Jump to content

Premiärbiljetterna i hand!

Rekommenderade inlägg

längar så tills premiären av ROTK!!!

fatta att på onsdag sitter man där och dör av att bara veta att man sitter där!! hmm nu kanske jag beskrev det lite konstigt men så är det!

vart man en går så kluddar man ner allt man kan komma åt(inom rimliga gränser) med Return Of The King

sen så tänkte jag, det är på natten till torsdag och inte natten till onsdag va?

• Svar 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sen måste jag också tillägga innan jag nyktrar till att Jessica Alba är så grymt jävla superhet! Om hon ringde och bjöd ut mig skulle jag inte tacka nej, bara så ni vet... Jag tror att jag älskar Jessica Alba...

Där har du helt klart en poäng! Off topic, men lik förbannat en poäng. Lova att du berättar ifall hon ringer....

:up::D:P

En HELT annan sak, men mer on topic: såg ni Viggo Cavlings konstiga krönika i DN 6/12 om de som köar till LOTR? Han jämför hardcore-fansen med "riktiga" uteliggare och anser det tydligen provocerande att man tältar utomhus.

Jag hade haft mer respekt för Olof och hans kompisar om de tältat utanför USA:s ambassad i protest mot det faktum att landet håller en svensk fängslad utan att ställa honom inför rätta. Eller tälta utanför Stadshuset i protest mot Annika Billströms höga lön. Eller tälta utanför Wetterling Gallery i Kungsan i protest mot konst med "mördade kaniner". Men att tälta för att några gubbar i Hollywood ska kunna åka runt i ännu längre limousiner, jag erkänner, det provocerar mig.

Han är helt ute och cyklar ju. Lost in space, enligt mig. :down:

Hörde dessutom på TV att de "riktiga" kommit på ett smart sätt att få bo på Medborgarplatsen - de köar till en film som har premiär nästa höst eller så! En politiker hade sagt att det var OK att tälta där, om man köade för biljetter. Har inte hört mer om det sedan. Någon som vet hur det gick?

Ändrad av Jonas

Sen måste jag också tillägga innan jag nyktrar till att Jessica Alba är så grymt jävla superhet! Om hon ringde och bjöd ut mig skulle jag inte tacka nej, bara så ni vet... Jag tror att jag älskar Jessica Alba...

Där har du helt klart en poäng! Off topic, men lik förbannat en poäng. Lova att du berättar ifall hon ringer....

:up::D:P

En HELT annan sak, men mer on topic: såg ni Viggo Cavlings konstiga krönika i DN 6/12 om de som köar till LOTR? Han jämför hardcore-fansen med "riktiga" uteliggare och anser det tydligen provocerande att man tältar utomhus.

Jag hade haft mer respekt för Olof och hans kompisar om de tältat utanför USA:s ambassad i protest mot det faktum att landet håller en svensk fängslad utan att ställa honom inför rätta. Eller tälta utanför Stadshuset i protest mot Annika Billströms höga lön. Eller tälta utanför Wetterling Gallery i Kungsan i protest mot konst med "mördade kaniner". Men att tälta för att några gubbar i Hollywood ska kunna åka runt i ännu längre limousiner, jag erkänner, det provocerar mig.

Han är helt ute och cyklar ju. Lost in space, enligt mig. :down:

Hörde dessutom på TV att de "riktiga" kommit på ett smart sätt att få bo på Medborgarplatsen - de köar till en film som har premiär nästa höst eller så! En politiker hade sagt att det var OK att tälta där, om man köade för biljetter. Har inte hört mer om det sedan. Någon som vet hur det gick?

Som jag påpekade innan så känner jag medlidande för den stackars personen som inte ser någon meningen med film annat än att betala inträdesbiljetten.

Som jag påpekade innan så känner jag medlidande för den stackars personen som inte ser någon meningen med film annat än att betala inträdesbiljetten.

???

Förstår inte ditt inlägg. Utveckla!

Om du läser hela artikeln så förstår han inte varför man ska köpa LOTRbiljetter då enbart en massa filmbolagsdirektörer blir rika. Iofs så stämmer det att de nog blir det, men det han missar och som jag påpekar är ju att det inte är köpet av biljetter som folk köar till, de köar för att se de underbara filmerna.

• Moderator

Hehe, underbart! Ingen kan komma och säga att de där killarna och tjejerna är ointelligenta! :lol:

De kan ju börja köa till Star Wars: Episode 3, eller kanske Bilbo? (Vore något, folk som köar till biljettsläppet av en film som inte är bekräftad än) =)

Skulle aldrig köa till Ep III efter det Lucas gjort med ep I och II.

Jag tänkte väl mer på att Episod 6 är den närmaste filmen som fans kommer att köa till, även om inte alls lika många gillar de nya. Speciellt då det är lite bättre väder när de biljetterna släpps, (jämfört med LOTR-släppen).

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...