roadwarrior Skriven 15 September, 2003 Report Share Skriven 15 September, 2003 Wa!ingren,14 Sep 2003, 23:05] va e nu detta för anklagelser jag tycket att både de gamla och nya SW är extremt dåliga filmer (med bra scener) och att Donnie Darko är en extremt dålig film... Alltså bah.....Donnie Darko äger, SW äger och BAH.....hur kan man tycka så....STAR WARS ÄGER FETT [LP]Wa!ingren har medelat mig att han har kommit på bättre tankar och nu älskar SW efter att han har blivit övertalad av dina retoriska mästargrepp. Jag visste att om det var någon som kunde omvända honom så var det du mästare Achtung, " ALL HAIL!" Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 15 September, 2003 Report Share Skriven 15 September, 2003 Vad är det här?!!! Starwars leder !!!! Vad har hänt?!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 15 September, 2003 Report Share Skriven 15 September, 2003 Vad är det här?!!! Starwars leder !!!! Vad har hänt?!! Jag känner att man måste se även tredje delen av LOTR för att bestämma om det är den bästa triologin. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 15 September, 2003 Report Share Skriven 15 September, 2003 Vågade tillslut rösta på Star wars efter en lång stunds tänkande. STAR WARS REGERAR Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 15 September, 2003 Report Share Skriven 15 September, 2003 Vad är Omen? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 15 September, 2003 Report Share Skriven 15 September, 2003 Vad är Omen? Det är triologin om det lilla djävulsbarnet Damien. Första filmen är med Gregory Peck. Har sett den första och andra. Den första är frän, den andra suger hårt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
horizonflower Skriven 15 September, 2003 Report Share Skriven 15 September, 2003 Röstade på LOTR fastän den är lite på hälft. Star Wars har jag inta alls sett, antar att jag borde. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 15 September, 2003 Author Report Share Skriven 15 September, 2003 Kommer antagligen att bli ihjälmobbad efter det här men jag känner att jag måste säga det... Av allt som [LP]Wingren har sagt...håller jag med honom på nästan allt..Jag gillar absolut inte någon av Star Wars filmerna..dom är nästan lika överskattade som matrix och lotr..men inte rktigt.. Jag hatar inte filmerna men jag gillar dom absolut inte och jag fattar inte hur så många kan tycka dom e så himmla bra.. Gudfadern är ju den helt överlägset bästa trilogin någonsin..! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 15 September, 2003 Report Share Skriven 15 September, 2003 (ändrad) Star Wars har jag inta alls sett, antar att jag borde. Kättare!!! Burn him/her(?), he/she turned me into a newt. Nej allvarligt talat, se dem. Du kommer inte ångra dig. Ändrad 15 September, 2003 av Achtung Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitchie Skriven 15 September, 2003 Report Share Skriven 15 September, 2003 Röstade på LOTR fastän den är lite på hälft. Star Wars har jag inta alls sett, antar att jag borde. Med din mycket bra filmsmak så kommer du nästan garanterat gilla Star Wars-filmerna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
horizonflower Skriven 16 September, 2003 Report Share Skriven 16 September, 2003 Star Wars har jag inta alls sett, antar att jag borde. Kättare!!! Burn him/her(?), he/she turned me into a newt. Nej allvarligt talat, se dem. Du kommer inte ångra dig. Jaja, jag ska...när jag hinner...någongång... Snälla ge mig en livboj, jag drunknar i filmer jag vill se! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 18 September, 2003 Report Share Skriven 18 September, 2003 Gudfadern helt klart! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 18 September, 2003 Author Report Share Skriven 18 September, 2003 Tack filmlover.. äntligen en som tycker att Gudfadern är bäst! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 18 September, 2003 Filmstar Report Share Skriven 18 September, 2003 Röstade ej på Matrix eller LotR eftersom de inte är kompletta. Och då är Gudfadern klart bäst. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 19 September, 2003 Author Report Share Skriven 19 September, 2003 (ändrad) Bra jojje.. Gudfadern filmerna är helt underbara. Ändrad 19 September, 2003 av Hawa!i Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.