roadwarrior Skriven 16 Augusti, 2003 Report Share Skriven 16 Augusti, 2003 1. A Clockwork Orange2. The Matrix 3. Donnie Darko 4. MP The Holy Grail 5. Oceans Eleven Precis som Zoodiack har jag MÅNGA filmer som jag vill se, så jag kommer antagligen att ändra min lista med tiden. Menar du att du sätter Oceans eleven som den bästa filmen GENOM TIDERNA....hur....vad....eller...du menar den med Clooney eller?? Jaja, du har ju med DD iallafall Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 16 Augusti, 2003 Author Report Share Skriven 16 Augusti, 2003 1. A Clockwork Orange2. The Matrix 3. Donnie Darko 4. MP The Holy Grail 5. Oceans Eleven Precis som Zoodiack har jag MÅNGA filmer som jag vill se, så jag kommer antagligen att ändra min lista med tiden. Menar du att du sätter Oceans eleven som den bästa filmen GENOM TIDERNA....hur....vad....eller...du menar den med Clooney eller?? Jaja, du har ju med DD iallafall Jag räknar med att bästa filmen är överst. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 16 Augusti, 2003 Report Share Skriven 16 Augusti, 2003 1. A Clockwork Orange2. The Matrix 3. Donnie Darko 4. MP The Holy Grail 5. Oceans Eleven Precis som Zoodiack har jag MÅNGA filmer som jag vill se, så jag kommer antagligen att ändra min lista med tiden. Menar du att du sätter Oceans eleven som den bästa filmen GENOM TIDERNA....hur....vad....eller...du menar den med Clooney eller?? Jaja, du har ju med DD iallafall Jag räknar med att bästa filmen är överst. Jaha, trodde att femman betydde högst poäng och så vidare men...nehe Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 16 Augusti, 2003 Author Report Share Skriven 16 Augusti, 2003 1. A Clockwork Orange2. The Matrix 3. Donnie Darko 4. MP The Holy Grail 5. Oceans Eleven Precis som Zoodiack har jag MÅNGA filmer som jag vill se, så jag kommer antagligen att ändra min lista med tiden. Menar du att du sätter Oceans eleven som den bästa filmen GENOM TIDERNA....hur....vad....eller...du menar den med Clooney eller?? Jaja, du har ju med DD iallafall Jag räknar med att bästa filmen är överst. Jaha, trodde att femman betydde högst poäng och så vidare men...nehe iofs men eftersom vissa inte bryr sig om att läsa reglerna så måste man ibland tolka lite. Jag antar att viljan att sätta bäst överst är större än viljan att sätta flest poäng på bästa om du förstår vad jag menar. Men om nån av er som hade den understa filmen som bäst så får ni säga till. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 17 Augusti, 2003 Report Share Skriven 17 Augusti, 2003 1. A Clockwork Orange2. The Matrix 3. Donnie Darko 4. MP The Holy Grail 5. Oceans Eleven Precis som Zoodiack har jag MÅNGA filmer som jag vill se, så jag kommer antagligen att ändra min lista med tiden. Menar du att du sätter Oceans eleven som den bästa filmen GENOM TIDERNA....hur....vad....eller...du menar den med Clooney eller?? Jaja, du har ju med DD iallafall Jag räknar med att bästa filmen är överst. Jaha, trodde att femman betydde högst poäng och så vidare men...nehe iofs men eftersom vissa inte bryr sig om att läsa reglerna så måste man ibland tolka lite. Jag antar att viljan att sätta bäst överst är större än viljan att sätta flest poäng på bästa om du förstår vad jag menar. Men om nån av er som hade den understa filmen som bäst så får ni säga till. Mmmm...du har rätt, jag tror jag satte rätt iallfall med min favorit DD överst. Men meningen var väl att femman skulle vara överst och innebära flest poäng, men jaja....man får tolka lite Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 17 Augusti, 2003 Report Share Skriven 17 Augusti, 2003 Nämen ojsan... Hemskt ledsen, vänd på det hela så blir det rätt; 5p. A Clockwork Orange 4p. The Matrix osv. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 17 Augusti, 2003 Report Share Skriven 17 Augusti, 2003 Och nu har jag även ändrat i min lista och lagt till filmen A Beautiful mind som jag råkade glömma. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 17 Augusti, 2003 Author Report Share Skriven 17 Augusti, 2003 Men, man kan väll inte ändra retroaktivt. Då blir det ett helvete för mig att räkna om igen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 17 Augusti, 2003 Report Share Skriven 17 Augusti, 2003 Men, man kan väll inte ändra retroaktivt. Då blir det ett helvete för mig att räkna om igen. Kan man inte ändra överhuvud taget? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 17 Augusti, 2003 Author Report Share Skriven 17 Augusti, 2003 Nej helst inte. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 19 Augusti, 2003 Report Share Skriven 19 Augusti, 2003 Min lista 5p: The Rock 4p: Basic 3p: The Sum of All Fears 2p: Reservoir Dogs 1p: Saving Private Ryan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 19 Augusti, 2003 Filmstar Report Share Skriven 19 Augusti, 2003 Välkommen till forumet [LP]Wa!ingren! Annorlunda lista, minst sagt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 19 Augusti, 2003 Author Report Share Skriven 19 Augusti, 2003 (ändrad) har uppdaterat listan nu: vote LOTR(00) 39 The Matrix(90) 31 Donnie Darko(00) 24 Star Wars(70/80) 23 Gudfadern(70) 21 Braveheart(90) 11 Pulp Fiction(90) 10 Mulholland Drive(00) 10 Clockwork Orange(70) 10 Magnolia(90) 9 Terminator(80/90) 9 Fight Club(90) 8 Den gode, den onde, den fule(60)7 MP and the holy grail(70) 6 The last of the mohicans(90) 5 The Princess Bride(80) 5 Apocalypse Now(70) 5 Örnnästet(60) 5 Taxi Driver(70) 5 The Rock(90) 5 Gladiator(00) 4 romeo and juliet(90) 4 Offret(80) 4 Dr No(60) 4 Basic(00) 4 Edward Scissorhands(90) 3 Dancer in the dark(00) 3 Vanilla Sky(00) 3 Rocky(70) 3 The Sum of All Fears(00) 3 Dr. Strangelove(60) 2 American history X(90) 2 The Sixth Sense(90) 2 Elefantmannen(80) 2 Memento(00) 2 Ed Wood(90) 2 lilja 4-ever(00) 2 Truman Show(90) 2 Tjuren Från Bronx(80) 2 Clerks(90) 2 Goodfellas(90) 2 Reservoir Dogs(90) 2 Contact(00) 1 Out of Rosenheim(80) 1 Equillibrium(00) 1 Paris, Texas(80) 1 the piano(90) 1 Dark Water(00) 1 Warriors(90) 1 Oceans Eleven(00) 1 Saving Private Ryan(90) 1 Röstat: Achtung,Night rider,The Matrix,Caroreion,roadwarrior,*A n n a*,Jojje,horizonflower,mister_torture,topsy,Czechflash,mitchie,*Éowyn*,jonas,Zoo iack,ejobrutal,Greenleaf,filmlover_424,kajsa,whatever,[LP]Wa!ingren Antal röstande: 21 Antal röster: 15*21=315 Ledande filmen(LOTR) har ungefär 12,4% av rösterna. Årtionden: 60:------------------18 70:-------------------------------------------------------------61 80:----------------------------------34 90:------------------------------------------------------------------------------------------------------------108 00:-----------------------------------------------------------------------------------------89 Ändrad 19 Augusti, 2003 av Achtung Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 19 Augusti, 2003 Report Share Skriven 19 Augusti, 2003 Mycket bra sammanställt Achtung, du bör ha beröm Gillar verkligen din uppställning om årtionden med!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 7 September, 2003 Report Share Skriven 7 September, 2003 hmmm... den här tråden har gått ner sig nu! Ni som är nya får också gärna bidra, det var annars en bra sammanställnign det här... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.