Hartigan Skriven 17 Oktober, 2005 Report Share Skriven 17 Oktober, 2005 Fan, Hawai!. Tänkte skriva det . Om det nu är rätt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 17 Oktober, 2005 Author Moderator Report Share Skriven 17 Oktober, 2005 Det är helt rätt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 19 Oktober, 2005 Report Share Skriven 19 Oktober, 2005 ok, här kommer nästa! En väldigt komisk scen i en fantastisk film. demonstrate.mp3 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 19 Oktober, 2005 Report Share Skriven 19 Oktober, 2005 Det är Adam Sandler i alla fall... Jag drar till med Punch-Drunk Love. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 19 Oktober, 2005 Report Share Skriven 19 Oktober, 2005 rätt rätt...Trodde jag skulle hata den filmen eftersom jag inte gillar Sandler, men han var faktist riktigt bra i den! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 20 Oktober, 2005 Report Share Skriven 20 Oktober, 2005 Ok. Ja jag var också överraskad när jag sett den. Här kommer nästa! rubber.wav Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 24 Oktober, 2005 Author Moderator Report Share Skriven 24 Oktober, 2005 Hm, på nåt sätt låter det bekant. Ser framför mig ett polisförhör i ett mord/brottsutredning när denna fråga ställs. Kan dock inte placera in det i nån film.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 24 Oktober, 2005 Report Share Skriven 24 Oktober, 2005 Hmm... Det låter som en lite äldre film. Du har ingen ledtråd, Puumba? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 24 Oktober, 2005 Report Share Skriven 24 Oktober, 2005 låter som Chevy Chase...kan det vara Fletch? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 25 Oktober, 2005 Report Share Skriven 25 Oktober, 2005 låter som Chevy Chase...kan det vara Fletch? Visst är det Fletch. Frågan ställs av mannen som vill hyra Fletch för att bli mördad. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 25 Oktober, 2005 Report Share Skriven 25 Oktober, 2005 jahapp bleedu.wav Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
vr00mfondel Skriven 26 Oktober, 2005 Report Share Skriven 26 Oktober, 2005 jahapp Det är från Predator eller Rovdjuret som den heter på svenska.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 27 Oktober, 2005 Report Share Skriven 27 Oktober, 2005 korekkt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
vr00mfondel Skriven 27 Oktober, 2005 Report Share Skriven 27 Oktober, 2005 Då kommer det en ny då, bör inte vara allt för svår.. goodguys.wav Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 27 Oktober, 2005 Report Share Skriven 27 Oktober, 2005 faen vet.. drar till med total recall.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.