Jump to content

Hultsfred 06

Pumbaa

Rekommenderade inlägg

• Svar 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Puffie: Haha, du missuppfattar mig. Det tar cirka fyra timmar att köra till Hulstfred från Vänersborg där jag bor, men vi ska stanna i Västervik och festa, grilla och bada, och i Vetlanda för att hälsa på lite kompisar som bor där, innan vi drar vidare till Hultsfred. Vart bor du och hur långt tar det att köra hemifrån er?

hehe okej då förstår jag :P

jag bor i nordvästra skåne i en by som heter vejbystrand, ligger strax utanför Ängelholm. Vet inte riktigt hur lång tid det tar att köra eftersom det blir första gången som jag kör, förra gången åkte vi med mina föräldrar och då sov jag större delen av vägen, men vi räknar nog med att det tar 6-7 timmar

Var och handlade öl idag inför hultan!

Jag och mina polare åker ner efter skolan på tisdag så det blir nog avfärd vid ungefär 4-5 tiden, så har vi typ 30-35 mil upp dit.

Har nyligen fått upp ögonen för det störtsköna bandet Alice in Chains vars nya turnepolare är ingen mindre än DUFF MCKAGAN!

Någon som vet om Duff ska medverka i Hultsfred.

En jävla otur föresten att KoRn spelar precis samtidigt som Sverige möter Paraguay :(

Var och handlade öl idag inför hultan!

Jag och mina polare åker ner efter skolan på tisdag så det blir nog avfärd vid ungefär 4-5 tiden, så har vi typ 30-35 mil upp dit.

Har nyligen fått upp ögonen för det störtsköna bandet Alice in Chains vars nya turnepolare är ingen mindre än DUFF MCKAGAN!

Någon som vet om Duff ska medverka i Hultsfred.

En jävla otur föresten att KoRn spelar precis samtidigt som Sverige möter Paraguay :(

Kul att se att det finns flera än jag som tycker om Alice in Chains, trots att jag inte har hört dom ännu med deras nya sångare men känns svårt att tro att han kommer kunna ersätta föregångaren Layne Stalyes säregna och underbara röst.

Har man tur bokar någon upp dom inför spelningar här i Stockholm, vore kul att uppleva.

Ja jag håller med dig Rakii. Jävligt synd att Layne Stalye är död. LIte intressant dock att han dog/tog självmord på den åttonde årsdagen av Kurt Cobains självmord. Men jag har hört deras nya sångare, kom dock inte ihåg vad han och hans band heter, men han var klart godkänd och tror att han kommer klara sig bra.

Hej!

Jag är jätteledsen över att behöva göra det här, men jag måste sälja mina biljetter till Hultan. :down: Jag och en kompis har nu, efter många om och men bestämt oss för att haka på några anda polare som ska ner till Roskilde. Med tanke på att jag för tillfället är arbetslös har jag inte råd med båda festivalerna. Jag säljer nu därför biljetterna, för 1200 styck. Vid snabb affär 1150. Finns att hämta i Stockholm!

(Jag vet att det kanske inte är passande att posta ett inlägg som berör försäljning, men festivalen närmar sig med stormsteg! :blink: )

värsta tänkbara har inträffat, det ser ut som om Korn ställer in sin spelning. Sångaren Jonathan Davis blev inlagd på sjukhus i lördags precis innan en spelning i England. Då löste man det med att kompisar (sångare från andra band) sjöng låtarna. Men söndagens spelning i dublin ställde man in och nu har man även ställt inte sin spelning i Amsterdam imorgon. Sjukt tråkigt det här :(

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...