whatever Skriven 7 Februari, 2003 Report Share Skriven 7 Februari, 2003 När jag gick i nian trodde alla att det skulle bli mycket svårt Jo... så var det för mig med... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amorous Elf Skriven 7 Februari, 2003 Report Share Skriven 7 Februari, 2003 När jag gick i nian trodde alla att det skulle bli mycket svårt *HOST* När jag GICK i nian?? *HOST* när man skall fylla 17 har man inte gått ut nian??....verkar som någon behöver träna på sin matte Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 7 Februari, 2003 Report Share Skriven 7 Februari, 2003 Är det någon som vet om man kan ta bort inlägg?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 8 Februari, 2003 Report Share Skriven 8 Februari, 2003 tänkte lögga ut för idag...godnatt alla mina vänner Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 9 Februari, 2003 Author Filmstar Report Share Skriven 9 Februari, 2003 När jag gick i nian trodde alla att det skulle bli mycket svårt *HOST* När jag GICK i nian?? *HOST* Menar du mig eller, Whatever. Jag har gått ut nian för länge sen, faktist. Igår var för övrigt den enda dagen som jag inte har varit på forumet någon gång sedan jag blev medlem Såg förresten Kopps igår. Kul rulle. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 9 Februari, 2003 Report Share Skriven 9 Februari, 2003 Kul med kopps, även kul att du gick ut nian för länge sen. Nu vet jag snart! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 10 Februari, 2003 Author Filmstar Report Share Skriven 10 Februari, 2003 Usch, tråkig dag för min del. Har inte haft något speciellt att göra, så jag fingrade lite med min profil. Resultatet blev: * Ny avatar * Ny signatur Lite data för dagen: Fysiskt tillstånd: Trött Psykiskt tillstånd: Trött Trötthet: 96,734 % There you go Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 10 Februari, 2003 Report Share Skriven 10 Februari, 2003 Vilken gullig avatar greenleaf..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 10 Februari, 2003 Report Share Skriven 10 Februari, 2003 håller med..extremt gullig Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 11 Februari, 2003 Report Share Skriven 11 Februari, 2003 Vi kanske ska införa en avatar-tävling.... Vem har den snyggaste; fulaste; roligaste....? Förresten, vet nån förutom Greenleaf vem min avatar föreställer?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 11 Februari, 2003 Report Share Skriven 11 Februari, 2003 Jag tycker att jag känner igen personen men nej tyvärr jag kan inte komma på det.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 11 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 11 Februari, 2003 whatever, din avatar är väldigt lik Ringo Starr... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 11 Februari, 2003 Author Filmstar Report Share Skriven 11 Februari, 2003 whatever, din avatar är väldigt lik Ringo Starr... Titta, det är inte bara jag som kan! Avatar-tävlingen låter kul, min är nog en av dem skummaste.... Jag förstår mig inte på din avatar, Jojje. Vad föreställer den egentligen? EDIT: Kan för övrigt säga att jag hittade en mycket bra version av "One flew over the cuckoo's nest" (Gökboet) på Kazaa. Upplösning: 560x272 . Jag vet att man inte ska titta på film på datorn, men jag måste vara säker innan jag köper denna på DVD. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 11 Februari, 2003 Report Share Skriven 11 Februari, 2003 whatever, din avatar är väldigt lik Ringo Starr... Duktigt! E det nån som har ett förslag på nån sida där man kan skaffa bra avatarer?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 11 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 11 Februari, 2003 Jag förstår mig inte på din avatar, Jojje. Vad föreställer den egentligen? Det är en del av denna bild http://www.thedarktower.net/artwork/dt108.jpg från Stephen Kings Dark Tower-serie. Den föreställer Roland, den sista Revolvermannen, med korpen Zoltan på axeln och det Svarta Tornet i bakgrunden. Kolla in mer på http://www.thedarktower.net/artwork.html Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.