Plox Skriven 29 November, 2007 Report Share Skriven 29 November, 2007 Jo den var ju skitsnygg Jesper, gillade speciellt skuggan under hatten! Mer Paint åt folket! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 29 November, 2007 Report Share Skriven 29 November, 2007 Ja, och träden i bakgrunden tyckte jag var läskigt snygga! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 30 November, 2007 Report Share Skriven 30 November, 2007 Turen är fri Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
nirakz Skriven 2 Januari, 2008 Report Share Skriven 2 Januari, 2008 Hehe, denna kanske är för enkel ;P Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiX Skriven 2 Januari, 2008 Report Share Skriven 2 Januari, 2008 spontant Bladerunner? lär väl vara en del filmer som har en liknande scen kanske.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 2 Januari, 2008 Report Share Skriven 2 Januari, 2008 Jävla snygg bild det var då! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
nirakz Skriven 3 Januari, 2008 Report Share Skriven 3 Januari, 2008 Självklart har du Rätt FiX.. det är blade runner, din tur att rita! Tack för kritiken Yojimbo jag har naturligtvis inte ritat den från minnet... jag tog originalbilden och lade den bredvid paintfönstret, sen ritade jag av så gott jag kunde, men det är riktigt knepigt att rita med mus om du frågar mig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiX Skriven 5 Januari, 2008 Report Share Skriven 5 Januari, 2008 En vacker kreation att gissa på! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 5 Januari, 2008 Report Share Skriven 5 Januari, 2008 Big Fish Om jag nu har rätt låter jag turen gå vidare för jag sitter inne med en laptop här uppe i fjällen utan paint. För övrigt roligt att denna tråd har sprakats igång så medlemmarna får chansen att visa upp sina kreativa sidor=) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiX Skriven 6 Januari, 2008 Report Share Skriven 6 Januari, 2008 Korrekt! Jag får ta mig an något lite svårare nästa gång. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Skriven 11 Januari, 2008 Report Share Skriven 11 Januari, 2008 Vem ska det här likna då? (Är kanske inte den svåraste hittills.) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 11 Januari, 2008 Report Share Skriven 11 Januari, 2008 Det var en jävligt snygg bild av Robocop! Men vilken av filmerna vet jag inte riktigt... jag chansar på första Robocop? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Skriven 11 Januari, 2008 Report Share Skriven 11 Januari, 2008 hehe du får rätt för det. jag tänkte inte på någon speciell Robocopfilm precis Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 11 Januari, 2008 Report Share Skriven 11 Januari, 2008 O.T: Du har verkligen skills när det kommer till Paint Jesper! Imponerande! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 20 Januari, 2008 Report Share Skriven 20 Januari, 2008 Okej, här kommer en scen... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.