Yojimbo Skriven 20 Februari, 2009 Report Share Skriven 20 Februari, 2009 Grymma paint-skills! Jag drar till med De skoningslösa... De skoningslösa är fullkomligt rätt! En av mina favoritfilmscener alla kategorier. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 26 Februari, 2009 Report Share Skriven 26 Februari, 2009 Ha lite sjukt att min gissning var rätt där... Men men, någon som har lite bättre Paint-skills än vad jag har får gärna fortsätta här. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
uncle_funk Skriven 14 Mars, 2009 Report Share Skriven 14 Mars, 2009 Jag har inte Paint, men använder Flash, så här får ni en bild. Gör en snabb skiss. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 15 Mars, 2009 Report Share Skriven 15 Mars, 2009 Wow, det mest avancerade jag har gjort i Flash är streckgubbar, under högstadiet. Jag ser en varg. Jag ser en eller två gulklädda personer slåss om/med pengar. Jag ser något som kan vara överdelen på en grön hatt. Med tanke på vargen så borde det vara en tecknad film och jag gissar i så fall på Vem satte dit Roger Rabbit? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
uncle_funk Skriven 15 Mars, 2009 Report Share Skriven 15 Mars, 2009 Det är inte Roger Rabbit. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 15 Mars, 2009 Report Share Skriven 15 Mars, 2009 Nej vänta - är det inte The Mask med Jim Carrey? Det måste vara den! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 16 Mars, 2009 Report Share Skriven 16 Mars, 2009 Ja klart det måste vara The Mask- inget snack! Snygg bild också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
uncle_funk Skriven 16 Mars, 2009 Report Share Skriven 16 Mars, 2009 Visst e det The Mask med Carrey, opp med ny bild... Tack för komplimangen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Disintegrator Skriven 8 Februari, 2010 Report Share Skriven 8 Februari, 2010 Grym nivå på bilderna i tråden. För bra enligt mig: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 8 Februari, 2010 Report Share Skriven 8 Februari, 2010 Kill Bill? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 9 Februari, 2010 Moderator Report Share Skriven 9 Februari, 2010 Scanners? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Disintegrator Skriven 9 Februari, 2010 Report Share Skriven 9 Februari, 2010 Scanners? Din tur. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 10 Februari, 2010 Moderator Report Share Skriven 10 Februari, 2010 Ok, här kommer nästa... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 10 Februari, 2010 Report Share Skriven 10 Februari, 2010 300? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 10 Februari, 2010 Moderator Report Share Skriven 10 Februari, 2010 Inte så svårt kanske... men rätt var det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.