Jump to content

Bästa trilogin?

Hawa!i

Vilken är den bästa trilogin??  

28 members have voted

1. 1. Vilken är den bästa trilogin??

• Lord of The Rings
      9
    • Matrix
      1
    • Terminator
      0
    • Gudfadern
      7
    • Star Wars Episode IV-VI
      7
    • Star Wars Episode I-III
      0
    • Scream
      0
    • Indiana Jones
      0
    • Omen
      0
    • Annan
      0

Rekommenderade inlägg

Wa!ingren,14 Sep 2003, 23:05] va e nu detta för anklagelser :D   jag tycket att både de gamla och nya SW är extremt dåliga filmer (med bra scener) och att Donnie Darko är en extremt dålig film... :rolleyes:

Alltså bah.....Donnie Darko äger, SW äger och BAH.....hur kan man tycka så....STAR WARS ÄGER FETT

[LP]Wa!ingren har medelat mig att han har kommit på bättre tankar och nu älskar SW efter att han har blivit övertalad av dina retoriska mästargrepp. :P

Jag visste att om det var någon som kunde omvända honom så var det du mästare Achtung, " ALL HAIL!"

• Svar 46
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kommer antagligen att bli ihjälmobbad efter det här men jag känner att jag måste säga det...

Av allt som [LP]Wingren har sagt...håller jag med honom på nästan allt..Jag gillar absolut inte någon av Star Wars filmerna..dom är nästan lika överskattade som matrix och lotr..men inte rktigt.. Jag hatar inte filmerna men jag gillar dom absolut inte och jag fattar inte hur så många kan tycka dom e så himmla bra.. Gudfadern är ju den helt överlägset bästa trilogin någonsin..!

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...