Lestat Skriven 15 Maj, 2005 Report Share Skriven 15 Maj, 2005 Ni är för roliga Suttit och skrattat genom hela forumet, hur kan ni ens komma på sån skit? Ni bara klagar o klagar, vad sägs om att vara lite glada för en gångs skull? :rolleyes tråd: Minnesvärda Citat!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowfax Skriven 15 Maj, 2005 Report Share Skriven 15 Maj, 2005 Ni är för roliga Suttit och skrattat genom hela forumet, hur kan ni ens komma på sån skit? Ni bara klagar o klagar, vad sägs om att vara lite glada för en gångs skull? :rolleyes tråd: Minnesvärda Citat!!! Förlåt Lestat. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 16 Maj, 2005 Report Share Skriven 16 Maj, 2005 Ni är för roliga Suttit och skrattat genom hela forumet, hur kan ni ens komma på sån skit? Ni bara klagar o klagar, vad sägs om att vara lite glada för en gångs skull? :rolleyes tråd: Minnesvärda Citat!!! <{POST_SNAPBACK}> Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 16 Maj, 2005 Report Share Skriven 16 Maj, 2005 Ni är för roliga Suttit och skrattat genom hela forumet, hur kan ni ens komma på sån skit? Ni bara klagar o klagar, vad sägs om att vara lite glada för en gångs skull? :rolleyes tråd: Minnesvärda Citat!!! Ah....sånt här är bara för bra för att vara sant Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 27 Maj, 2005 Report Share Skriven 27 Maj, 2005 Jag är grymt imponerad av Ralle-San's filmkunskaper.....jag har fått inytycket av att han kan mest om film i hela forumet.Du börjar nästan bli något av min idol Ralle rolleyes.gif tongue.gif Glömmer aldrig detta citat jag fick av New Day för ett tags sen i Säg något snällt tråden. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 28 Maj, 2005 Report Share Skriven 28 Maj, 2005 Jag glömmer det inte heller... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 25 Augusti, 2005 Filmstar Report Share Skriven 25 Augusti, 2005 Sydkoreansk filmfestival var det på Grand icke att förglömma. Såg bl a Memories of Murder med Czech och Darth Vader. <{POST_SNAPBACK}> Råkade se det här när jag letade efter en film. Det fick mig att skratta då jag klart och tydligt kommer ihåg "Darth Vader", som har blivit lite av en kultfigur efter det att han dök upp på föreställningen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 26 Augusti, 2005 Filmstar Report Share Skriven 26 Augusti, 2005 Ett av mina favoritcitat kommer från mr.vampire himself. Har sett Fantastic Four, recension finns här. expressen kallade den superdålig och gav den en etta. hmmmmm, vem ska man tro på? 30+:aren som gillar disneyfilmer eller tidningen.... <{POST_SNAPBACK}> Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 30 November, 2005 Report Share Skriven 30 November, 2005 Det roligaste på länge i forumet: JAG TYCKER INTE ATT DET HÄR ÄR EN RECENSION! DET RÄCKER INTE ATT SÄGA ATT NÅGONTING SUGER! TITTA PÅ DE AMERIKANSKA RECENSIONER SOM ÄR SÅ VÄL-SKRIVEN AV UPPENBART KUNNIGA MÄNNISKOR. DE SKRIVER VAD DE TYCKER OM OCH VAD DE INTE TYCKER OM...ÄR VÄLDIGT SAKLIGA. VEM SOM HELST KAN TYCKA, MEN DET BETYDER INTE DE HAR KUNSKAPER ATT KUNNA SKRIVA EN RECENSION. DET VERKER SOM DU ÄR BARA AVUNDSJUK FÖR ATT DU KAN INTE GÖRA EN FILM! READ MY LIPS: YOU SUCK!!! EN ÅSIKT ÄR INTE EN RECENSION. MAN MÅSTE KUNNA NÅGONTING FÖR ATT SKRIVA EN RECENSION. DET MÅSTE INTE VARA POSITIV, MEN DET BORDE VARA SAKLIG. VI VET INTE VARFÖR HAN INTE TYCKER OM DEN...OCH DÅ BETYDER DET INGENTING. JAG TYCKER ATT MÅNGA HÄR HAR EN VÄLDIGT DÅLIGT ATTITYD TILL SVENSKA INDIE FILMER. SVENSKA AVUNDSJUKA ÄR SÅÅÅÅTRÅKIGT!!!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 21 Januari, 2006 Filmstar Report Share Skriven 21 Januari, 2006 Rolig, särskriven och numera stängd tråd. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 21 Januari, 2006 Report Share Skriven 21 Januari, 2006 Rolig, särskriven och numera stängd tråd. Ha ha ha det där var en kul figur. Han kan ju bara inte varit verklig. För så insnöad kan man omöjligt vara... eller... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 22 Januari, 2006 Report Share Skriven 22 Januari, 2006 Rolig, särskriven och numera stängd tråd. Fan vad underbart. Folk är ju dumma i huvudet. I alla fall vissa... Årets än så länge roligaste! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 22 Januari, 2006 Filmstar Report Share Skriven 22 Januari, 2006 Gillade sär skrivningen (!)... Jag förstår vad han menade, men att han inte förstod att det fanns en bok långt innan det som hände verkar ofattbart. Han skrev ju något i stil med "Ja, det kanske finns en bok, men inte vad jag vet", haha Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 22 Januari, 2006 Report Share Skriven 22 Januari, 2006 hahah ja det där var riktigt jäkla roligt... å detta är ju sjukt kul.. citat: Det var faktiskt 3000 pers som dog och det lär ju vara fler än dem som kommer att se den där keffa filmen!!! :slut citat jaja.. killen har nog en jäkligt skev verklighetsuppfattning eller så är mina svenskakunskaper ännu sämre än hans.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 22 Januari, 2006 Report Share Skriven 22 Januari, 2006 Såg att jag själv, pinsamt nog, figurerade i den där tråden om De två tornen. Nu så här i efterhand antar (och hoppas jag) att det bara var en stackare som hade tråkigt på jobbet och ville styra upp lite diskussion på ett forum. Lite som Nalle Puhtokarna (förra årets roligaste på forumet). Jag vet av erfarenhet att det faktiskt finns sådana där människor. Om ni kommer ihåg gamle Alex De large som förpestade forumet med fullkomligt idiotiska inlägg så kan jag ju meddela (om jag inte redan gjort det ) att denne Alex är min klasskamrat. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.