Plox Skriven 7 November, 2005 Report Share Skriven 7 November, 2005 Gjorde min största beställning genom tiderna i förra veckan, hoppas att de kommer idag! Donnie Darko - Metalbox Terminator 1 - Ultimate edition Leon - Metalbox Pulp Fiction - Collector's Edition Brotherhood of war Femte Elementet - S. Edition Terminator 2 - Ultimate Edition Boondock Saints - Special edition Oldboy Twin Peaks Säsong 1 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 7 November, 2005 Report Share Skriven 7 November, 2005 Gjorde min största beställning genom tiderna i förra veckan, hoppas att de kommer idag! Donnie Darko - Metalbox Terminator 1 - Ultimate edition Leon - Metalbox Pulp Fiction - Collector's Edition Brotherhood of war Femte Elementet - S. Edition Terminator 2 - Ultimate Edition Boondock Saints - Special edition Oldboy Twin Peaks Säsong 1 Va fan gick detta på??? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 7 November, 2005 Report Share Skriven 7 November, 2005 Gjorde min största beställning genom tiderna i förra veckan, hoppas att de kommer idag! Donnie Darko - Metalbox Terminator 1 - Ultimate edition Leon - Metalbox Pulp Fiction - Collector's Edition Brotherhood of war Femte Elementet - S. Edition Terminator 2 - Ultimate Edition Boondock Saints - Special edition Oldboy Twin Peaks Säsong 1 Va fan gick detta på??? Runt 2000:-, men det var det värt. Många filmer som jag länge tänkt beställa men aldrig gjort. Nu hade jag lite cash över så då var det bara till att panga på Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 7 November, 2005 Report Share Skriven 7 November, 2005 Gjorde min största beställning genom tiderna i förra veckan, hoppas att de kommer idag! Donnie Darko - Metalbox Terminator 1 - Ultimate edition Leon - Metalbox Pulp Fiction - Collector's Edition Brotherhood of war Femte Elementet - S. Edition Terminator 2 - Ultimate Edition Boondock Saints - Special edition Oldboy Twin Peaks Säsong 1 Många fina filmer där som jag satt och lurade på när jag skulle beställa. Terminator Ultimet Edition verkade riktigt nice. Donnie darko i metalbox drömmer jag våta drömmar om... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 7 November, 2005 Report Share Skriven 7 November, 2005 Gjorde min största beställning genom tiderna i förra veckan, hoppas att de kommer idag! Donnie Darko - Metalbox Terminator 1 - Ultimate edition Leon - Metalbox Pulp Fiction - Collector's Edition Brotherhood of war Femte Elementet - S. Edition Terminator 2 - Ultimate Edition Boondock Saints - Special edition Oldboy Twin Peaks Säsong 1 Många fina filmer där som jag satt och lurade på när jag skulle beställa. Terminator Ultimet Edition verkade riktigt nice. Donnie darko i metalbox drömmer jag våta drömmar om... Säger detsamma om Donnie Darko boxen som har lockat mig mycket länge med det har aldrig blivit av att jag köpt den. Pulp Fiction Collectors Edition är jag riktigt sugen på också eftersom jag bara har en usel utgåva av den där det enda extramaterialet är en trailer från japan Jag ska göra ännu en beställning imon från Ginza som kommer att bestå av: En Dam försvinner – 29kr De 39 stegen – 29kr Once upon a time in the west – 99kr M – 49kr Bland dessa filmer ser jag mest fram emot M och Once upon a time in the west. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 7 November, 2005 Filmstar Report Share Skriven 7 November, 2005 Once Upon a Time in the West är en av de allra bästa filmerna som gjorts, så bra är den. Och utgåvan är inte helt fel den heller. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 7 November, 2005 Report Share Skriven 7 November, 2005 Once Upon a Time in the West är en av de allra bästa filmerna som gjorts, så bra är den. Och utgåvan är inte helt fel den heller. Nu ser jag gensat ännu mer ifram mot den! Är den bättre än Den gode, den Onde, den Fule Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 7 November, 2005 Report Share Skriven 7 November, 2005 Once Upon a Time in the West är en av de allra bästa filmerna som gjorts, så bra är den. Och utgåvan är inte helt fel den heller. Nu ser jag gensat ännu mer ifram mot den! Är den bättre än Den gode, den Onde, den Fule Nej! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 7 November, 2005 Filmstar Report Share Skriven 7 November, 2005 Jag älskar båda, så det är svårt att säga. Men Once Upon a Time in the West har mer djup än vad Den gode, den onde och den fule har. Den i sin tur har mer humor, men West är nog snäppet bättre. Otrolig musik och skådespeleriet är utmärkt av Charles Bronson och Henry Fonda. Man får rysningar bara man tänker på filmen. Måste se om den, var ett tag sen nu. En sån film som nog bara blir bättre för varje gång man ser den. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 8 November, 2005 Report Share Skriven 8 November, 2005 Nu ser jag gensat ännu mer ifram mot den!Är den bättre än Den gode, den Onde, den Fule utan tvekan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 8 November, 2005 Report Share Skriven 8 November, 2005 Once Upon a Time in the West är helt klart en av de bästa filmerna genom tiderna. Finns ett par spektakulära scener, blir tårögd när jag ser. Spoilers: Jag älskar speciellt scenen när Frank och hans män kommer till farmen och dödar McBain familjen. Finns ingen scen jag någonsin sett som kompleteras av musiken som i den scenen. MAGNIFIKT! THE GREATEST! Jaja, hursom haver så är det inget fel på 2-discade Collector's edition. Gjorde min största beställning genom tiderna i förra veckan, hoppas att de kommer idag! Donnie Darko - Metalbox Terminator 1 - Ultimate edition Leon - Metalbox Pulp Fiction - Collector's Edition Brotherhood of war Femte Elementet - S. Edition Terminator 2 - Ultimate Edition Boondock Saints - Special edition Oldboy Twin Peaks Säsong 1 Är Donnie Darko metalboxen Director's cut? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
davvie Skriven 8 November, 2005 Report Share Skriven 8 November, 2005 Är Donnie Darko metalboxen Director's cut? Om det är den utgåvan jag tror att det är så är det inte DC-versionen. Bland dessa filmer ser jag mest fram emot M och Once upon a time in the west. Ha inte för höga förväntningar på M kan jag säga. Sällan jag blivit så besviken på en film. Den skulle blivit så mycket bättre om man bara väntade kanske 15 år med att göra den. Once upon a time in the west däremot är en riktigt höjdarrulle. Stark fyra som jag nästan är säker på kommer höjas när jag ser om den. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 8 November, 2005 Filmstar Report Share Skriven 8 November, 2005 Jag gillade M, även om den inte var bra rakt igenom. Men när den väl kom igång gillade jag den och den var ju också före sin tid i mycket. Finns olika versioner vet jag med bl.a. ett annorlunda slut. Vad jag tyckte. Once Upon a Time in the West är för mig en klockren femma (5/5). Fotot, musiken, karaktärerna, skådespelarna och hela atmosfären är klockrena. Skrev lite senast jag såg den. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 8 November, 2005 Report Share Skriven 8 November, 2005 Once Upon a Time in the West är helt klart en av de bästa filmerna genom tiderna. Finns ett par spektakulära scener, blir tårögd när jag ser. Spoilers: Jag älskar speciellt scenen när Frank och hans män kommer till farmen och dödar McBain familjen. Finns ingen scen jag någonsin sett som kompleteras av musiken som i den scenen. MAGNIFIKT! THE GREATEST! Jaja, hursom haver så är det inget fel på 2-discade Collector's edition. Gjorde min största beställning genom tiderna i förra veckan, hoppas att de kommer idag! Donnie Darko - Metalbox Terminator 1 - Ultimate edition Leon - Metalbox Pulp Fiction - Collector's Edition Brotherhood of war Femte Elementet - S. Edition Terminator 2 - Ultimate Edition Boondock Saints - Special edition Oldboy Twin Peaks Säsong 1 Är Donnie Darko metalboxen Director's cut? Jag var i Tyskland i helgen och såg för första gången denna Donnie Darko box, den låg rätt skönt i handen... Kommer inte ihåg vad den gick på dock... Men det var fan inte billigare med DVDer där inte! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 8 November, 2005 Report Share Skriven 8 November, 2005 Igår blev det två nya filmer till nämligen: Diktatorn, av och med Charlie Chaplin och Cornelis, en dokumentär om Cornelis Köpte tyvärr båda filmerna dyrare än på Discshop, men jag blev så överväldigad när jag hittade en butik med BRA sortiment på filmer i staden bredvid, så jag var tvungen att gynna dem. Diktatorn kostade 219 kronor och Cornelis-dokumentären 179 kr. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.