Jump to content

Hej då på ett tag-tråden


Greenleaf

Rekommenderade inlägg

Jaha, ingen roadie här heller. Nu börjar jag bli riktigt orolig, han brukar ju alltid dyka upp här minst en gång per dygn. Snart skickar jag ut ett rikslarm efter en bonnläpp som har typ 200 meter till asfalt, och troligen kör lite vingligt med tanke på att han just har tagit körkort. Eller så sitter han och gråter för att han har sett att Buffy dör i sista avsnittet...   :P

 

Nu förstår jag hur mammor har det.

 

Eller han kanske har druckit sin första lättöl, så att han inte vet vad han heter eller var han är.  <_>

Haha nu är jag tillbaka, och jag har inte druckit folköl....

 

Däremot har jag varit lite deprimerad kring Buffy som du nämner, hela femte säsongen är en enda lång misär och 6:e verkar också bli sorglig

 

Hur som helst....kommer nog vara borta över helgen också, men på måndag blir det nya forumtag!

buffy... <_>

Zoodiack... <_ src="%7B___base_url___%7D/uploads/emoticons/default_tongue.png" alt=":P">

Buffy äger för övrigt

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 802
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jaha, ingen roadie här heller. Nu börjar jag bli riktigt orolig, han brukar ju alltid dyka upp här minst en gång per dygn. Snart skickar jag ut ett rikslarm efter en bonnläpp som har typ 200 meter till asfalt, och troligen kör lite vingligt med tanke på att han just har tagit körkort. Eller så sitter han och gråter för att han har sett att Buffy dör i sista avsnittet...   :P

 

Nu förstår jag hur mammor har det.

 

Eller han kanske har druckit sin första lättöl, så att han inte vet vad han heter eller var han är.  <_>

Haha nu är jag tillbaka, och jag har inte druckit folköl....

 

Däremot har jag varit lite deprimerad kring Buffy som du nämner, hela femte säsongen är en enda lång misär och 6:e verkar också bli sorglig

 

Hur som helst....kommer nog vara borta över helgen också, men på måndag blir det nya forumtag!

buffy... <_>

Zoodiack... <_ src="%7B___base_url___%7D/uploads/emoticons/default_tongue.png" alt=":P">

Buffy äger för övrigt

Buffy dör :D..

 

äääuu hmm ehu hur e det med... tag på ett hej då med er?

Är det inte hej då man tar när...

Ehum.. Är det någon som sagt hej då på senare tid?

 

(vill få det on topic... glömde dock vad tråden handlade om)

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Ok, här kommer ett seriöst inlägg.

 

Jag är ledig över jul, sedan ska jag vara pappaledig i tre månader! Bara jag och Viggo i tre hela månader, tjohoo!

Det innebär dock att jag förmodligen inte kommar att vara här, åtminståne inte i samma omfattning som jag brukar.

Det ljuspunkt som finns är dock att jag beställer ADSL idag, så med snabbare uppkoppling kanske jag är ute mer hemma också.

 

Just say I didn't warn you!

Link to comment
Share on other sites

Vet inte om någon saknat migmen ville bara talaom jag tyvärr inte kommer att befinna mig så mycket här ett tag framöver... tyvärr... Har praktik på konsum, o har därmed inte tillgng till internet... Hoppas att alla har haft en trevlig jul!!!!

Kram

Archie....

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Jaha, julledigheten är här och pappaledighet börjar direkt efter nyår. Sitter uppkopplad på det jävla modemed och det är så TRIST! Vill ha mitt ADSL nu!

Nåja, min aktivitet minskar från och med i förrgår drastiskt, men jag hoppar väl ut hit med jämna mellanrum kan jag tänka. Hoppas ni alla finns kvar här när jag kommer tillbaka.

Nu måste jag gå och ge Viggo en vällingflaska. Han börjar bli otålig. Han vaknade för övrigt fem i morse så jag har hunnit tvätta och damsuga nere, dricka kaffe och göra ett inlägg här. Nu slår jag på TTT EE extramaterialet och ger lillkillen välling vääldigt låångsamt...

 

Ha det!

Link to comment
Share on other sites

Hej på er!

 

Jag sitter ute i skogen (nära roadies trakter) på modem och tänkte hälsa er alla en God Jul i efterskott. Har inte kunnat skriva innan pga datorbrist.

Jaså var innebär det? I skogen i allmänhet eller verkligen i närheten eller i småland? Visst är det trevligt med skog :D

På tal om skog: Jag sitter och väntar på en kompis. Han skulle komma tillbaka från Dalarna idag, och då Dalarna ligger i skogen och i och med att älgar finns i skogen ställer jag mig följande fråga: Äter älgar människor? Kan det vara så att min vän har slaktats och ätits av en jättestor muterad älg? Vem vet...

 

On a side note: Du får ha det så bra, allas vår favoritbratwurst Achtung!

Link to comment
Share on other sites

Hej på er!

 

Jag sitter ute i skogen (nära roadies trakter) på modem och tänkte hälsa er alla en God Jul i efterskott. Har inte kunnat skriva innan pga datorbrist.

Jaså var innebär det? I skogen i allmänhet eller verkligen i närheten eller i småland? Visst är det trevligt med skog :D

På tal om skog: Jag sitter och väntar på en kompis. Han skulle komma tillbaka från Dalarna idag, och då Dalarna ligger i skogen och i och med att älgar finns i skogen ställer jag mig följande fråga: Äter älgar människor? Kan det vara så att min vän har slaktats och ätits av en jättestor muterad älg? Vem vet...

 

On a side note: Du får ha det så bra, allas vår favoritbratwurst Achtung!

Jepp, av en tillfällighet så har jag en hage bakom huset där jag dresserar muterade jätteälgar och lär dem bordsskick. Än så länge har jag förlorat åtminstone 7 kavaljerer (som jag bjutt in via internet), men endera dagen kommer det gå!

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
Jepp, av en tillfällighet så har jag en hage bakom huset där jag dresserar muterade jätteälgar och lär dem bordsskick. Än så länge har jag förlorat åtminstone 7 kavaljerer (som jag bjutt in via internet), men endera dagen kommer det gå!

Det är inte så att du är som den där tysken som sökte efter offer som ville bli uppätna av honom ? Kanske därför 7 personer försvunnit som du "raggat" från internet ? Och nu försöker du rekrytera fler offer på ett filmforum :up:

Link to comment
Share on other sites

Hej på er!

 

Jag sitter ute i skogen (nära roadies trakter) på modem och tänkte hälsa er alla en God Jul i efterskott. Har inte kunnat skriva innan pga datorbrist.

Jaså var innebär det? I skogen i allmänhet eller verkligen i närheten eller i småland? Visst är det trevligt med skog :D

Att ni bara vågar hålla till i de mörka skogarna där nere. Det finns väl fortfarande snapphannar och annat skumt där?

Link to comment
Share on other sites

Jepp, av en tillfällighet så har jag en hage bakom huset där jag dresserar muterade jätteälgar och lär dem bordsskick. Än så länge har jag förlorat åtminstone 7 kavaljerer (som jag bjutt in via internet), men endera dagen kommer det gå!

Det är inte så att du är som den där tysken som sökte efter offer som ville bli uppätna av honom ? Kanske därför 7 personer försvunnit som du "raggat" från internet ? Och nu försöker du rekrytera fler offer på ett filmforum :up:

Nej nu tänker du på min andra rekryterare Achtung.

 

Däremot har du rätt i att jag försöker rekrytera fler på detta filmforum till mina experiment.

 

Att ni bara vågar hålla till i de mörka skogarna där nere. Det finns väl fortfarande snapphannar och annat skumt där?

 

Det är det är ju asmysigt här ute i skogarna. Inga jobbiga grannar som tittar på en vad man än gör och alla öppna vackra vidder. Ställde mig faktiskt idag och bara tittade ut över skogen, det lös så där vackert precis vid trälinjen och jag var bara tvungen att stanna till och kolla

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...