Rakii Skriven 17 Juni, 2006 Report Share Skriven 17 Juni, 2006 Ha den stora äran Ralle! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 17 Juni, 2006 Moderator Report Share Skriven 17 Juni, 2006 Grattis Ralle! Hoppas du får de DVD-boxar du önskat dig, så DVD-försäljningen går runt även i år! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 17 Juni, 2006 Report Share Skriven 17 Juni, 2006 Grattis Ralle-San ! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 17 Juni, 2006 Filmstar Report Share Skriven 17 Juni, 2006 Grattis Ralle-San! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 17 Juni, 2006 Report Share Skriven 17 Juni, 2006 Grattis Ralle-San!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 18 Juni, 2006 Report Share Skriven 18 Juni, 2006 hej alles! tack för alla grattis! för er som tror att 40 e botten: 40 e faktiskt en ganska bra ålder. hela livet har jag velat bli äldre i tron att allt ska bli bättre eller "lösas" sig, men har insett nu att så inte är fallet. tipset alltså är till er alla snorisar: ta inget för givet! det är bara endast du och ingen annan som styr vad du ska bli eller va. mmm, jag vet att det låter cyniskt. ha en underbar sommar......................................... . . . SouthSide Hornsgatan 104 SE-117 26 STOCKHOLM . adressen ovan är till stället som jag b l a småjobbar på.(inte i baren) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 18 Juni, 2006 Report Share Skriven 18 Juni, 2006 Grattis Ralle-San! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 18 Juni, 2006 Report Share Skriven 18 Juni, 2006 Grattis Ralle.. en dag för sent dock Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 20 Juni, 2006 Report Share Skriven 20 Juni, 2006 Jag tackar så mycket!!! Jag var ju i lumpen på min födelsedag och jobba häcken av mig... Kom hem igår så har mitt internet krånglat med... Var på systemet första gången idag och handla på eget legg, Och det blev en massa go öl till Fotbollen ikväll!. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 20 Juni, 2006 Report Share Skriven 20 Juni, 2006 Var på systemet första gången idag och handla på eget legg, Hmmmm <_> Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 23 Juni, 2006 Moderator Report Share Skriven 23 Juni, 2006 Hoppas ni alla får en Trevlig Midsommar!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 23 Juni, 2006 Report Share Skriven 23 Juni, 2006 Trevlig midsommar på dig själv, Manetheren! Och till alla andra också förstås! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 23 Juni, 2006 Report Share Skriven 23 Juni, 2006 Ett foersenat grattis till Ralle-San fran Italien Mille baci! (bacio= puss men ocksa en av Italiens godaste chokladsorter) Haha, hittade en nagot ovanlig bild som INTE visar chokladen som den brukar se ut. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 28 Juni, 2006 Filmstar Report Share Skriven 28 Juni, 2006 HAN LEVE! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! ROADWARRIOOOOOOOOR Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 28 Juni, 2006 Report Share Skriven 28 Juni, 2006 Grattis Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.