MasterChief Skriven 17 Oktober, 2003 Report Share Skriven 17 Oktober, 2003 Får jag bara välja en film just nu så måste det bli " Gladiator " . Den är ju helt enkelt Suverän . Bra Skådisar . Underbar Musik . Häftiga Effekter , Bra Story , Underbara Scener , Snygg tjej (Connie Nielsen) , Russel Crow e ju bara bäst som den hämndlystna Maximus . - " My name is Maximus Decimus Meridius, Commander of the Armies of the North, General of the Felix Legions, loyal servant to the true emperor, Marcus Aurelius. Father to a murdered son, husband to a murdered wife. And I will have my vengeance, in this life or the next " ! - " At my signal, unleash hell " ! ! ! Kan ju bara ge betyget : Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 17 Oktober, 2003 Report Share Skriven 17 Oktober, 2003 (ändrad) Hade inte kunnat säga det bättre själv....håller med dig till fullo förutom på en punkt: + ska det minsann vara! måste bara också tillägga att jag tycker att En kvinnas doft med Al Pacino är en 5/5.... Ändrad 17 Oktober, 2003 av filmlover_424 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterChief Skriven 17 Oktober, 2003 Report Share Skriven 17 Oktober, 2003 måste bara också tillägga att jag tycker att En kvinnas doft med Al Pacino är en 5/5.... Det verkar som vi har liknande smak vad gäller film , Filmlover_424 ! "En Kvinnas Doft " e en underbar film , sicket spel av Pacino ! ! ! Först scenerna med släkten på familjemiddagen och sedan scenen som går till historien , Pacinos försvarstal i skolans Aula ! ! ! Man får rysningar ................ Jag ger den : + Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.