Jump to content

Aktivitet?

Achtung

Rekommenderade inlägg

• Svar 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nej, du är inte ensam om den åsikten. Det har vart 'dött' här på forumet de senaste 2 veckorna, vilket är trist då allting var igång.

Man tappar väl helt enkelt suget efter en lång tid, jag själv är inte lika beroende av forumet som jag var förut. Klarar mig i typ en vecka :D

Men allvarligt talat, var har alla goa gubbar och gummor tagit vägen??

//en undrande gumma :whistling:

• Filmstar

Jag håller med. Aktiviteten har gått ned. Lite tråkigt, men för min del har jag försökt dra ner på tiden här, speciellt när jag jobbar. Det funkade till slut nästan inte, när jag hela tiden var tvungen att gå in och läsa. Det gick ut över mitt jobb, vilket inte kändes så bra, så jag försöker hålla mig härifrån under dagtid. Det var nödvändigt. Har även blivit mindre beroende. Går in när jag har tid på kvällar och helger. Men, det är väl så. Var sak har sin tid.

Men lite mer aktivitet kunde det väl vara! :) Greenleaf exempelvis har ju dragit ner rejält på sin forumtid.

• Filmstar
Greenleaf exempelvis har ju dragit ner rejält på sin forumtid.

Det stämmer korrekt, det. Jag har faktist inte blivit särskilt lockad av nutidens trådar (även mina egna) så jag slappnar av lite från forumet för ett tag tills det börjar komma lite intressanta saker.

En annan anledning är att jag inte har särskilt mycket tid för forumet just nu, men det kan bli bättre lite senare.

Och även en annan anledning är att jag börjar bli lite trött på att det är bara 7-8 stycken som är riktigt aktiva och att det aldrig dyker upp någon ny som är aktiv på forumet.

Men, men jag är här mer än vad ni anar och läser alla inlägg.

försöker verkligen dra ner på min forumtid, men jag är fortfarande på tok för beroende. fast jag har ju inte varit här lika länge som många andra heller. känner, precis som greenleaf, att jag är här mycket mer än vad som märks. men jag jobbar på avvänjningen, har fått lite klagomål på räkningen...

• Moderator

Eftersom jag många gånger sitter som telefonsupport på jobbet, så brukar jag vara inloggad här under hela dagen. Dagar då det ringer lite kan jag alltså vara här flera timmar. Så jag har också märkt att aktiviteten avtagit.

Tyvärr kommer min tid här vara mycket mindre framöver, framför allt för att jag börjar ett nytt jobb och då kan jag inte sitta och surfa hela dagarna.

*Bugar sig och lämnar scenen åt vänster*

• Filmstar
bla,bla,bla...vilken tråkig, värdelös tråd!!!!

Ni kanväll vara mer aktiva här istället

för att skriva bortförklaringar....

:down:

För det första så är det ganska tråkigt och värdelöst av dig att kritisera denna tråd som du nu gör, Malle. Det finns ingen tråkig och värdelös tråd här eftersom det är alltid någon som uppskattar och alla har inte samma smak.

För det andra så står det tydligt att vissa inte kan vara här så mycket eftersom vi har andra saker för oss och vi skriver ner vad som gör att vi inte kan vara här.

Bortförklaringar är det inte, eftersom jag tror att alla här vill vara på forumet så mycket som dem kan så jag ser det som förklaringar, inte bortförklaringar.

Tänk igenom vad du skrev nyss så märker du kanske att det du skrev är fel.

håller med dig Roadis, gud vilken stämning.

malle nu kritiserar jag inte dig men jag tror att vad Greenie menade var att dingen gav bortförklaringar utan snarare förklaringar till varför de inte vart inne så mycket på forumet på sistonde. Detta är ju en tråd där det handlar om aktiviteten här på forumet. Och om man vill ska man inte ens behöva förklara sig!..

Ändrad av filmlover_424

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Skapa nytt...