Yojimbo Skriven 3 Februari, 2008 Report Share Skriven 3 Februari, 2008 Ingen som känner igen scenen verkligen? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 4 Februari, 2008 Moderator Report Share Skriven 4 Februari, 2008 K-pax? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 4 Februari, 2008 Report Share Skriven 4 Februari, 2008 Nej inte K-pax. Filmen är från Europa och det är en raket som skjuts upp utanför fönstret... av en gubbe... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 8 Februari, 2008 Report Share Skriven 8 Februari, 2008 Okej, ingen verkar kunna den här... men om jag säger att det är en svensk klassiker då? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 9 Februari, 2008 Report Share Skriven 9 Februari, 2008 Känner igen den scenen men kan f*n inte placera den. Fuskar lite och drar till med två gissningar - Tomten är far till alla barnen eller Ogifta par? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 9 Februari, 2008 Report Share Skriven 9 Februari, 2008 Nej, ingen av gissningarnra är tyvärr rätt. Filmen är äldre än så men regissören är fortfarande verksam idag. Scenen är ingen nyckelscen i filmen som den kommer ifrån, och det är nog därför den kanske är lite svår förmodar jag Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 12 Februari, 2008 Moderator Report Share Skriven 12 Februari, 2008 Är det inte ganska uppenbart att ingen kan? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
utan_armar Skriven 18 Mars, 2008 Report Share Skriven 18 Mars, 2008 Eva & Adam? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 27 April, 2008 Report Share Skriven 27 April, 2008 Oj då, jag hade glömt bort att det var jag som hade befälet här. Bilden som jag la upp för många herrans år* sen (*läs veckor) är alltså En kärlekshistoria och det är scenen på kräftskivan när en gubbe ska skjuta upp en raket och ingen verkar bry sig särskilt mycket. Turen är helt fri om någon vill vässa paintstiftet och skissa fram något Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
aallex Skriven 13 Februari, 2009 Report Share Skriven 13 Februari, 2009 . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK47 Skriven 13 Februari, 2009 Report Share Skriven 13 Februari, 2009 Varsågod ! Kill bill vol.2? har säkert fel på vilken av filmerna det är. Men det rör mig inte ryggen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 13 Februari, 2009 Report Share Skriven 13 Februari, 2009 Nej, Kill Bill Vol.1 är det faktiskt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
aallex Skriven 13 Februari, 2009 Report Share Skriven 13 Februari, 2009 Yojimbo sa: Nej, Kill Bill Vol.1 är det faktiskt. . Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 20 Februari, 2009 Report Share Skriven 20 Februari, 2009 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 20 Februari, 2009 Report Share Skriven 20 Februari, 2009 Grymma paint-skills! Jag drar till med De skoningslösa... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.