Filmstar Czechflash Skriven 16 December, 2004 Filmstar Report Share Skriven 16 December, 2004 Kan det vara Wrong Turn ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 16 December, 2004 Report Share Skriven 16 December, 2004 Nu är polisen här igen.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 16 December, 2004 Filmstar Report Share Skriven 16 December, 2004 Haha, syftar du på mig ? Vore kul att lägga upp enklare bilder tänkte jag, men jag vet inte om jag har rätt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 16 December, 2004 Report Share Skriven 16 December, 2004 Haha, syftar du på mig ? Vore kul att lägga upp enklare bilder tänkte jag, men jag vet inte om jag har rätt. Nej, du är den som är mest bannad av alla på forumet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 16 December, 2004 Author Report Share Skriven 16 December, 2004 Du är överkvalificerad för jobbet i den här lätta tråden Czechflash och därför portad (fler än 50 inlägg i den andra tråden). Men kanske kan vi lägga till en regel: om 3 personer svarat fel så får vem som helst gissa, även portade medlemmar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 16 December, 2004 Report Share Skriven 16 December, 2004 Du är överkvalificerad för jobbet i den här lätta tråden Czechflash och därför portad (fler än 50 inlägg i den andra tråden). Men kanske kan vi lägga till en regel: om 3 personer svarat fel så får vem som helst gissa, även portade medlemmar. Ja, gärna för mig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 16 December, 2004 Filmstar Report Share Skriven 16 December, 2004 Aj då, jag har hållit mig borta från denna tråd, men då den andra är så långsam nu för tiden, tänkte jag testa här. Men ok, jag accepterar mitt straff. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
davvie Skriven 17 December, 2004 Report Share Skriven 17 December, 2004 Wrong Turn är hur som helst rätt. Ska jag lämna det öppet för vem som helst nu eftersom tjecken inte får vara med i vår lek? Eller jag gör det, först till kvarn! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 17 December, 2004 Filmstar Report Share Skriven 17 December, 2004 Bah, så hade jag rätt också... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 17 December, 2004 Moderator Report Share Skriven 17 December, 2004 Glöm inte att ärlighet varar längt, Czechie, din fuskare där!! Jag tar mig friheten... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 17 December, 2004 Filmstar Report Share Skriven 17 December, 2004 Vadå fuskare !? Bara för att jag råkade kunna en bild Tycker man borde få vara med och leka om man lovar att lägga upp lätta bilder. Jag tycker t.ex. att många här inte alls är så lätta... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 17 December, 2004 Report Share Skriven 17 December, 2004 Vadå fuskare !? Bara för att jag råkade kunna en bild Tycker man borde få vara med och leka om man lovar att lägga upp lätta bilder. Jag tycker t.ex. att många här inte alls är så lätta... Förvisso kan jag hålla med dig. Speciellt nu när den här tråden är mycket mer aktiv än den andra. Men regler är regler, är man bannad får man hålla sig till den andra tråden. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 18 December, 2004 Filmstar Report Share Skriven 18 December, 2004 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 20 December, 2004 Moderator Report Share Skriven 20 December, 2004 Vadå fuskare !? Bara för att jag råkade kunna en bild Tycker man borde få vara med och leka om man lovar att lägga upp lätta bilder. Jag tycker t.ex. att många här inte alls är så lätta... Relaxa, blixten, det var ju skoj ju! Jag tycker regeln är bra, det blir så trist när bilder och svar studsar mellan två-tre forummedlemmar. Varför sänker ni inte nivån i den andra tråden istället, så blir det säkert mer fart där också. Jag kan förresten inte se bilden jag la upp längre, är det så att ni andra inte heller ser den?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 20 December, 2004 Author Report Share Skriven 20 December, 2004 Manetherens bild försvann i flyttstöket, men har nu återfunnits. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.