Jump to content

Mindre problem

Rekommenderade inlägg

• Svar 711
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• Filmstar
Czech: Du kan ju gå in i delen för recensionerna genom att klicka på "senast skrivna inlägget" nu... :)

Nej, det fungerar inte heller. Får ändå Error och en massa text. Jag kom dock in i går eller i förrigår, men när jag klickade på "Svara" kom Error upp. Något annat trick man kan testa ? :unsure:

Hmm.....prova med att klicka på ditt namn så man ser din egen profil och klicka där på profilval och sen där på visa medlemmens inlägg. Dom inlägg som du tidigare gjort i just den tråden kan du förhandsgranska och kanske på så sätt komma in där, jag har fått gjort så någongång förut och då funkade det.

• Filmstar
Hmm.....prova med att klicka på ditt namn så man ser din egen profil och klicka där på profilval och sen där på visa medlemmens inlägg. Dom inlägg som du tidigare gjort i just den tråden kan du förhandsgranska och kanske på så sätt komma in där, jag har fått gjort så någongång förut och då funkade det.

Tack för tipset, men så fort jag klickar på "förhandsgranska" blir det Error.

Det betyder att du klarat dig undan lagens långa arm än så länge. Man ser hur många varningar man själv fått. 0% betyder att man fått 0 varningar. Om man får en varning tror jag den hoppar iväg till 10%. Hittills har jag bara använt detta varningssystem på någon enstaka person. Inget som kommer användas speciellt ofta med andra ord.
hajade nastan det!

kande mig lite traffad. det e val den gamla kanslan som ligger och pyser.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...