Hartigan Skriven 10 Juni, 2006 Report Share Skriven 10 Juni, 2006 Grattis, Paul Stanley!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 10 Juni, 2006 Report Share Skriven 10 Juni, 2006 Grattis Paul Stanley!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 10 Juni, 2006 Report Share Skriven 10 Juni, 2006 GRATTIS Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 10 Juni, 2006 Report Share Skriven 10 Juni, 2006 Stort Grattis Pålle Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 10 Juni, 2006 Report Share Skriven 10 Juni, 2006 Wow, jag får tacka så mycket till er som grattat mig här på filmsnack! Tack! Nu är man myndig, fick bland annat ett sexpack öl och vodka av morsan idag. Ska bli kul att prova på lite nu när man får dricka. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
farmor_gas Skriven 10 Juni, 2006 Report Share Skriven 10 Juni, 2006 Grattis paul!! Stora dagen, arton år Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 10 Juni, 2006 Report Share Skriven 10 Juni, 2006 Wow, jag får tacka så mycket till er som grattat mig här på filmsnack! Tack! Nu är man myndig, fick bland annat ett sexpack öl och vodka av morsan idag. Ska bli kul att prova på lite nu när man får dricka. hmmm du talade väl om för mamma att det är langning och straffbart finns vodka i sexpack Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 10 Juni, 2006 Report Share Skriven 10 Juni, 2006 Wow, jag får tacka så mycket till er som grattat mig här på filmsnack! Tack! Nu är man myndig, fick bland annat ett sexpack öl och vodka av morsan idag. Ska bli kul att prova på lite nu när man får dricka. hmmm du talade väl om för mamma att det är langning och straffbart finns vodka i sexpack Hehe, det visste jag inte. Ääh, skitsamma, skulle nog köpt själv annars så... Nej, ölen var i sexpack. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 11 Juni, 2006 Moderator Report Share Skriven 11 Juni, 2006 Lite sent men ändå ett rejält GRATTIS till PS!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 11 Juni, 2006 Report Share Skriven 11 Juni, 2006 Grattis Paul_Stanley! Måste kännas härligt att vara myndig! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 11 Juni, 2006 Report Share Skriven 11 Juni, 2006 Ja, det känns lite speciellt. Lite mera "rättigheter", hehe. Jag får ta och gå ut på krogen nångång snart också. Tack så mycket åter igen! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 11 Juni, 2006 Report Share Skriven 11 Juni, 2006 Grattis PS Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 12 Juni, 2006 Moderator Report Share Skriven 12 Juni, 2006 Grattis till nästbolagsålder, Spicoli!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 12 Juni, 2006 Report Share Skriven 12 Juni, 2006 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 12 Juni, 2006 Filmstar Report Share Skriven 12 Juni, 2006 Grattis Spicoli !!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.