGA MÄNNISKOR. DE SKRIVER VAD DE TYCKER OM OCH VAD DE INTE TYCKER OM...ÄR VÄLDIGT SAKLIGA. VEM SOM HELST KAN TYCKA, MEN DET BETYDER INTE DE HAR KUNSKAPER ATT KUNNA SKRIVA EN RECENSION. DET VERKER SOM DU ÄR BARA AVUNDSJUK FÖR ATT DU KAN INTE GÖRA EN FILM!

READ MY LIPS: YOU SUCK!!!

EN ÅSIKT ÄR INTE EN RECENSION. MAN MÅSTE KUNNA NÅGONTING FÖR ATT SKRIVA EN RECENSION. DET MÅSTE INTE VARA POSITIV, MEN DET BORDE VARA SAKLIG. VI VET INTE VARFÖR HAN INTE TYCKER OM DEN...OCH DÅ BETYDER DET INGENTING.

JAG TYCKER ATT MÅNGA HÄR HAR EN VÄLDIGT DÅLIGT ATTITYD TILL SVENSKA INDIE FILMER. SVENSKA AVUNDSJUKA ÄR SÅÅÅÅTRÅKIGT!!!!!!

:up::up:

• 1 month later...

hahah ja det där var riktigt jäkla roligt... å detta är ju sjukt kul..

citat: Det var faktiskt 3000 pers som dog och det lär ju vara fler än dem som kommer att se den där keffa filmen!!! :slut citat

jaja.. killen har nog en jäkligt skev verklighetsuppfattning eller så är mina svenskakunskaper ännu sämre än hans..

Såg att jag själv, pinsamt nog, figurerade i den där tråden om De två tornen.

Nu så här i efterhand antar (och hoppas jag) att det bara var en stackare som hade tråkigt på jobbet och ville styra upp lite diskussion på ett forum. Lite som Nalle Puhtokarna (förra årets roligaste på forumet).

Jag vet av erfarenhet att det faktiskt finns sådana där människor. Om ni kommer ihåg gamle Alex De large som förpestade forumet med fullkomligt idiotiska inlägg så kan jag ju meddela (om jag inte redan gjort det :unsure:) att denne Alex är min klasskamrat.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...