movieluke Skriven 9 December, 2003 Report Share Skriven 9 December, 2003 Det var ju lätt att få tag i bra biljetter utan att stå i kö. Själv åkte man till malmö först. Där var det aslång kö så jag åkte upp till helsingborg och där var ingen kö alla. så där köpte jag biljetterna till royal i malmö... Easy as... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 9 December, 2003 Report Share Skriven 9 December, 2003 Det var ju lätt att få tag i bra biljetter utan att stå i kö. Själv åkte man till malmö först. Där var det aslång kö så jag åkte upp till helsingborg och där var ingen kö alla. så där köpte jag biljetterna till royal i malmö... Easy as... Visst inte att det gick. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 9 December, 2003 Report Share Skriven 9 December, 2003 Det var ju lätt att få tag i bra biljetter utan att stå i kö. Själv åkte man till malmö först. Där var det aslång kö så jag åkte upp till helsingborg och där var ingen kö alla. så där köpte jag biljetterna till royal i malmö... Easy as... Visst inte att det gick. Jo det går, jag kunde beställa biljetter över hela Stockholms området.. Fanns dem i kista som beställde på sergel. ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 9 December, 2003 Report Share Skriven 9 December, 2003 Jo, men helsingborg är ju inte samma stad. Äh strunt samma. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 9 December, 2003 Report Share Skriven 9 December, 2003 (ändrad) Mm, men jag tror att dem har ett sammarbete just nu på premiär, fast det är inte spec sjysst om nån som har köat till nån stor biograf, så kommer en som bara har köat i 10 min på en liten biograf, och tar biljetten för den stora.. ArA Ändrad 9 December, 2003 av ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 9 December, 2003 Report Share Skriven 9 December, 2003 själv var jag den första att sätta mig i uppsala... jag satt i tre veckor och det är jag inte besviken över att jag gjorde... vi längst fram gjorde ett kö system som höll ordentligt ända tills att hae slutat köa så alla fick de biljetter som det förtjänade... inga försökte tränga sig och jag fick de biljetter som jag absolut förtjänade... Aha, ok. Ja, man förtjänar väl bra biljetter när man köar i tre veckor. Men det såg lite skräpigt ut efteråt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 9 December, 2003 Report Share Skriven 9 December, 2003 Jo, men helsingborg är ju inte samma stad. Äh strunt samma. i lund kunde man köpa biljetter till malmö. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 9 December, 2003 Report Share Skriven 9 December, 2003 Jo, men helsingborg är ju inte samma stad. Äh strunt samma. i lund kunde man köpa biljetter till malmö. Ja, men de hade nog rätt så långa köer där också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 10 December, 2003 Report Share Skriven 10 December, 2003 Ett annat sätt att köa: http://www.nyavf.se/index.asp?vf=1&x=21922 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark_Angel_Max Skriven 10 December, 2003 Report Share Skriven 10 December, 2003 Det gick ju jätte lätt att få biljetter till premiären!!!! man behövde bara ringa som en tok och sedan rusa till biografen och ta ut dem... as simple as that, folks..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 10 December, 2003 Filmstar Report Share Skriven 10 December, 2003 Har nu biljetter för familjen, efter en del strul (se nedan). OK, inte till premiären. Vi har gjort till tradition att se Sagan om ringen-filmerna på Annandag jul nämligen. Hur som helst, jag bokade mina biljetter via nätet. Fyra st till Spegeln i Uppsala 26/12. Sen åker jag in till stan för att hämta ut dem. Men, icke. Bokningen har inte gått igenom. Ingen bokning finns på mitt bokningsnummer. Nähä. Får lite hjärnblödning i det här läget. I stället för att strunta i bokningen och helt enkelt köpa nya biljetter direkt i kassan, så går jag sur därifrån och ringer SF:s telefonbokning. Går igenom alla jävla knapptryckningar för att komma fram till min film, i min stad, på min biograf, på min tid. Då säger den trevliga rösten: "Ett tekniskt fel har uppstått. Samtalet avslutas." Jaha. Ringer igen ett tag senare. Då kommer jag så långt att jag kan mata in ett bokningsnummer. Svaret blir då att det bokningsnumret redan använts. Just det, det är ju förstås. Min tidigare bokning finns alltså registrerad men SF har nåt datorfel så att om man ringer syns bokningen men inte via deras datorer. Jaha. Bra. Går till Saga och kollar om bokningen finns där. Påpekar att det är i Uppsala, inte Stockholm, men det ska gå att få upp här också enligt kassören. Men, nej, det finns ingen bokning på det numret blir det självklara svaret. Men, när man ringer så är det ju upptaget, försöker jag... Nej, jag får inte upp nån bokning. Jaha, men då köper jag biljetter direkt här då. Det finns platser kvar, men de blir sämre än min första bokning. Längre bak och nästan längst ut på kanten. Nåväl, jag har i alla fall fått biljetterna. Men, tänker ändå att jag på skoj kan gå till Sergel och kolla om min första bokning går att komma åt där. Till min överraskning så funkar det alldeles utmärkt där. Alltså, jag köper ut de biljetterna och får bättre platser, längre fram och i mitten. Återköper mina andra biljetter och allt är löst. Inte tack vara SF dock. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 10 December, 2003 Report Share Skriven 10 December, 2003 (ändrad) Tja.. Här kommer en liten "Off Topic" fråga. Tycker ni att bio.nu ska ha en mIRC kanal? Säg vad ni tycker. ArA Ändrad 10 December, 2003 av ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 10 December, 2003 Report Share Skriven 10 December, 2003 Tja.. Här kommer en liten "Off Topic" fråga. Tycker ni att bio.nu ska ha en mIRC kanal? Säg vad ni tycker. ArA Om du vill veta vad folk tycker så kan du skapa en omröstning i mingelforumet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 12 December, 2003 Filmstar Report Share Skriven 12 December, 2003 Tänkte bara slinka in och säga även jag har premiärbiljetter i handen. Fick till Saga sal 1 och kommer inte att se den senare än alla andra LOTR-freaks Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ribbskott Skriven 13 December, 2003 Report Share Skriven 13 December, 2003 Själv har jag fått finfinapremiärbiljetter till Lund - Filmstaden - Sal 1 - på sjätte raden i mitten. Kunde inte bli mycket bättre. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.