Mr 80´s Skriven 31 Januari, 2007 Report Share Skriven 31 Januari, 2007 Vilken tvserie från 1982 var Patrick Swayze med i ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 31 Januari, 2007 Report Share Skriven 31 Januari, 2007 Nord och syd Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr 80´s Skriven 31 Januari, 2007 Report Share Skriven 31 Januari, 2007 tyvärr det var fel, Nord och syd kom 1985 tre år senare. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 2 Februari, 2007 Report Share Skriven 2 Februari, 2007 The Renegades Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 11 April, 2007 Moderator Report Share Skriven 11 April, 2007 Ok, här kommer en svår: Hur många var de sju dvärgarna? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 11 April, 2007 Report Share Skriven 11 April, 2007 åtta? Eller........Nej sju va? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 11 April, 2007 Moderator Report Share Skriven 11 April, 2007 FAN... för lätt ändå! Rätt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 13 April, 2007 Report Share Skriven 13 April, 2007 haha. Får erkänna att jag hade lite tur i min gissning också. Vem är det som i sista sekund väljer att stanna kvar på ön/fängelset i Papillion? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 13 April, 2007 Report Share Skriven 13 April, 2007 Dustin Hoffmans karaktär? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 13 April, 2007 Report Share Skriven 13 April, 2007 Sant Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 13 April, 2007 Report Share Skriven 13 April, 2007 Vad heter företaget som Patrick Bateman jobbar för? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoopy Skriven 20 April, 2007 Report Share Skriven 20 April, 2007 Pierce & Pierce. Erkänner att jag fuskade här, men med goda av avsikter - för att få liv i tråden.. så jag antar att jag är off the hook? Tar lite lättare: Vad heter legendaren Hayao Miyazakis världsberömda filmstudio? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 20 April, 2007 Moderator Report Share Skriven 20 April, 2007 Ghibi, typ? Är det den? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 20 April, 2007 Report Share Skriven 20 April, 2007 Pierce & Pierce. Erkänner att jag fuskade här, men med goda av avsikter - för att få liv i tråden.. så jag antar att jag är off the hook? Tar lite lättare: Vad heter legendaren Hayao Miyazakis världsberömda filmstudio? Japp, det är Pierce & Pierce och svaret på din fråga är Studio Ghibli. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 20 April, 2007 Moderator Report Share Skriven 20 April, 2007 Wow, får gå tillbaka till hösten -38 för att hitta när jag senast svarade rätt på nåt här! Stephen Spielberg ville inte ha Harrison Ford som Indiana Jones. Han hade ett annat första val. Vem? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.