Jump to content

Minnesvärda Citat

Batuss

Rekommenderade inlägg

• Svar 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Filmstar
som om du inte redan tryckt på den tills dina fingrar blöder.

om Captain Peo funnits till undsättning hade vi nog märkt det.

Jag har inte tryckt på knappen än, men jag är väldigt sugen på att göra det. Vart är Peo egentligen? Jag kan lika gärna fortsätta att skriva OT när tråden andå kommer att stängas till slut :cool2:

defintivt square.

Jo, men det var ett väntat svar från dig. Den här tråden blir lite väl off topic nu. Mina fingrar kliar när jag ser bort mot report!-knappen.

Kanske skall kolla upp det där? Kan ju vara någon form av eksem och lite hudsalva borde kunna återhjälpa diverse problem.

Annars finns ju alltid vaselin som du både kan ha att smörja in dig med och utifall att Lestat kommer på besök ;)

Vart är Peo egentligen? Jag kan lika gärna fortsätta att skriva OT när tråden andå kommer att stängas till slut :cool2:

eh, jag gillar dig i allmänhet. men när du slänger ut dina käcka pikar som verkligen betonar hur jävla barnslig du är egentligen...så gör du bara dig själv en otjänst.

sluta jiddra om vad som är offtopic som du anser att det är, och fortsätt damma.

kom inte här och döm i slit och släng trådarna som självutnämnd präktskalle, och låt oss som vill mingla i fred.

ett forum skulle dö om inte vi fick lajja lite...haja.

annars så är du söt gubben. men låt Peo sköta jobbet vad som är rätt och fel, och fortsätt och undra hur mycket du får i månadspeng istället.

jag vill inte va taskig på något sätt eftersom jag gillar dig och att du tillför mycket ontopic här på forumet, men du är inte moderator här...Peo är det.

Annars finns ju alltid vaselin som du både kan ha att smörja in dig med och utifall att Lestat kommer på besök  ;)

Vaddå , hjälper vaselin mot Lestat också ? :blink:

Trodde bara det hade vattenavstötande effekt.

Jag kommar verkligen att sakna dig Roadie fast jag inte ens har hunnit lära känna dig än (i biblisk mening) Vart ska jag nu få råd och tips mot mina hypokondriska åkommor ?

• Filmstar

Jag är väl medveten om att jag inte är moderator, men det hindrar inte mig från att syfta till hela tråden har blivit ett Off-topic-näste.

Ni kan alltid "lajja" i struntsnack där det är meningen att "lajja".

och kalla mig inte söt tack, jag tar det inte som en komplimang när det kommer ifrån dig.

och kalla mig inte söt tack, jag tar det inte som en komplimang när det kommer ifrån dig.

oj oj och för tredje gången gången på formet så skrivs det

CAATFIIGHT!

jag ställer mig upp likte en deltagare i publiken till The Ricky Lake show och bara häppnar och tjuter.

-oh go geeet her giiirl! Go get the biitch!

Annars finns ju alltid vaselin som du både kan ha att smörja in dig med och utifall att Lestat kommer på besök  ;)

Vaddå , hjälper vaselin mot Lestat också ? :blink:

Trodde bara det hade vattenavstötande effekt.

Jag kommar verkligen att sakna dig Roadie fast jag inte ens har hunnit lära känna dig än (i biblisk mening) Vart ska jag nu få råd och tips mot mina hypokondriska åkommor ?

Haha That's a girld in my taste (don't worry I'm not gonna eat you).

Lestat och Vaselin är ju för tusan by the book! det borde du ha lärt dig vid det här laget (jag har ju skickat instruktionsböcker och informativt material i mängder!).

Du kan ju alltid P:M mig ifall du behöver hjälp mot tex. gröna fingrar eller något liknande så kan jag på ett mer personligt plan försöka hjälpa dig B)

Until the next time I visit:

BEHAVE

Jag har ju skickat instruktionsböcker och informativt material i mängder!

Jo , men jag bad dig ju för HE***TE att skicka dem med diskret avsändare ! :angry:

När grannen kom upp med posten fick jag ju ljuga och säga att det "säkert var feladresserat, JAG hade då ALDRIG beställt något SÅDANT !!" och då tog hon hand om din "försändelse".

Jaa, suck....jag får väl PMa dåra... :P

Vart är Peo egentligen? Jag kan lika gärna fortsätta att skriva OT när tråden andå kommer att stängas till slut   :cool2:

eh, jag gillar dig i allmänhet. men när du slänger ut dina käcka pikar som verkligen betonar hur jävla barnslig du är egentligen...så gör du bara dig själv en otjänst.

sluta jiddra om vad som är offtopic som du anser att det är, och fortsätt damma.

kom inte här och döm i slit och släng trådarna som självutnämnd präktskalle, och låt oss som vill mingla i fred.

ett forum skulle dö om inte vi fick lajja lite...haja.

annars så är du söt gubben. men låt Peo sköta jobbet vad som är rätt och fel, och fortsätt och undra hur mycket du får i månadspeng istället.

jag vill inte va taskig på något sätt eftersom jag gillar dig och att du tillför mycket ontopic här på forumet, men du är inte moderator här...Peo är det.

Det där bevisar bara hur barnslig du är..

Sluta ta åt dig och "hoppa på" det är ju bra att någon gör det grönsak gör.. Tänk annars hur forumet skulle sett ut. De flesta trådar i mingel brukar sluta offtopic, rätt trist, det finns ju en anledning till att de folk försvinner (läs jag) Ibland kanske man vill ha det lite mer ONTOPIC. Verkar vara svårt här när diverse användare ser detta som ett ställe där man kan vara tyken och dryg mot andra, för ingen bryr sig.. Jag säger inte att jag är en ängel, jag har väl gått lika mycket offtopic som andra, samt vart tyken mot en del. Men det finns gränser på vad man kan och inte kan säga, det är så jävla lätt att sitta bakom en skärm och säga att si och så är det.

Stämmningen på forumet är mer "dra åt helvete med dig din idiot" än "du skulle sett det suveränt sköna filmen jag såg igår kväll"

Chattar finns det gott om på internet.. Forum som är lika bra som Peo's är det svårare att hitta..

Försök sköta er en aning istället och var lite mer vuxna om ni nu klassas som vuxna ålersmässigt.. Ja Väglus, du räknas som vuxen..

/Anna som börjar blir redigt irriterad på alla smilefinkar på bio.nu

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...