Donnie Darko Skriven 10 Oktober, 2006 Report Share Skriven 10 Oktober, 2006 Antar att ingen kan. Svaret var att han aldrig kunde avsluta sina filmer, han blev aldrig riktigt nöjd. Turen e fri! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr 80´s Skriven 27 Januari, 2007 Report Share Skriven 27 Januari, 2007 Jag ställer gärna en fråga: 1928 var första året oscargalan gick av stapeln men vad hette filmen som fick oscar för bästa film? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bioast Skriven 27 Januari, 2007 Report Share Skriven 27 Januari, 2007 Jag ställer gärna en fråga: 1928 var första året oscargalan gick av stapeln men vad hette filmen som fick oscar för bästa film? Vingarna, med bl.a. Gary Cooper. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr 80´s Skriven 28 Januari, 2007 Report Share Skriven 28 Januari, 2007 Det var aldeles rätt, och extra poäng för skådespelaren får du också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bioast Skriven 28 Januari, 2007 Report Share Skriven 28 Januari, 2007 Tackar. För vilken film fick Jack Nicholson en Oscar för Bästa manliga biroll? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 28 Januari, 2007 Report Share Skriven 28 Januari, 2007 Gökboet måste det väl vara ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr 80´s Skriven 28 Januari, 2007 Report Share Skriven 28 Januari, 2007 Batman ( i rollen som joker ). Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 28 Januari, 2007 Report Share Skriven 28 Januari, 2007 Nej i Gökboet fick han Oscar för bästa huvudroll då Brad Dourif i samma film åtminstonde blev nominerad till bästa manliga biroll men dock inte lyckades vinna. Om jag inte minns fel är det väll i Ömhetsbevis han blir belöna för bästa manliga biroll? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr 80´s Skriven 28 Januari, 2007 Report Share Skriven 28 Januari, 2007 Jag ändrar mig, jag tror det är ömhetsbevis från 1983. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 28 Januari, 2007 Report Share Skriven 28 Januari, 2007 Jag ändrar mig, jag tror det är ömhetsbevis från 1983. Jag var tyvärr några minuter före dig=) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr 80´s Skriven 28 Januari, 2007 Report Share Skriven 28 Januari, 2007 Jag vet, har du någon ny fråga? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 28 Januari, 2007 Report Share Skriven 28 Januari, 2007 Oj, jäklar läste fel Trodde det var manlig huvudroll, men det var ju bi-roll. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bioast Skriven 29 Januari, 2007 Report Share Skriven 29 Januari, 2007 Nej i Gökboet fick han Oscar för bästa huvudroll då Brad Dourif i samma film åtminstonde blev nominerad till bästa manliga biroll men dock inte lyckades vinna.Om jag inte minns fel är det väll i Ömhetsbevis han blir belöna för bästa manliga biroll? Ömhetsbevis stämmer bra det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 29 Januari, 2007 Report Share Skriven 29 Januari, 2007 Vad är D.W. Griffiths fullständiga namn? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 31 Januari, 2007 Report Share Skriven 31 Januari, 2007 Avslöjar svaret så vi får lite flyt på denna tråd. David Wark Griffith. Turen är fri Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.