Pilsk Skriven 9 April, 2004 Report Share Skriven 9 April, 2004 Jag är inte säker, men jag gissar på Starsky and Hutch Ooooo, du vet inte hur nära du är... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 10 April, 2004 Filmstar Report Share Skriven 10 April, 2004 Den här blir lätt... Jag har censurerat lite så att ni kanske inte fatar direkt... Zoolander? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 10 April, 2004 Report Share Skriven 10 April, 2004 Yesssss Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 11 April, 2004 Filmstar Report Share Skriven 11 April, 2004 Yesssss Tack! Jag chansade på din ledtråd om att det första försöket var nära. Nästa bild: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 11 April, 2004 Report Share Skriven 11 April, 2004 2001: A Space Oddysey Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 11 April, 2004 Filmstar Report Share Skriven 11 April, 2004 2001: A Space Oddysey ja det stämmer, partyboy. Din tur. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 11 April, 2004 Report Share Skriven 11 April, 2004 TaCk, SöTiZz!!1!11!!! *ler* Smaka på den här! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 11 April, 2004 Filmstar Report Share Skriven 11 April, 2004 TaCk, SöTiZz!!1!11!!! *ler* Smaka på den här! Det där kommer ifrån Cidade de deus, lunarboy. Heter han Benny eller hur var det nu igen? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 11 April, 2004 Report Share Skriven 11 April, 2004 Yes indeed my good sir. Varsågod Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 11 April, 2004 Filmstar Report Share Skriven 11 April, 2004 Yes indeed my good sir. thank you butlerboy. Här kommer min bild: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Skriven 11 April, 2004 Report Share Skriven 11 April, 2004 Jag tror stenhårt på att det är en wong kar-wai film... In the mood for love? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 11 April, 2004 Filmstar Report Share Skriven 11 April, 2004 Jag tror stenhårt på att det är en wong kar-wai film... In the mood for love? Det stämmer. Hade trott att Jojje skulle vara först på denna, men grattis Vincent, din tur. Mycket snygg film för övrigt. Wong Kar Wai kan verkligen sina saker. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Skriven 11 April, 2004 Report Share Skriven 11 April, 2004 På tal om snygga filmer... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 13 April, 2004 Filmstar Report Share Skriven 13 April, 2004 (ändrad) Vincents bild är från Stalker. Greenleaf: He he, jo, jag kunde nog In the Mood for Love-bilden, men hade Påsklov från forumet då. Kommer med en ny direkt. Det har ändå gått mer än 24 h och jag vet att jag har rätt. Gissa på den här. Ändrad 13 April, 2004 av Jojje Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 13 April, 2004 Report Share Skriven 13 April, 2004 fantastiskt. jag nämdes inte. vilken kvotering. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.