Pumbaa Skriven 24 Juni, 2006 Report Share Skriven 24 Juni, 2006 Här har det inte fungerat sedan den tjugoförste juni heller. Men trycker man på "Jag måste ha den", som sista inlägget heter, kommer man in på det. Men det är det enda som går att läsa. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 24 Juni, 2006 Report Share Skriven 24 Juni, 2006 Synd bara att Peo inte är lika ofta online som vi andra... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 24 Juni, 2006 Report Share Skriven 24 Juni, 2006 Hittade en lösning tills vidare, goola på "filmsnack filmer du just sett" och då kommer man in i film-delen och kan göra nya inlägg. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 24 Juni, 2006 Filmstar Report Share Skriven 24 Juni, 2006 Hittade en lösning tills vidare, goola på "filmsnack filmer du just sett" och då kommer man in i film-delen och kan göra nya inlägg. Fungerar inte det heller, iaf om du menade googla ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 24 Juni, 2006 Filmstar Report Share Skriven 24 Juni, 2006 PEO: Nu måste felet fixas snart, har ju 5-6 filmer att skriva om Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 25 Juni, 2006 Report Share Skriven 25 Juni, 2006 Czech: Du kan ju gå in i delen för recensionerna genom att klicka på "senast skrivna inlägget" nu... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 25 Juni, 2006 Filmstar Report Share Skriven 25 Juni, 2006 Czech: Du kan ju gå in i delen för recensionerna genom att klicka på "senast skrivna inlägget" nu... Nej, det fungerar inte heller. Får ändå Error och en massa text. Jag kom dock in i går eller i förrigår, men när jag klickade på "Svara" kom Error upp. Något annat trick man kan testa ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 25 Juni, 2006 Report Share Skriven 25 Juni, 2006 Hmm.....prova med att klicka på ditt namn så man ser din egen profil och klicka där på profilval och sen där på visa medlemmens inlägg. Dom inlägg som du tidigare gjort i just den tråden kan du förhandsgranska och kanske på så sätt komma in där, jag har fått gjort så någongång förut och då funkade det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 25 Juni, 2006 Filmstar Report Share Skriven 25 Juni, 2006 Hmm.....prova med att klicka på ditt namn så man ser din egen profil och klicka där på profilval och sen där på visa medlemmens inlägg. Dom inlägg som du tidigare gjort i just den tråden kan du förhandsgranska och kanske på så sätt komma in där, jag har fått gjort så någongång förut och då funkade det. Tack för tipset, men så fort jag klickar på "förhandsgranska" blir det Error. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 25 Juni, 2006 Report Share Skriven 25 Juni, 2006 Hm, kanske beror på vad man har för webläsare... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 25 Juni, 2006 Filmstar Report Share Skriven 25 Juni, 2006 Hm, kanske beror på vad man har för webläsare... Ja, IE har haft sina nackdelar förr på forumet. Men ett sånt här fel måste ändå åtgärdas. Antar att Peo tagit lite semester, annars brukar det ordna sig snabbt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 25 Juni, 2006 Report Share Skriven 25 Juni, 2006 Har varit borta över midsommar. Nu är det fixat hoppas jag. Hör av er om det fortfarande är problem. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 25 Juni, 2006 Filmstar Report Share Skriven 25 Juni, 2006 Ja, nu verkar det fungera fint. Tack Peo och hoppas du haft en trevlig midsommar ! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 25 Juni, 2006 Moderator Report Share Skriven 25 Juni, 2006 Har varit borta över midsommar. Nu är det fixat hoppas jag. Hör av er om det fortfarande är problem.Pah, borta! När det är krislägen! Först Freivalds, sen Danielsson och så nu Peo. Räkna med att det blir hårda förhör och spaltmetrar i tidningarna! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 28 Juni, 2006 Report Share Skriven 28 Juni, 2006 Det betyder att du klarat dig undan lagens långa arm än så länge. Man ser hur många varningar man själv fått. 0% betyder att man fått 0 varningar. Om man får en varning tror jag den hoppar iväg till 10%. Hittills har jag bara använt detta varningssystem på någon enstaka person. Inget som kommer användas speciellt ofta med andra ord. hajade nastan det!kande mig lite traffad. det e val den gamla kanslan som ligger och pyser. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.