Jump to content

Gissa vilken film fotot är ifrån - lätt version

Peo

Rekommenderade inlägg

• Svar 2,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du är överkvalificerad för jobbet i den här lätta tråden Czechflash :D och därför portad (fler än 50 inlägg i den andra tråden).

Men kanske kan vi lägga till en regel: om 3 personer svarat fel så får vem som helst gissa, även portade medlemmar.

Vadå fuskare !? Bara för att jag råkade kunna en bild :o Tycker man borde få vara med och leka om man lovar att lägga upp lätta bilder. Jag tycker t.ex. att många här inte alls är så lätta...

Förvisso kan jag hålla med dig. Speciellt nu när den här tråden är mycket mer aktiv än den andra. Men regler är regler, är man bannad får man hålla sig till den andra tråden. :P

• Moderator
Vadå fuskare !? Bara för att jag råkade kunna en bild :o Tycker man borde få vara med och leka om man lovar att lägga upp lätta bilder. Jag tycker t.ex. att många här inte alls är så lätta...

Relaxa, blixten, det var ju skoj ju! :D

Jag tycker regeln är bra, det blir så trist när bilder och svar studsar mellan två-tre forummedlemmar. Varför sänker ni inte nivån i den andra tråden istället, så blir det säkert mer fart där också.

Jag kan förresten inte se bilden jag la upp längre, är det så att ni andra inte heller ser den?? :unsure:

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...