Tofu Skriven 20 April, 2004 Report Share Skriven 20 April, 2004 tyckte det var relevant då den inte finns på video eller dvd under Hämnarens Resa. Inte heller på IMDB under det namnet. :P Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 20 April, 2004 Report Share Skriven 20 April, 2004 Rumble Fish Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 20 April, 2004 Report Share Skriven 20 April, 2004 Man ser ju knappt nåt! Men det kan ju vara En Fisk Som Heter Wanda? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 20 April, 2004 Filmstar Report Share Skriven 20 April, 2004 Lestat ser i alla fall tillräckligt bra, för Rumble Fish är nämligen correctamundo. Mickey Rourke, Matt Dillon och duellerande fiskar. Well, Tofu. Fuck you, fuck you very much. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
urectum Skriven 20 April, 2004 Report Share Skriven 20 April, 2004 (ändrad) Ni verkar ju ha koll på saker och ting. Men var kommer det här ifrån? (oj, nu snodde jag kanske Lestats tur?) Ändrad 20 April, 2004 av urectum Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 21 April, 2004 Report Share Skriven 21 April, 2004 (oj, nu snodde jag kanske Lestats tur?) Det kan man lugnt säga att du gjorde, och eftersom jag aldrig annars kan dom här bilderna så släpper jag tyvärr inte denna chans. Jojje: jag såg direkt att det var Matt Dillon, och sen var det inte så svårt att räkna ut att det var just Rumble Fish när jag såg att den var svartvit och akvariet...det var väl där fiskarna var orange har jag för mig. K´ej...ny bild... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 21 April, 2004 Moderator Report Share Skriven 21 April, 2004 Bagdad Cafè va, Lestat? Och Army of Darkness var urectums fråga tror jag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 21 April, 2004 Report Share Skriven 21 April, 2004 Bagdad Cafè va, Lestat? Yeah right... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 21 April, 2004 Moderator Report Share Skriven 21 April, 2004 (ändrad) Jaha... det här blir väl för lätt... Åh... jag är för dum och för stressad för att få till en bild. Nån annan får göra det istället. Ändrad 21 April, 2004 av Manetheren Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 21 April, 2004 Report Share Skriven 21 April, 2004 - Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Skriven 21 April, 2004 Report Share Skriven 21 April, 2004 the Rules of Attraction Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 21 April, 2004 Report Share Skriven 21 April, 2004 Jupp Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Skriven 21 April, 2004 Report Share Skriven 21 April, 2004 ny bild... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 21 April, 2004 Report Share Skriven 21 April, 2004 Chansar här med. Trasdockan? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
urectum Skriven 21 April, 2004 Report Share Skriven 21 April, 2004 (ändrad) Manetheren: Yep. Och ursäkta för att jag snikte emellan på det där sättet. Ändrad 21 April, 2004 av urectum Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.