Pumbaa Skriven 23 Maj, 2006 Author Report Share Skriven 23 Maj, 2006 Japp den satt rakt i krysset, sannerligen! Jag diggar släppet till tusen, både Lou Reed, Mikael Wiehe och Timbuktu. Starkt sistasläpp, Hultsfred kommer bli grymt bra! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 23 Maj, 2006 Report Share Skriven 23 Maj, 2006 hehe jag har inte lika bred musiksmak som dig Pumbaa Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 23 Maj, 2006 Author Report Share Skriven 23 Maj, 2006 Puffie: Haha nej jag vet, jag har otroligt bred musiksmak. På Hultsfred ska jag se allt från In Flames och KoRn, till Timbuktu, Mikael Wiehe och Petter Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 26 Maj, 2006 Report Share Skriven 26 Maj, 2006 Hänger inte med riktigt vilka band det är som spelar. (det e ju inte därför man åker dit ) Men än så länge ska jag se KoRn, The Cardigans, Soundtrack of our lives, Kent och några fler. Inga band jag egentligen lyssnar på men kan vara roligt och se dom. Framförallt KoRn och Cardigans. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 26 Maj, 2006 Report Share Skriven 26 Maj, 2006 de enda band jag SKA se är Korn och Stone Sour, sen blir det säkert några till, typ in flames, lordi, deftones kanske. Säkerligen kanske något till men i år är det bara två viktiga band på festivalen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 27 Maj, 2006 Report Share Skriven 27 Maj, 2006 SE GOGOL BORDELLO HAR JAG JU SAGT! Annars åker ni på stryk, hela bunten. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 27 Maj, 2006 Author Report Share Skriven 27 Maj, 2006 Jag lovar att jag ska det! De är störtsköna! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 3 Juni, 2006 Report Share Skriven 3 Juni, 2006 För er som ska se Stone Sour så kan det vara intressant att veta att man kan ladda ner tre låtar från den nya Stone Sour skivan som släpps i Augusti. Låtarna kan ni ladda hem här, från Corey Taylors My Space sida. Through the Glass är en lugn låt lite i stil med Bother från den förra sidan, medan Reborn och 3030 150 är av det lite hårdare slaget. Alla låtarna är jäkligt bra och det känns som att den nya skivan kommer bli ännu bättre än det första. Längtar verkligen till Stone Sours spelning på lördagen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 3 Juni, 2006 Author Report Share Skriven 3 Juni, 2006 Synd att Stone Sour spelar samtidigt som Timbuktu dock. Men det får bli 45 minuter av Timbuktu innan Stone Sour börjar, så man får se hela Stone Sour också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 3 Juni, 2006 Report Share Skriven 3 Juni, 2006 hehe ibland är det bra att ha en smal musiksmak, jag har inga problem alls med artister som spelar samtidigt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 4 Juni, 2006 Author Report Share Skriven 4 Juni, 2006 Nej det förstår jag Du ska väl inte se så mycket? Så här ser mitt spelschema för Hultsfred 2006 ut, efter att ha våndats med att ta bort mängder med band jag vill se: TORSDAG 13:00 (Atlantis) – Blindside 15:30 (Teater) – Petter 17:30 (Pampas) – Phoenix 18:00 (Rookie) – Chemical Vocation 19:00 (Hawaii) – Deftones 20:15 (Pampas) – Soulfly 21:30 (Hawaii) – KoRn 00:00 (Hawaii) – The Cardigans 01:15 (Pampas) – The Sounds FREDAG 14:00 (Stora Dans) – Torgny Melins 15:30 (Teater) – Mikael Wiehe 16:00 (Hawaii) – Lou Reed 17:30 (Pampas) – Gnarls Barkley 21:30 (Hawaii) – The Strokes 00:00 (Hawaii) – HIM 01:15 (Pampas) – Babyshambles LÖRDAG 13:00 (Atlantis) – Dia Psalma 16:15 (Hawaii) – Timbuktu 17:00 (Atlantis) – Stone Sour 21:00 (Atlantis) – Alice in Chains 21:30 (Hawaii) – Kent 23:00 (Pampas) – Backyard Babies 00:15 (Hawaii) – In Flames 01:30 (Pampas) – Lordi Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 4 Juni, 2006 Report Share Skriven 4 Juni, 2006 nej jag kommer nog inte se så många band, men här är mitt spelschema. Alla med (K) efter sig betyder att jag kanske ser dem ,beroende på vad man känner för. Torsdag: Blindside (K) - Atlantis - 13:00 Deftones (K) - Hawaii - 19:00 Soulfly (K) - Pampas - 20:15 Korn - Hawaii - 21:30 Within Temptation (K) - Pampas - 22:45 Fredag: Raised Fist (K) - Atlantis - 13:00 Lou Reed (K) - Hawaii - 16:00 Opeth (K) - Pampas - 22:45 HIM (K) - Hawaii - 00:00 Lördag: Stone Sour - Atlantis - 17:00 Backyard Babies (K) - Pampas - 23:00 In Flames (K) - Hawaii - 00:15 Lordi (K) - Pampas - 01:30 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 4 Juni, 2006 Author Report Share Skriven 4 Juni, 2006 HAHA! Bara två band som du med säkerhet ska se alltså? Det är billigare att åka på två konserter med dem än att åka till Hultsfred då ju Nädå, skämt åsido så finns det ju rätt mycket annat kul man vill hinna med på Hultsfred. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 6 Juni, 2006 Report Share Skriven 6 Juni, 2006 hehe ja det finns ju faktiskt mer att göra än att se band. Men det kommer säkert sluta med att jag ser 10-15 spelningar, man träffar trevligt folk och följer med dem och ibland bara råkar man hamna på något som visade sig vara bra Vilken dag åker ni Pumbaa? Och är det någon mer här på forumet som ska dit ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 6 Juni, 2006 Author Report Share Skriven 6 Juni, 2006 Puffie: Vi åker faktiskt häpnadsväckande sent. Vi kommer åka på måndag kväll till Västervik. Tisdag kväll drar vi vidare till Vetlanda och på onsdag kväll anländer vi till Hulstfred. Men vi har ingen anledning till att komma tidigt, vi sover ändå i bilen. Ni då? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.