Batuss Skriven 2 Mars, 2008 Report Share Skriven 2 Mars, 2008 We have a winner! Och vinnaren av presentkort på 2 st biobiljetter är... för att göra det lika olidligt spännande som under galan blir det i spoilertagg: Batuss (aka Filmlover424) fick 13 rätt Grattis! Vi andra hamnade i följande ordning: 12 Czechflash 11 Ingoman 11 Plox 10 Bioast 10 Addison DeWitt 10 Yojimbo 10 Luthman 9 Nian 9 Peo 8 Pegguth 8 Spicoli 7 Prof. Kalkyl 6 Jesper 6 Pumbaa och sen kom ingenting och en bra bit efter det kom 5 Manetheren Ovanligt svårtippat i år verkar det som. Främst då i kategorin bästa kvinnliga biroll som ingen fick rätt på. Bästa kvinnliga huvudroll, bästa utländska film och bästa dokumentär var också svåra hinder för många. Kontrollräkna gärna era egna tävlingsbidrag så att jag inte gjort något misstag. Till vinnaren: Jag gör den vilda gissningen att du vill ha SF-presentkort? Eller vill du ha presentkort från annan biograf? Skriv här eller kontakta mig så skickar jag iväg vinsten så snart som möjligt. Wow, tji får man för att man inte tittar förbi här litet oftare. Och ja, Filmlover indeed. Jag var faktiskt helt övertygad om att Manetheren hade rott hem det hela. Kul att jag hade fel måste jag erkänna. Peo: ja, presentkort på SF Bio fungerar alldeles utmärkt!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 2 Mars, 2008 Moderator Report Share Skriven 2 Mars, 2008 Jag var faktiskt helt övertygad om att Manetheren hade rott hem det hela. Kul att jag hade fel måste jag erkänna.Kul!? Bah, tycker just nu att du är här alldeles för ofta! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.