Jump to content

Fotbollslag?

Achtung

Rekommenderade inlägg

Kom igen nu allihop, kläm i ända från tårna och stäm upp i ett riktig fotbollskör!

Då kör vi:

Blåååååååvittttt

(handklapp gånger tre)

Blåååååååvittttt

(handklapp gånger tre)

Blåååååååvittttt

(handklapp gånger tre)

:up:

Snart i en stad nära dig...

Alltidbl_vitt.jpg

• Svar 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ok då kör vi..

HISINGEN ÄR INTE GÖTEBOOOOOOORG...HISINGEN ÄR INTE GÖTEBORG!!! INTE GÖTEBORG!! (två dubbelklapp)

INTE GÖTEBORG!! (två dubbelklapp) NEJ HISINGEN ÄR INTE GÖTEBOOOOOOORG!!!

B):smartass::up:

Eeeeeeeeh oooookej??? Och vem fan bryr sig i det

ok då kör vi..

HISINGEN ÄR INTE GÖTEBOOOOOOORG...HISINGEN ÄR INTE GÖTEBORG!!! INTE GÖTEBORG!! (två dubbelklapp)

INTE GÖTEBORG!! (två dubbelklapp) NEJ HISINGEN ÄR INTE GÖTEBOOOOOOORG!!!

B):smartass::up:

Och det är vi glada för :up:

Nä, allvarligt talat så hoppas jag mycket på er på måndag mot Helsingborg! GOOOOO Hisingen!

Igår gick det bra! Jupp, minsann! Härligt med vinst samt att Djurgården (nästan) åkte på däng. Det finns inget snöpligare än att få ett mål i röven på övertid :D

Otroligt gott att vi är med i toppen! Det är där vi ska vara!!! Nu slår vi dessa svartgula stockholmare nästa vecka så är livet snudd på fulländat!

Alltidbl_vitt.jpg

Igår gick det bra! Jupp, minsann! Härligt med vinst samt att Djurgården (nästan) åkte på däng. Det finns inget snöpligare än att få ett mål i röven på övertid :D

Otroligt gott att vi är med i toppen! Det är där vi ska vara!!! Nu slår vi dessa svartgula stockholmare nästa vecka så är livet snudd på fulländat!

Alltidbl_vitt.jpg

Slå ni gnagarna ni, det är bara skönt att se dom få stryk. Men ni kommer ändå aldrig ha chansen att komma något längre ändå så. Isåfall måste ni slå Sthlm och Sveriges bästa lag som just nu är grönvita. :D

Skönt med ytterliggare en seger till ikväll! Bajen - Öster 2-0! :up:

innebär det att jag får en egen tråd under TV fliken???? :whistling:

ujuj uj hur många gånger har min inte synts i tv :whistling:

Det mest komiska måste ha varit SOC pingisfinalen när vi satt längst ner och man bara såg våra huvuden vridas från höger till vänster till höger till vänster...

Hmm Bajen vinna sm guld. Tror inte dte jag. Fast själv håller jag ju på ett lag som suger värre än Linda Lovelace. Giffers asså

Okej

*Pingisen var på Eurosport tror jag

*Sen har jag varit med när giffarna sänts (då vi låg i AS) och det har väl varit både com hem och canal plus. hade ju en ganska snygg vikingahjälm förr i tiden på matcherna

*Och i ett program om tre kronor. När Börje Salming gjorde sin lilla comeback i landslaget. Då var man med i närbild och stirrade som en idiot efter en polare. Sen var man kändis i skolan.

Det var mina 15 minuter det.

• 2 weeks later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...