davvie Skriven 27 November, 2004 Report Share Skriven 27 November, 2004 Det här blir nog för enkelt även för den här tråden, men kör med den ändå. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Skriven 27 November, 2004 Report Share Skriven 27 November, 2004 A Clockwork Orange Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
davvie Skriven 27 November, 2004 Report Share Skriven 27 November, 2004 Självklart!! Din tur Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Skriven 28 November, 2004 Report Share Skriven 28 November, 2004 (ändrad) OK den här är väl inte så svår heller väl? Ändrad 28 November, 2004 av Jonas Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aron Skriven 28 November, 2004 Report Share Skriven 28 November, 2004 kan det vara från slutet av regissören.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 28 November, 2004 Filmstar Report Share Skriven 28 November, 2004 Det är från The Truman Show med Jim Carrey. Sorry, var bara tvungen att hoppa in Någon annan får ta nästa bild (om det nu är rätt). Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 28 November, 2004 Filmstar Report Share Skriven 28 November, 2004 Det lustigaste med den här tråden är väl att även Lestat är portad från den. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 29 November, 2004 Moderator Report Share Skriven 29 November, 2004 Det är från The Truman Show med Jim Carrey. Sorry, var bara tvungen att hoppa in Någon annan får ta nästa bild (om det nu är rätt). För helvete Czech, den kunde jag ju, och så stal du den mitt framför näsan på mig! Håll dig till din egen tråd! Då lägger jag ut en ny eftersom jag kunde svaret via Czechflash. Typ: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 29 November, 2004 Report Share Skriven 29 November, 2004 underbar tråd! inte för att jag är säker, men för en gångs skull har jag i alla fall en gissning... the day after tomorrow? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 29 November, 2004 Moderator Report Share Skriven 29 November, 2004 Vilket är helt korrekt, Ewerlyn!. Snyggt jobbat! Din tur den här gången. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 29 November, 2004 Report Share Skriven 29 November, 2004 oh! glad! lyckas jag faktiskt få iväg en bild nu också blir jag ännu gladare, datorn har hängt sig flera gånger under min jakt, jag har räknat till tio minst femton gånger och efter hand hunnit igenom mitt förråd av lämpliga ord... ----- nej, nu skiter jag i att försöka få den från egen dator. bild vägrar samarbeta. trött. vill läsa lotr. jag litar på er. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 29 November, 2004 Report Share Skriven 29 November, 2004 Romeo + Juliet? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 30 November, 2004 Report Share Skriven 30 November, 2004 Romeo + Juliet? jajemen! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 30 November, 2004 Report Share Skriven 30 November, 2004 (ändrad) Jag hoppas den här inte är för svår. Ändrad 30 November, 2004 av Harry Lime Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freejack Skriven 1 December, 2004 Report Share Skriven 1 December, 2004 Jag är inte så vass på svenska filmer, men den heter väl Det sjunde inseglet, eller något åt det hållet? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.